Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

baremeg skrev (19 timer siden):

Nå ble jeg overrasket  😅 Blir spennende i morgen da om frokosten står til forventingene 😊

Hun leser her inne vet du, så hun prøver å tilpasse seg hva som skrives her, men den ekle personligheten skinner gjennom

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker hvordan hun oppgitt sier at det er så mye folk at det er vanskelig å filme. Alt går imot Heidi, kan ikke småbarnsfamilier og turister bare holde seg hjemme i helgene sånn at hun får filmet fasilitetene ordentlig? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (10 minutter siden):

Hun fikk sagt tydelig hva hun mener om seg selv i dag, men dessverre er det færre og færre som følger og liker. 

Er jo ikke noe rart at det er mannefall på snap🙈, hun sa det så fint selv .. trur folk begynner å bli lei oss😅

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (11 timer siden):

Er jo ikke noe rart at det er mannefall på snap🙈, hun sa det så fint selv .. trur folk begynner å bli lei oss😅

Hun sa hun mista piffen til å spre glede når det var så lite engasjement blant følgerne, ja …. Fisker etter sympati nå da?  Glede?!?! Da har hun misforstått hva glede er!!🤡🤡🤡

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LadyRitu skrev (12 timer siden):

Hun sa hun mista piffen til å spre glede når det var så lite engasjement blant følgerne, ja …. Fisker etter sympati nå da?  Glede?!?! Da har hun misforstått hva glede er!!🤡🤡🤡

Som hun selv sier, hun er festlig og serverer et variert spekter på sin snap (hun sa mye mer også) og mener ut i fra sin egen karakteristikk av seg selv at det bør være et godt grunnlag for å følge henne. Ser hun ikke at det eneste hun gjør er å presentere det samme om igjen og om igjen? Buffeten og taxfreen på den såkalte «Danskebåten», det helt ordinære hotellrommet i en helt ordinær by i Danmark, den sedvanlige småhakkingen på Tom med den påfølgende latteren for å dekke over, de tilsynelatende samme gatene i det såkalte «syden», eviglange filmsekvenser fra diverse museer og slott. Kanskje hadde hun hatt det bedre med seg selv om hun la vekk filmingen og heller nøt stundene med sin kjære. Han ser jo ut til å være forsynt og lei av det hele, og det sa han jo også på snap forleden dag. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (5 timer siden):

Som hun selv sier, hun er festlig og serverer et variert spekter på sin snap (hun sa mye mer også) og mener ut i fra sin egen karakteristikk av seg selv at det bør være et godt grunnlag for å følge henne. Ser hun ikke at det eneste hun gjør er å presentere det samme om igjen og om igjen? Buffeten og taxfreen på den såkalte «Danskebåten», det helt ordinære hotellrommet i en helt ordinær by i Danmark, den sedvanlige småhakkingen på Tom med den påfølgende latteren for å dekke over, de tilsynelatende samme gatene i det såkalte «syden», eviglange filmsekvenser fra diverse museer og slott. Kanskje hadde hun hatt det bedre med seg selv om hun la vekk filmingen og heller nøt stundene med sin kjære. Han ser jo ut til å være forsynt og lei av det hele, og det sa han jo også på snap forleden dag. 

Synes synd på moren til Tom som såvidt får et kaffebesøk, mens IH skal bruke tiden  på å filme tull!  Og ellers sitte å syte på snap. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyRitu skrev (På 20.11.2023 den 21.51):

Hun sprer glede???? Svært lite glede og optimisme og spore hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Eevie skrev (3 timer siden):

Hun sprer glede???? Svært lite glede og optimisme og spore hos henne.

Jeg forstår ikke vitsen med og følge henne når alt hun gjør og sier kritiseres over en lav sko. Det har jeg aldri forstått meg på. Jeg følger henne på instagram og synes hun er flink til å dele fra hverdagen sin. Hadde aldri fulgt henne om jeg ikke likte å følge med på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke vitsen med og følge henne når alt hun gjør og sier kritiseres over en lav sko. Det har jeg aldri forstått meg på. Jeg følger henne på instagram og synes hun er flink til å dele fra hverdagen sin. Hadde aldri fulgt henne om jeg ikke likte å følge med på henne. 

Fascinasjon. Prøv å følg henne på snap…..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Blue Sky skrev (25 minutter siden):

Fascinasjon. Prøv å følg henne på snap…..

Jeg har ikke snap så jeg følger henne på insta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (1 time siden):

Da får du bare et glimt av henne. På snap viser hun noe hel annet enn på Insta.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (16 timer siden):

Måtte flire i dag. Det var bamsegutt og bamsefar om hverandre 🙊

Ja hun er selvutnevnt talskvinne for dette temaet også,hun får så så vææææææældi mange tilbakemældinga og folk e sååååå glad hun tar opp ditten og datten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagmåtte jeg hoppe litt over snappene, så mye pes Tom fikk for at han spiller litt golf på nettbrettet! Han må ha en engels tålmodighet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tippsi skrev (2 timer siden):

Hun hadde virkelig ligget på lading noen dager🙈🤣

Hmmmm det har visst vært noe galt med alle hennes ekser ja….bombe🤡

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 23.11.2023 den 19.19):

Hadde du sett dagens snap tenker jeg du hadde fått en aha-opplevelse.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...