Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok aldri til å slutte å ønske at kvinner skal være naturlige og ikke framstå som sexobjekter offentlig. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (På 13.8.2023 den 23.42):

Syns nå den morgenkåpa var ganske uskyldig da. Måtte inn å se, forventet noe langt verre ut fra kommentarene over her 😅

Velkommen til KG; stedet hvor ei fjær blir til ti høns. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Linda1972 skrev (På 13.8.2023 den 11.55):

Nei, men kjære min tid da, det er jo deilig å surre rundt i morgenkåpa. Det gjør jeg ofte jeg, selv etter at jeg har sminket meg 🤷‍♀️

Det har du rett i og ikke noe er så godt som og gå i morgenkåpe til langt på da når man har fri. I helgene og i feriene mine kan jeg gå i morgenkåpen frem til to tre tiden. 

Jeg forstår ikke alt folk finner og henge seg opp i av kritikk. 

Så lenge ikke det skader noe må folk gjøre hva de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 14.8.2023 den 22.25):

Jeg kommer nok aldri til å slutte å ønske at kvinner skal være naturlige og ikke framstå som sexobjekter offentlig. 

Og selvsagt må de gjerne bruke Makeup, eller sminke som det gjerne også kalles. 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (20 timer siden):

Og selvsagt må de gjerne bruke Makeup, eller sminke som det gjerne også kalles. 😅

Enig! Er det egentlig noen som synes det er pent om man har tatt så mye fillers at leppene har store klumper som har flyttet seg rundt i ansiktet ? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milenas skrev (43 minutter siden):

Enig! Er det egentlig noen som synes det er pent om man har tatt så mye fillers at leppene har store klumper som har flyttet seg rundt i ansiktet ? 

Sikkert delte meninger om det. Men heldigvis så gjør man ikke slikt for å tilfredstille andre. Man gjør det jo for sin egen del 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raspelyden fra neglene hennes mot det nystekte brødet når hun stryker over det. Og på stillbildet av brødene rett etterpå ser dere at det stikker et tjukt blondt hårstrå ut av det ene brødet

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kruttønne
non_stop skrev (19 minutter siden):

Raspelyden fra neglene hennes mot det nystekte brødet når hun stryker over det. Og på stillbildet av brødene rett etterpå ser dere at det stikker et tjukt blondt hårstrå ut av det ene brødet

Jeg så også håret, men tenkte det var noe på linsen. Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (3 timer siden):

🤮🤮🤮

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En usmakelig karakter hun har ,  som Hun viser for en hel verden gjennom sin åpne snap. Det blir mer og mer forståelig hvorfor hun har en meget liten sirkel . 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 6.8.2023 den 13.49):

Noe så ekkelt og unødvendig!

Både det T gjør; stå og tisse på noens gjerde, OG det H gjør; ta bilde av det og publisere. 

Dette viser jo en total mangel på respekt for andre mennesker!

Siterer meg selv, for i dag skjedde det igjen.

Tom tisser på et nettinggjerde, og H tar bilde og publiserer. 

Uspiselig!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink dame som fikser tett dass. Hun stapper handa nedi do der det er bæsj som flyter. Hun fikset årsaken til at det ble tett. Og i neste setning sier hun at hun skal lage seikaker til middag. Og med så lange negler tenker jeg mitt. Men hun har sikkert brukt hansker og hun har helt sikkert vasket seg grundig under neglene. Satser på det. Av og til behøver man muligens ikke å fortelle alt man foretar seg men det er vel det som er å ha "offentlig snapkonto". 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her mangler det virkelig selvinnsikt 🙄, hun er utrolig flink til å lage storm i et vann glass 🙄... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnneSusanne skrev (19 timer siden):

Flink dame som fikser tett dass. Hun stapper handa nedi do der det er bæsj som flyter. Hun fikset årsaken til at det ble tett. Og i neste setning sier hun at hun skal lage seikaker til middag. Og med så lange negler tenker jeg mitt. Men hun har sikkert brukt hansker og hun har helt sikkert vasket seg grundig under neglene. Satser på det. Av og til behøver man muligens ikke å fortelle alt man foretar seg men det er vel det som er å ha "offentlig snapkonto". 

Må dessverre innrømme at jeg tenkte det samme 🙄🤮

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (20 timer siden):

Hvis du legger merke til hvor brun hun er under neglene hele tiden så……

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Axa skrev (2 timer siden):

Å krangle foran kamera er så kleint 

SÅ enig! Takk for at du fikk meg til å gå inn for å sjekke 😄

Og så kleint det må være for ham?! Lurer av og til på hva den mannen er laget av som klarer å se forbi alt det der. Som gikk tilbake til henne.

Og han sier noe sånt som at «der er noe med å tenke før man snakker» og hun kaster seg på med et «jaaa» - som om han snakket om seg selv 😅

Greit at hun har «issues» som hun kaller det (selv om krangelen absolutt ikke var relatert til det…), men MÅ det filmes? MÅ alt filmes?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (6 minutter siden):

Og så kleint det må være for ham?! Lurer av og til på hva den mannen er laget av som klarer å se forbi alt det der. Som gikk tilbake til henne.

Og han sier noe sånt som at «der er noe med å tenke før man snakker» og hun kaster seg på med et «jaaa» - som om han snakket om seg selv 😅

Greit at hun har «issues» som hun kaller det (selv om krangelen absolutt ikke var relatert til det…), men MÅ det filmes? MÅ alt filmes?

Lurer på hvordan de krangler uten kamera 😀

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (41 minutter siden):

Lurer på hvordan de krangler uten kamera 😀

Evt om kamera slås på med en gang det er krangel på gang 😄 Tror nok ikke det altså, tror vi får se light-varianten

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (11 timer siden):

Da det var slutt mellom de fortalte han jo at ingen i hans ELLER hennes egen familie ville ha særlig med henne å gjøre . Og med det hun viser i sin offentlige snap trenger vi jo ikke lure på hvorfor . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...