Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Shila90 skrev (11 minutter siden):

Det er så obvious.. Jeg orker ikke 😂

Orker ikke, her eller 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shila90 skrev (48 minutter siden):

Det er så obvious.. Jeg orker ikke 😂

Heidi da!!! 🤡🤡🤡 det er så gjennomskubart at det er vondt !

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister

Dere er jo helt merkelig, dere følger en dame dere ikke har sansen for, for så å tenke at alle som har sansen for henne er Heidi selv... For meg er det helt uforståelig at dere bruker av deres lille tid her på jorden, til å ikke bare følge noen dere ikke har sansen for, men dere bruker også tid på et forum for å snakke om hvor lite dere har til overs for denne dama. Ta deres eget råd, ikke ork, bare slutt å følge. Jeg synes Heidi er ei skikkelig flott dame, og fant dette forumet ved en tilfeldighet, da jeg googlet henne i håp om å finne noen digge bilder av henne. Dette forumet har ikke så mye å si for min del, men jeg synes det er greit å være en motvekt mot alt oppgulpet her, vel å merke av ganske få personer, men dog ganske høylytte og ufine. Jeg og ganske så sikkert veldig mange flere av hennes følgere, synes at hun er flott, og jeg setter spesielt pris på bikini bildene hennes 😍 Skulle gjerne ha sett at hun var enda dristigere å jeg da 😈😍🔥 Heidi, hvis du leser dette, og lager onlyfans, får du alle sparepengene mine 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (20 minutter siden):

Dere er jo helt merkelig, dere følger en dame dere ikke har sansen for, for så å tenke at alle som har sansen for henne er Heidi selv... For meg er det helt uforståelig at dere bruker av deres lille tid her på jorden, til å ikke bare følge noen dere ikke har sansen for, men dere bruker også tid på et forum for å snakke om hvor lite dere har til overs for denne dama. Ta deres eget råd, ikke ork, bare slutt å følge. Jeg synes Heidi er ei skikkelig flott dame, og fant dette forumet ved en tilfeldighet, da jeg googlet henne i håp om å finne noen digge bilder av henne. Dette forumet har ikke så mye å si for min del, men jeg synes det er greit å være en motvekt mot alt oppgulpet her, vel å merke av ganske få personer, men dog ganske høylytte og ufine. Jeg og ganske så sikkert veldig mange flere av hennes følgere, synes at hun er flott, og jeg setter spesielt pris på bikini bildene hennes 😍 Skulle gjerne ha sett at hun var enda dristigere å jeg da 😈😍🔥 Heidi, hvis du leser dette, og lager onlyfans, får du alle sparepengene mine 😜 

Hva er det du liker ved henne da? At hun er så snill og god med alle og hjelper de som sliter til å få et godt liv? :laugh:

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Honey Dew skrev (9 minutter siden):

Hva er det du liker ved henne da? At hun er så snill og god med alle og hjelper de som sliter til å få et godt liv? :laugh:

Nå er det vel flere tilfeller der Heidi har fått både takkekort og blomster av følgere, som setter pris på henne, og får glede av henne i hverdagen sin, å kanskje føler seg litt mindre alene pga henne. Å da har det vel også blitt sendt fra voksne damer, og ikke bare grisemenn som meg 😜 Jeg liker at hun deler av seg selv på godt og vondt, jeg liker at hun er brutalt ærlig, og legger lite imellom. Hun er veldig sprudlende og glad. Har hun tunge stunder, og ting i livet sitt som tynger henne, ja det har hun. Det har jeg også. Det har du også tenker jeg, men jeg vil ikke legge ekstra vekt på dette til noen som er nede, da velger jeg å være ekstra tolerant når det står på, så kan solskinnsdagene komme raskere tilbake. So again i must ask, what’s with all the hate... Mitt inntrykk er at noen av dere skal for enhver pris ha henne inn i deres rammer av hva som er greit og ikke greit, og hvis hun våger å skille seg litt ut fra deres pepperkakeform, da skal hun skjendes på kvinneguiden i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (24 minutter siden):

Nå er det vel flere tilfeller der Heidi har fått både takkekort og blomster av følgere, som setter pris på henne, og får glede av henne i hverdagen sin, å kanskje føler seg litt mindre alene pga henne. Å da har det vel også blitt sendt fra voksne damer, og ikke bare grisemenn som meg 😜 Jeg liker at hun deler av seg selv på godt og vondt, jeg liker at hun er brutalt ærlig, og legger lite imellom. Hun er veldig sprudlende og glad. Har hun tunge stunder, og ting i livet sitt som tynger henne, ja det har hun. Det har jeg også. Det har du også tenker jeg, men jeg vil ikke legge ekstra vekt på dette til noen som er nede, da velger jeg å være ekstra tolerant når det står på, så kan solskinnsdagene komme raskere tilbake. So again i must ask, what’s with all the hate... Mitt inntrykk er at noen av dere skal for enhver pris ha henne inn i deres rammer av hva som er greit og ikke greit, og hvis hun våger å skille seg litt ut fra deres pepperkakeform, da skal hun skjendes på kvinneguiden i alle fall.

Hvordan vet du så mye om henne...? Og hvordan vet du at hun får blomster og fra hvem...?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MisterMister
Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du så mye om henne...? Og hvordan vet du at hun får blomster og fra hvem...?

Jeg følger henne på insta og snap, og jeg hører på hva hun sier. Utrolig hva en kan få med seg, når en tar seg tid til å høre, istedenfor å dømme 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (25 minutter siden):

Hun får blomster når hun griner og bærer seg fra damer

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg  blir litt glad i Heidi jeg. Får bare lyst å gi henne og Tom en god klem og  ønske de begge lykke til❤️ Hun er jo bare så innimari så ærlig hvor hun er i livet med kjærligheten , psyken sin,, hverdagen sin som går hit og dit…Jeg syns Heidi fortjener en en god klem jeg fordi hun er ærlig på godt og vondt❤️ Heidi snakker mye…mye  men la hun få lov til det, kanskje dagen og natten og ukene gjør henne godt med det! ❤️

Endret av HuDer
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (14 timer siden):

Hun får blomster når hun griner og bærer seg fra damer

Hvis noen skriver positive ting om seg selv på forum kan de også sende blomster til seg selv 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg kunne bli mer overrasket over dårlig ordforråd , overflatisk holdning og bæææææping !! Men i dag tok hun vel kaken .. Tom fikk no kjøpt ny sofa, nye gardiner og nytt teppe før han stakk påbjobb igjen . Djiiiiiises craist for et opplegg !!! 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke måte på hvor giret hun blir når tom skal komme hjem, eller hun skal til han fordi det er ferie på gang...men det tar jo kun kort tid før hun greier å sabotere det, og hun befinner seg i krangling eller diskusjon om alt mulig...å så sitter hun der å sier at det er godt han dro fordi de trengte det🫣🙄.. merkelig opplegg 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Trodde ikke jeg kunne bli mer overrasket over dårlig ordforråd , overflatisk holdning og bæææææping !! Men i dag tok hun vel kaken .. Tom fikk no kjøpt ny sofa, nye gardiner og nytt teppe før han stakk påbjobb igjen . Djiiiiiises craist for et opplegg !!! 

Er det Tom som har kjøpt det? Har hun sagt det? I såfall fikk jeg ikke med meg det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frydefull skrev (1 time siden):

Hvor ser/hører dere at Heidi er ute etter Toms penger, og at hun selv ikke bidrar til fellesskapet?

Lurer jeg også på 🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt at hun ikke bidrar ! Men trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at med trygd har man ikke mulighet for å kjøpe sofa før ferie nr 4 i år ? Og at når man kommer hjem fra sydenferie har råd til gardiner og teppe osv . Så høye trygdesatser har vi nok ikke i dette landet . 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JojoMoyes skrev (34 minutter siden):

Har aldri sagt at hun ikke bidrar ! Men trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at med trygd har man ikke mulighet for å kjøpe sofa før ferie nr 4 i år ? Og at når man kommer hjem fra sydenferie har råd til gardiner og teppe osv . Så høye trygdesatser har vi nok ikke i dette landet . 

Og for å ikke glemme fillers, løshår og negler🫣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (36 minutter siden):

Jeg er ikke rakettforsker.....

Men er derimot (uføre)trygdet, så jeg syns jeg har litt å komme med i denne sammenhengen likevel.

Når man begynner å bli godt voksen, og har jobbet halve livet, så er man ganske etablert og har en stabil økonomi.

Så jeg har råd til både sofa, ferier, gardiner og tepper, hvis jeg trenger det. 

Nå kjenner jo ikke jeg Heidi sin økonomi, men hun er på min alder og har også vært yrkesaktiv, så jeg går ut i fra at vi er i noenlunde samme økonomiske situasjon. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (14 minutter siden):

Og for å ikke glemme fillers, løshår og negler🫣

I fare for å bli oppfattet som Heidi-forsvarer her, så må jeg bare spørre. 

Ordner hun ikke neglene sine selv da? Dette har jeg null greie på, men har sett at hun sier at hun skal fikse neglene sine (selv). Koster det mye da også? 

Og ordner hun ikke stort sett håret sitt selv også? Syns jeg har hørt henne si at hun går til frisøren 2 ganger i året, eller noe sånt. 

Jeg syns Heidi sier og gjør mye rart jeg altså, men å si at det er Tom som betaler o.l. er litt drøyt. Med mindre man kjenner henne personlig og VET at det er sånn. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (2 timer siden):

I fare for å bli oppfattet som Heidi-forsvarer her, så må jeg bare spørre. 

Ordner hun ikke neglene sine selv da? Dette har jeg null greie på, men har sett at hun sier at hun skal fikse neglene sine (selv). Koster det mye da også? 

Og ordner hun ikke stort sett håret sitt selv også? Syns jeg har hørt henne si at hun går til frisøren 2 ganger i året, eller noe sånt. 

Jeg syns Heidi sier og gjør mye rart jeg altså, men å si at det er Tom som betaler o.l. er litt drøyt. Med mindre man kjenner henne personlig og VET at det er sånn. 

Synes vel ikke det er drøyt og si ! Hun trengte hjelp av mor og Tom til å kjøpe ny seng til 10.000 . Hun går til frisøren og farger underhåret noen få ganger i året , men er og setter i løshår og striper mye oftere enn det . Neglene fikser hun selv ja . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...