non_stop Skrevet 10. oktober 2023 #2961 Del Skrevet 10. oktober 2023 Hun forstår ikke at det der kan få følger for den ansatte. Hun skulle sittet der selv bak skranken, tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd og hun hadde kjeppjaget vedkommende ut av banken. Hun skal være glad det er så strengt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 10. oktober 2023 #2962 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Kan tenke mg stakkars moren hennes har fått tytet ørene full av dagens bank-opplevelse! Tenk at banken ikke gjorde unntak fra regelen for personsvern for selveste instaheidi agitt! Endret 10. oktober 2023 av Eevie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. oktober 2023 #2963 Del Skrevet 10. oktober 2023 Det skal ikke mye til for å vippe henne av pinnen! Forleden dag var det bilnøkkelen, nå altså morens bankID/kodebrikke. Verden går jo omtrent under pga småting. Kan ikke være kjekt for moren å få hjelp av henne når det er såååååå pes! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRitu Skrevet 12. oktober 2023 #2964 Del Skrevet 12. oktober 2023 Eevie skrev (På 10.10.2023 den 16.26): Kan tenke mg stakkars moren hennes har fått tytet ørene full av dagens bank-opplevelse! Tenk at banken ikke gjorde unntak fra regelen for personsvern for selveste instaheidi agitt! Regler er bare for de andre vet du! Ikke for insta H! 🤮🤮🤮🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. oktober 2023 #2965 Del Skrevet 12. oktober 2023 Tråden er ryddet for krenkende kommenterer. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 13. oktober 2023 #2966 Del Skrevet 13. oktober 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 17. oktober 2023 #2967 Del Skrevet 17. oktober 2023 I dag skulle j ønske denne kjærringa her hadde stappet en sokk inni munnen og holdt sg for god til og kommentere på den måten ang forsvinning(og tragiske utfallet tilslutt)ang stakkars 7-åringen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. oktober 2023 #2968 Del Skrevet 17. oktober 2023 Eevie skrev (22 minutter siden): I dag skulle j ønske denne kjærringa her hadde stappet en sokk inni munnen og holdt sg for god til og kommentere på den måten ang forsvinning(og tragiske utfallet tilslutt)ang stakkars 7-åringen!! Hva ble sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 18. oktober 2023 #2969 Del Skrevet 18. oktober 2023 Eevie skrev (8 timer siden): I dag skulle j ønske denne kjærringa her hadde stappet en sokk inni munnen og holdt sg for god til og kommentere på den måten ang forsvinning(og tragiske utfallet tilslutt)ang stakkars 7-åringen!! Du tuller? Da hopper jeg over å følge henne det neste døgnet for det orker jeg rett og slett ikke høre. Den kjeftete stemmen hennes skal snakke om den forferdelig tragiske saken der. Please ikke gjør det. Hvorfor har hun kommentert det???? Enkelte ting kan man bare la vær......La nå for faen familien få fred 🥺 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2023 #2970 Del Skrevet 18. oktober 2023 Eevie skrev (9 timer siden): I dag skulle j ønske denne kjærringa her hadde stappet en sokk inni munnen og holdt sg for god til og kommentere på den måten ang forsvinning(og tragiske utfallet tilslutt)ang stakkars 7-åringen!! Hva ytret hun seg om vedr den saken da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 18. oktober 2023 #2971 Del Skrevet 18. oktober 2023 Honey Dew skrev (12 minutter siden): Hva ytret hun seg om vedr den saken Gårdagens Instaheidi'prating på snap er tilgjengelig i 2 timer til. Du finner det der. Personlig syns jeg ikke hun helt klarer å vise medfølelse. Kanskje best å ikke kommentere i det hele tatt da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2023 #2972 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnneSusanne skrev (28 minutter siden): Gårdagens Instaheidi'prating på snap er tilgjengelig i 2 timer til. Du finner det der. Personlig syns jeg ikke hun helt klarer å vise medfølelse. Kanskje best å ikke kommentere i det hele tatt da. Har ikke snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 18. oktober 2023 #2973 Del Skrevet 18. oktober 2023 Honey Dew skrev (4 minutter siden): Har ikke snapchat. Okei da forstår jeg. Hun presterte å flire mens hun snakket om den stakkars gutten som var savnet. At faren måtte jo passe på, hun skjønte ikke hvordan det gikk an å miste barnet på jakt. Av hensyn til pårørende siterer jeg ikke henne på alt. Du må nesten se og høre selv. Hun bagatelliserte på sitt vis. Trist for pårørende tenker jeg, om noen følger henne. Hvil i fred lille venn💔❤️ "Ho orke itj å prat om krig og førrdærvelse og ailt det dær" "Terroren er førrferdelig", "det begynn å bli så mye greier å drap, terror, skyting og younameit". "Altså neei, off" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRitu Skrevet 18. oktober 2023 #2974 Del Skrevet 18. oktober 2023 Eevie skrev (10 timer siden): I dag skulle j ønske denne kjærringa her hadde stappet en sokk inni munnen og holdt sg for god til og kommentere på den måten ang forsvinning(og tragiske utfallet tilslutt)ang stakkars 7-åringen!! Enig!! Forstår mer og mer hvorfor så og si alle tar avstand fra henne. Skammelig oppførsel! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2023 #2975 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) AnneSusanne skrev (23 minutter siden): Okei da forstår jeg. Hun presterte å flire mens hun snakket om den stakkars gutten som var savnet. At faren måtte jo passe på, hun skjønte ikke hvordan det gikk an å miste barnet på jakt. Av hensyn til pårørende siterer jeg ikke henne på alt. Du må nesten se og høre selv. Hun bagatelliserte på sitt vis. Trist for pårørende tenker jeg, om noen følger henne. Hvil i fred lille venn💔❤️ "Ho orke itj å prat om krig og førrdærvelse og ailt det dær" "Terroren er førrferdelig", "det begynn å bli så mye greier å drap, terror, skyting og younameit". "Altså neei, off" Veldig omtenksomt av henne å fortelle foreldrene hva de burde ha gjort. Det vet foreldrene godt selv. Hun er så navlebeskuende at det er skremmende. Til og med når hun forsøker å være omtenksom, lyser selvsentrering i gjennom. Stakkars stakkars gutten og familien hans. Det er så forferdelig det som har skjedd 😭 Endret 18. oktober 2023 av Honey Dew 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 18. oktober 2023 #2976 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnneSusanne skrev (40 minutter siden): Okei da forstår jeg. Hun presterte å flire mens hun snakket om den stakkars gutten som var savnet. At faren måtte jo passe på, hun skjønte ikke hvordan det gikk an å miste barnet på jakt. Av hensyn til pårørende siterer jeg ikke henne på alt. Du må nesten se og høre selv. Hun bagatelliserte på sitt vis. Trist for pårørende tenker jeg, om noen følger henne. Hvil i fred lille venn💔❤️ "Ho orke itj å prat om krig og førrdærvelse og ailt det dær" "Terroren er førrferdelig", "det begynn å bli så mye greier å drap, terror, skyting og younameit". "Altså neei, off" Nei nei nei, hun sier absolutt ikke at faren burde passet på. Da hørte du med vrangviljen på. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 18. oktober 2023 #2977 Del Skrevet 18. oktober 2023 Honey Dew skrev (40 minutter siden): Veldig omtenksomt av henne å fortelle foreldrene hva de burde ha gjort. Det vet foreldrene godt selv. Hun er så navlebeskuende at det er skremmende. Til og med når hun forsøker å være omtenksom, lyser selvsentrering i gjennom. Stakkars stakkars gutten og familien hans. Det er så forferdelig det som har skjedd 😭 Hun sier ikke det, det stemmer ikke. Hun sier at hun ikke skjønner hvordan det kan skje, og det gjør jo ingen. For ingen ser for seg at noe sånt kan skje 😥 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 18. oktober 2023 #2978 Del Skrevet 18. oktober 2023 non_stop skrev (2 timer siden): Du tuller? Da hopper jeg over å følge henne det neste døgnet for det orker jeg rett og slett ikke høre. Den kjeftete stemmen hennes skal snakke om den forferdelig tragiske saken der. Please ikke gjør det. Hvorfor har hun kommentert det???? Enkelte ting kan man bare la vær......La nå for faen familien få fred 🥺 Hun kommenterte det faktisk som at hun syns det var så grusomt, syntes synd på foreldrene og håpet på et lykkelig utfall. Og hun kommenterte det i sammenheng med at det skjer så mye grusomt i verden. Hun sier mye rart ja, men akkurat her er det hun sa tolket i verste mening. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. oktober 2023 #2979 Del Skrevet 18. oktober 2023 Linda1972 skrev (29 minutter siden): Hun kommenterte det faktisk som at hun syns det var så grusomt, syntes synd på foreldrene og håpet på et lykkelig utfall. Og hun kommenterte det i sammenheng med at det skjer så mye grusomt i verden. Hun sier mye rart ja, men akkurat her er det hun sa tolket i verste mening. Jeg hørte det samme som deg og noen må dessverre tolke alt i verste mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 18. oktober 2023 #2980 Del Skrevet 18. oktober 2023 Linda1972 skrev (1 time siden): Hun sier ikke det, det stemmer ikke. Hun sier at hun ikke skjønner hvordan det kan skje, og det gjør jo ingen. For ingen ser for seg at noe sånt kan skje 😥 Også fortalte hun at hennes gull er med på jakt og at hun håper faren passer godt på han. Hun sier mye uten å tenke over det, men vi skal ikke gjøre ting verre enn de er heller. PS. Sikter ikke til deg nå, selv om jeg siterte deg, men generelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå