Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Linda1972 skrev (4 timer siden):

I fare for å bli oppfattet som Heidi-forsvarer her, så må jeg bare spørre. 

Ordner hun ikke neglene sine selv da? Dette har jeg null greie på, men har sett at hun sier at hun skal fikse neglene sine (selv). Koster det mye da også? 

Og ordner hun ikke stort sett håret sitt selv også? Syns jeg har hørt henne si at hun går til frisøren 2 ganger i året, eller noe sånt. 

Jeg syns Heidi sier og gjør mye rart jeg altså, men å si at det er Tom som betaler o.l. er litt drøyt. Med mindre man kjenner henne personlig og VET at det er sånn. 

Tror vi kan legge den økonomiske diskusjonen død etter dagens lille «rant»… 😂 Kom tydelig frem der hvordan det står til på den fronten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shila90 skrev (4 timer siden):

Tror vi kan legge den økonomiske diskusjonen død etter dagens lille «rant»… 😂 Kom tydelig frem der hvordan det står til på den fronten.

Tenk om hun der hadde vært en dag i et u land? Klarer å lage så mye kvalm av en bilnøkkel.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Strååååler og skyter puppene fram 😅. Får ikke nok av seg selv 😅

Har aldri sett at ho har sittet så urolig før....strekker seg bakover hele tiden og måtte løfte foten opp å vise oss ankelen.....i DET korte skjørtet😌 -akkurat som om hun ikke husket på at hun hadde mini-miniskjørt på. Dog med tilhørende 'underbukse' under men alikevel.

Det hele blir litt vulgært syns nå jeg da. Hvorfor sitter hun f.eks ikke like urolig når hun er "påkledd"....?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

«E d muuuuuulig»og frike ut så inni h……på snap pga en bil?? Snakker om og overdramatisere og være hyper-oppkavet her!

Hehe,ja jeg ble helt forskrekka jeg😲😅 For et menneske!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt kritikken.

Hun er en godt voksen dame med en IG- og en Snapkonto hun ikke tjener ett øre på. Ingen reklame, ingen sponsorer, hun deler kun fra eget liv.

Og så klart kan man finne dette innholdet komplett uinteressant eller latterlig. 

Men hun skader ingen med farlig influensing som; Pro-ana, utlevering av barn, venne-tjenester innen Influencer-miljøet, svindel i ymse spleiser. Listen er lengre en dette.

La Heidi leve, er vel mitt budskap.

Hun har en personlighet som ikke er A4, men det må det være lov å ha.

Okei, brannfakkel kastet, klar for å bli høvlet over.

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 minutter siden):

Hun er en godt voksen dame med en IG- og en Snapkonto hun ikke tjener ett øre på. Ingen reklame, ingen sponsorer, hun deler kun fra eget liv.

Og veldig rask med å dele entusiastisk når hun har fått invitasjon til "kjendis"greier 😅😅

Tror hun prøvde å fiske spons en stund i sommer når hun drev å anbefalte og forklarte rundt diverse sminke/hudpleieprodukter 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (30 minutter siden):

Og så klart kan man finne dette innholdet komplett uinteressant eller latterlig. 

Men hun skader ingen med farlig influensing som; Pro-ana, utlevering av barn, venne-tjenester innen Influencer-miljøet, svindel i ymse spleiser. Listen er lengre en dette.

Stiller meg bak denne. 

Når kritikken mot influensere blir for personlig blir det alltid argumentert for kritikken må sees i sammenheng med at det er en bedrifteier som skal selge noe. 

Insta-Heidi selger ikke en dritt og har ingen reklame eller spons. Men her er det visst ikke så nøye det da når det kommer til kritikk av person. Så lenge det er en person som skiller seg litt ut så er det fritt vilt tydeligvis.

