Zenhouse Skrevet 24. september 2023 #2861 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Ern66 skrev (51 minutter siden): Åå? .🤔 sier du det ,jeg følger ikke med så mye på snapchat ,hva heter hun der ? 🌺 Instaheidi66. En en del utblåsninger og meltdowns på snap, er vel derfor denne tråden er i «live». Endret 24. september 2023 av Zenhouse Tillegg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ern66 Skrevet 24. september 2023 #2862 Del Skrevet 24. september 2023 Zenhouse skrev (2 timer siden): Instaheidi66. En en del utblåsninger og meltdowns på snap, er vel derfor denne tråden er i «live». Takk ,takk .🌺 må nesten se 🙀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 25. september 2023 #2863 Del Skrevet 25. september 2023 Zenhouse skrev (15 timer siden): Hun er som to forskjellige personer på Instagram og på Snapchat. Enig i at hun gir et positivt inntrykk på Instagram. Hun er glad når hun får viljen sin og kan styre og bestemme ! Men går ikke ting hennes vei er hun ikke mye glad . Da får gud og hvermannsen passet sitt påskrevet kan du tro .. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 25. september 2023 #2864 Del Skrevet 25. september 2023 De snappene hennes hakker noe voldsomt nå, gjør det det hos dere andre og? Å bildet henger etter lyden 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 25. september 2023 #2865 Del Skrevet 25. september 2023 non_stop skrev (5 minutter siden): De snappene hennes hakker noe voldsomt nå, gjør det det hos dere andre og? Å bildet henger etter lyden Ja, telefonen er vell overbelastet😅...men hun får vell en ny snart av tom🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. september 2023 #2866 Del Skrevet 26. september 2023 Vet ikke jeg altså, men i min verden virker det nesten litt godt gjort å aldri ha hørt navnet på legekunstens far, Hippo…. Hippo…. Ja, hva var det nå igjen? Kunne man lest det på skiltet om ikke annet? Hippokrates! Var det ja! Herregud, jeg gremmes 🤭🫣😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 26. september 2023 #2867 Del Skrevet 26. september 2023 Blue Sky skrev (5 minutter siden): Vet ikke jeg altså, men i min verden virker det nesten litt godt gjort å aldri ha hørt navnet på legekunstens far, Hippo…. Hippo…. Ja, hva var det nå igjen? Kunne man lest det på skiltet om ikke annet? Hippokrates! Var det ja! Herregud, jeg gremmes 🤭🫣😅 Kjenner man blir litt flau når hun på død og liv skal guide rundt å fortelle, men har ingen peiling...å ender med blabla what ever, jalla jalla ..you name it🥴 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 26. september 2023 #2868 Del Skrevet 26. september 2023 Blue Sky skrev (57 minutter siden): Vet ikke jeg altså, men i min verden virker det nesten litt godt gjort å aldri ha hørt navnet på legekunstens far, Hippo…. Hippo…. Ja, hva var det nå igjen? Kunne man lest det på skiltet om ikke annet? Hippokrates! Var det ja! Herregud, jeg gremmes 🤭🫣😅 Sånn er det å kun dreie rundt sin egen akse, får ikke med seg stort. Hun husket ikke hva damen hun satt sammen med igår het engang. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRitu Skrevet 26. september 2023 #2869 Del Skrevet 26. september 2023 Saywhat skrev (11 minutter siden): Sånn er det å kun dreie rundt sin egen akse, får ikke med seg stort. Hun husket ikke hva damen hun satt sammen med igår het engang. Det er bare meg , meg, meg og gir glatt f i alle andre og deres følelser 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. september 2023 #2870 Del Skrevet 26. september 2023 Saywhat skrev (17 minutter siden): Sånn er det å kun dreie rundt sin egen akse, får ikke med seg stort. Hun husket ikke hva damen hun satt sammen med igår het engang. Huff ja, det stemmer det. Hun huska ikke det nei. 🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 26. september 2023 #2871 Del Skrevet 26. september 2023 Uff,for ei fæl dame. Håper Tom gjør det slutt,når de er hjemme igjen. Han kan få se ei mye snillere og bedre dame enn hu der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. september 2023 #2872 Del Skrevet 26. september 2023 Mina 2 skrev (1 time siden): Uff,for ei fæl dame. Håper Tom gjør det slutt,når de er hjemme igjen. Han kan få se ei mye snillere og bedre dame enn hu der. Det er ikke noe nytt at hun opptrer på denne måten. Tom er vant til det og kommer nok ikke til å gjøre det slutt. De har hatt et langt brudd tidligere og begge fant nok ut at de ønsker å være sammen på godt og vondt, vil jeg tro. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 26. september 2023 #2873 Del Skrevet 26. september 2023 Saywhat skrev (2 timer siden): Sånn er det å kun dreie rundt sin egen akse, får ikke med seg stort. Hun husket ikke hva damen hun satt sammen med igår het engang. Såg bildet av det paret på snap. Der sitter det en dame UTEN botox og store lepper. Omg... det er herlig å se "vanlige" folk. Heidi husket hva mannen het men ikke damen😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 26. september 2023 #2874 Del Skrevet 26. september 2023 (endret) Hvorfor filmer hun all den jalajallaen som hun sier det er , er jo så uinteressant . Alle med sunn fornuft vet jo at det er det "syden" gatene består av🙈. Hun kan bedre hvis hun bare vil. Hver jævla ferie.. utforsk plassene du er på, mye hyggeligere det.. Endret 26. september 2023 av Tippsi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 26. september 2023 #2875 Del Skrevet 26. september 2023 Tippsi skrev (59 minutter siden): Hvorfor filmer hun all den jalajallaen som hun sier det er , er jo så uinteressant . Alle med sunn fornuft vet jo at det er det "syden" gatene består av🙈. Hun kan bedre hvis hun bare vil. Hver jævla ferie.. utforsk plassene du er på, mye hyggeligere det.. Jeg tenkte det samme 🙈må jo være noen som liker det og gir positiv feedback på det siden hun gjør det hver gang , hver dag på alle ferier . For hun sier jo at hun må filme så vi får se butikkene og de trange gatene . What ever , you name it , jallajalla . Nok om det 🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 26. september 2023 #2876 Del Skrevet 26. september 2023 Å gå rundt med selfiestang er så kleint 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. september 2023 #2877 Del Skrevet 26. september 2023 Axa skrev (2 minutter siden): Å gå rundt med selfiestang er så kleint 😁 Hadde det enda vært noe å vise fram, men det er jo ikke det. Og greit nok om det hadde vært fra en morgentur eller to eller kveldstur eller to, men HVER dag da mann! Og ingen ting å vise fram egentlig, annet enn det alle har sett før, hvis de har vært en gang i syden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. september 2023 #2878 Del Skrevet 26. september 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 27. september 2023 #2879 Del Skrevet 27. september 2023 Og nå noen morsomme betraktninger om at det å være på ferie i to uker ville vært en dyr affære. Alt er relativt sier nå jeg. 5 euro for en øl og fra 13 euro for en middag…. Ikke brukes det noe penger på utflukter eller opplevelser så vidt jeg kan se, så sånn sett ville det vel ikke blitt så alt for dyrt med to uker kontra en. Pga prisen på alkohol var ikke dette stedet å drikke seg full heller, visstnok. Det er ikke lett å få det billigere noe sted, måtte faktisk være å drikke hjemme da…… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 27. september 2023 #2880 Del Skrevet 27. september 2023 Blue Sky skrev (1 time siden): Og nå noen morsomme betraktninger om at det å være på ferie i to uker ville vært en dyr affære. Alt er relativt sier nå jeg. 5 euro for en øl og fra 13 euro for en middag…. Ikke brukes det noe penger på utflukter eller opplevelser så vidt jeg kan se, så sånn sett ville det vel ikke blitt så alt for dyrt med to uker kontra en. Pga prisen på alkohol var ikke dette stedet å drikke seg full heller, visstnok. Det er ikke lett å få det billigere noe sted, måtte faktisk være å drikke hjemme da…… Men hva med at hun drar på " ferie" flere gang i året ..er jo andre uka i Hellas i dette året og Danmark , Sverige tur også har det vært.. men det har hun vell glemt.🙈. er vell ikke hennes økonomi det går utover uansett🥴 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå