Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest MisterMister

Hun uttrykker bekymring og omtanke for gutten, og noen her klarer å lage et problem av det. Heidis uttalelser kom fra et godt sted, med gode ønsker. Det som blir sagt fra noen her inne om dette, kommer jo ganske tydelig fra et sted der det bare er surt og negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Også fortalte hun at hennes gull er med på jakt og at hun håper faren passer godt på han. Hun sier mye uten å tenke over det, men vi skal ikke gjøre ting verre enn de er heller.

PS. Sikter ikke til deg nå, selv om jeg siterte deg,  men generelt.

Jeg er enig i at vi må ikke gjøre ting verre enn de er. Men Heidi flirer samtidig som hun pratet om forsvinningen. Hun uttrykte sorg og bekymring samt at hun håpte på dette endte lykkelig. Men hva er det å flire av?

Hun sliter med sitt og kanskje latteren er uttrykk for at hun blir ubekvem av å snakke om sånne alvorlige ting.

Men, her på KG kan alt tolkes fritt. Det er ikke mitt ansvar hvordan andre leser mitt innlegg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (17 minutter siden):

Å herregud hvor tilgjordt 🫣.. 

Og akkurat det samme hver gang han kommer hjem 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (15 minutter siden):

And let's the drama begin 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (3 timer siden):

Tilgjort baby stemme når hun står klar med kamera , gi det 5 minutt så er det sikkert raseri anfall .

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyRitu skrev (33 minutter siden):

Tilgjort baby stemme når hun står klar med kamera , gi det 5 minutt så er det sikkert raseri anfall .

Garantert! 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (På 18.10.2023 den 12.31):

Hun uttrykker bekymring og omtanke for gutten, og noen her klarer å lage et problem av det. Heidis uttalelser kom fra et godt sted, med gode ønsker. Det som blir sagt fra noen her inne om dette, kommer jo ganske tydelig fra et sted der det bare er surt og negativt.

Noen av oss som kommenterer her inne ser noe annet enn det du ser. Det er ikke nødvendigvis fordi vi er sure eller negative, men fordi vi har andre erfaringer og ser ting annerledes enn det andre gjør. Det er noe med ekte og falskt og noe med baktanker og litt andre ting, som ihvertfall jeg for min del mener jeg gjennomskuer. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Blue Sky skrev (1 time siden):

Noen av oss som kommenterer her inne ser noe annet enn det du ser. Det er ikke nødvendigvis fordi vi er sure eller negative, men fordi vi har andre erfaringer og ser ting annerledes enn det andre gjør. Det er noe med ekte og falskt og noe med baktanker og litt andre ting, som ihvertfall jeg for min del mener jeg gjennomskuer. 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen her inne bruker tid på å følge ei dame, bare for å være her inne å fyre på alt de mener hun gjør feil. Når det fremstilles her på forumet at hun nærmest godtet seg over at gutten på 7 var blitt borte, da synes jeg det blir for drøyt. Kanskje det blir for enkelt å kalle dem sur og negativ, men noe er det i alle fall der. Dette er ikke bare en unyansert tolkning av det hun la ut, men en helt opplagt og tydelig villedning, i et forsøk på å få henne til å se dårlig ut. Alle som så det hun sa om dette, kan jo se at hun bare ville si at hun håpet det beste for denne tragiske saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen her inne bruker tid på å følge ei dame, bare for å være her inne å fyre på alt de mener hun gjør feil. Når det fremstilles her på forumet at hun nærmest godtet seg over at gutten på 7 var blitt borte, da synes jeg det blir for drøyt. Kanskje det blir for enkelt å kalle dem sur og negativ, men noe er det i alle fall der. Dette er ikke bare en unyansert tolkning av det hun la ut, men en helt opplagt og tydelig villedning, i et forsøk på å få henne til å se dårlig ut. Alle som så det hun sa om dette, kan jo se at hun bare ville si at hun håpet det beste for denne tragiske saken.

Det var ikke akkurat den uttalelsen jeg siktet til, for den har jeg ikke nien formening om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (1 time siden):

Er det bok lansering med et halloween tema hun skal på🤡🙈.. herre min hatt😅

Kanskje lære deg engelsk du, før du kommenterer negativt om andre 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (24 minutter siden):

Kanskje lære deg engelsk du, før du kommenterer negativt om andre 😉

🤣🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cornett skrev (1 time siden):

Har hun hatt mer i leppene???? Herregud så ille😳😳😳

Hun holder all fillers vedlike

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (2 timer siden):

Har hun hatt mer i leppene???? Herregud så ille😳😳😳

Det lurte jeg på og. Så ut som om leppa var litt skjev , at det var mer fyll på den ene  siden.  Håper hun ikke fyller på mer nå

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Er det odds på antrekket ikveld? 😅 tipper gjennomsiktig fiskenetting så puppene og (bh)syns

Vulgær sminke må toppes med enda mer vulgært antrekk

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...