Endret av Salmonella
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Turkis Sau skrev (30 minutter siden):

Ingen overhøvling fra meg, snarere tvert imot. Godt innlegg! 👏🙏😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (17 timer siden):

Enig i mye av det du skriver og må innrømme at IH er den eneste influenceren jeg abonnerer på nettopp av de grunnene du ramser opp. Jeg bidrar ikke til å hause opp pro-ana, utlevering av barn eller få umerket og merket reklame trykt oppi fleisen gjennom å følge den type influencere. Men når det er sagt går jeg ikke inn på hennes snap daglig, og av og til tar jeg pauser fra å se. Jeg er vel som andre og har guilty pleasure`s og det er da ingenting å legge skjul på at IH er det med sin noe spesielle væremåte. Jeg liker godt å se Heidi og Tom på ferie og på turer generelt. Men jeg synes allikevel Heidi til tider oppfører seg dårlig ovenfor Tom, og at han finner seg i mye unødvendig kjeft fra henne, og det har jeg kommentert her.  Men som andre påpeker, han er voksen og tar egne valg, og han valgte å gå tilbake til henne og han er der fortsatt, så noe er det som holder han der. 

Endret av K_mb
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt sansen for dama jeg😅 Hakke gal, men djises chraist som jeg ler til tider😅

Men nok om det.. skjønner at noen synes hun blir litt mye. Heereeguuud 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (20 timer siden):

Men selv kan hun sitte og kritisere deltagere på Farmen /71 grader Nord osv ? Sist hadde hun en lang rant om hvor spesiell /rar Anne Ma er . Jeg vet ikke jeg altså 🙈😂 i hennes verden er nok hun helt A4 mens alle vi andre er kokko kan det virke som . Ja ja vi er forskjellig heldigvis . Men kan hun kritisere andre må det vel være lov og uttale seg om henne også . 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Salmonella skrev (På 7.10.2023 den 17.02):

Stiller meg bak denne. 

Når kritikken mot influensere blir for personlig blir det alltid argumentert for kritikken må sees i sammenheng med at det er en bedrifteier som skal selge noe. 

Insta-Heidi selger ikke en dritt og har ingen reklame eller spons. Men her er det visst ikke så nøye det da når det kommer til kritikk av person. Så lenge det er en person som skiller seg litt ut så er det fritt vilt tydeligvis.

Jeg også stiller meg bak kommentaren din og er helt enig med deg. Dessverre har jeg sett det samme som deg. 

Janteloven gjelder dessverre i aller høyeste grad. 

Ting som blir skrevet om henne blir alt for personlig.

Greit nok at hun har eksponert seg selv via deltakelse i Charterfeber for flere år siden og at hun har åpne sosiale medier med mange følgere. Da er hun fritt vilt til og hakkes ned på fordi hun skiller seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å forholde seg til de reglene og ordningene som er for å trygge personvern og bankkonto ja…..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (18 timer siden):

Jeg også stiller meg bak kommentaren din og er helt enig med deg. Dessverre har jeg sett det samme som deg. 

Janteloven gjelder dessverre i aller høyeste grad. 

Ting som blir skrevet om henne blir alt for personlig.

Greit nok at hun har eksponert seg selv via deltakelse i Charterfeber for flere år siden og at hun har åpne sosiale medier med mange følgere. Da er hun fritt vilt til og hakkes ned på fordi hun skiller seg ut. 

Når hun oppfører seg så stygt mot andre og ikke godtar privatlivet fred når hun går rundt med mobilen, et det på sin plass å reagere.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Litt vanskelig å forholde seg til de reglene og ordningene som er for å trygge personvern og bankkonto ja…..

Hun skjønner det ikke hun🙈. Her skal alle stå på pinne for henne.. regler hva er det🥴

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Hun ser som vanlig bare hva hennes behov er der og da! Skammelig oppførsel !!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (27 minutter siden):

Hun skjønner det ikke hun🙈. Her skal alle stå på pinne for henne.. regler hva er det🥴

Rett og slett ufordragelig !

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...