Blue Sky Skrevet 29. juli 2023 #2721 Del Skrevet 29. juli 2023 Honey Dew skrev (6 timer siden): Det virker som hun sliter veldig med å finne roen. Hun er alltid ute og reiser og det må da være stressende. Jeg kjenner meg egentlig igjen i det jeg. Rastløshet hjemme og lykkefølelse når jeg er på farten. Det er jo en av grunnene til at jeg blir så fascinert og følger Heidi, fordi hun har mye av det samme. Jeg ser noen kritiserer henne og Tom for at de reiser mye, men det er helt opp til dem hvordan de vil bruke pengene sine. Likevel er jeg jo en av dem som kritiserer, men det er fordi jeg ser andre sider som jeg stusser på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 30. juli 2023 #2722 Del Skrevet 30. juli 2023 MisterMister skrev (På 25.7.2023 den 17.50): Håper bare Tom tar med seg Heidi på en ny sydentur snart jeg! Den dama er så utrolig digg i bikini! 🔥🔥🔥😍😍😍 Heidi, please lag onlyfans 🙏🙏🙏 Du gasser deg vel med nydelige bildet hun har lagt ut for deg og «gutta» idag. Du ber, hun leverer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 30. juli 2023 #2723 Del Skrevet 30. juli 2023 Saywhat skrev (9 timer siden): Du gasser deg vel med nydelige bildet hun har lagt ut for deg og «gutta» idag. Du ber, hun leverer Jeg blir alltid glad når Heidi legger ut bilder 😍 Men hun lar seg nok dessverre ikke påvirke av hva jeg ønsker å se, da hadde hun lagt ut MYE mere bilder av seg selv enn det hun gjør, for jeg blir ikke lei av å se på den dama 🤩😍🔥 Jeg ønsker jo å se content fra de jeg følger i sosiale media, om det er fra Heid eller andre jeg følger. Det er faktisk det som plager meg mest med dette forumet her, og denne tråden, at hvis Heidi leser dette, er jeg redd for at hun ikke synes denne kritikken fra noen få her, er spesielt hyggelig, som jeg skjønner godt, og at hun, om enn bare underbevisst lar seg påvirke av dette, og legger ut mindre pga av det. Synd det synes jeg, at noen få, da ødelegger for veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 30. juli 2023 #2724 Del Skrevet 30. juli 2023 Hun virker som en kul dame,men prater noe helt ekstremt mye🤣🤣🙈 Flott mann hun har😀 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 3. august 2023 #2725 Del Skrevet 3. august 2023 MisterMister skrev (På 25.7.2023 den 17.50): Håper bare Tom tar med seg Heidi på en ny sydentur snart jeg! Den dama er så utrolig digg i bikini! 🔥🔥🔥😍😍😍 Heidi, please lag onlyfans 🙏🙏🙏 Da er du vel blid nå som det blir tur til Kos i september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 3. august 2023 #2726 Del Skrevet 3. august 2023 Kaffeskål! skrev (5 timer siden): Da er du vel blid nå som det blir tur til Kos i september Det blir veldig hyggelig å følge dem på en ny tur 🤩😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 4. august 2023 #2727 Del Skrevet 4. august 2023 MisterMister skrev (14 timer siden): Det blir veldig hyggelig å følge dem på en ny tur 🤩😍 Gleder meg til høsten jeg . Den skal brukes med barn og barnebarn. Vi skal reise på tur SAMMEN vi. Deilig å DELE minner . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. august 2023 #2728 Del Skrevet 4. august 2023 Her skrives det vel egentlig kun om Heidi sin Snapchat-og den er a little too much for me- men jeg vil heller si noe positivt om Instagrammen hennes! Den er veldig ålreit altså- mange fine bilder fra turene deres og hun skriver gode, passe lange beskrivelser om hva de har gjort. Flere fine tips der om severdigheter og aktiviteter. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 4. august 2023 #2729 Del Skrevet 4. august 2023 Milenas skrev (18 minutter siden): Gleder meg til høsten jeg . Den skal brukes med barn og barnebarn. Vi skal reise på tur SAMMEN vi. Deilig å DELE minner . Ikke alle som er så heldig 🫶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 4. august 2023 #2730 Del Skrevet 4. august 2023 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Her skrives det vel egentlig kun om Heidi sin Snapchat-og den er a little too much for me- men jeg vil heller si noe positivt om Instagrammen hennes! Den er veldig ålreit altså- mange fine bilder fra turene deres og hun skriver gode, passe lange beskrivelser om hva de har gjort. Flere fine tips der om severdigheter og aktiviteter. Veldig gode reisetips fra henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet 4. august 2023 #2731 Del Skrevet 4. august 2023 Sjekket instaen hennes, aldri vært innom der før, hun tar faktisk overraskende gode bilder fra turene de er på. Ble fristet til å dra til flere av stedene hun viser frem 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 5. august 2023 #2732 Del Skrevet 5. august 2023 🙈er så lavmål... hvor gammel er hun egentlig....oppfører seg mye som en tenåring...kunne spart oss for den..å sikkert tom også... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 5. august 2023 #2733 Del Skrevet 5. august 2023 Tippsi skrev (1 time siden): 🙈er så lavmål... hvor gammel er hun egentlig....oppfører seg mye som en tenåring...kunne spart oss for den..å sikkert tom også... At en voksen mann på over 50 står å tisser på noens sitt stakittgjerde er så lavmål. Og det er også straffbart 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 5. august 2023 #2734 Del Skrevet 5. august 2023 Snowflakes skrev (1 time siden): At en voksen mann på over 50 står å tisser på noens sitt stakittgjerde er så lavmål. Og det er også straffbart Det er vel også noe de fleste av oss har sett før. Ingen nyhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. august 2023 #2735 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Snowflakes skrev (21 timer siden): At en voksen mann på over 50 står å tisser på noens sitt stakittgjerde er så lavmål. Og det er også straffbart Noe så ekkelt og unødvendig! Både det T gjør; stå og tisse på noens gjerde, OG det H gjør; ta bilde av det og publisere. Dette viser jo en total mangel på respekt for andre mennesker! Endret 6. august 2023 av FruRosa Tastefeil 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 6. august 2023 #2736 Del Skrevet 6. august 2023 Snowflakes skrev (22 timer siden): At en voksen mann på over 50 står å tisser på noens sitt stakittgjerde er så lavmål. Og det er også straffbart Skulle likt å hørt snavla gå på Heidi om noen stilte seg opp å tisset på hennes eiendom . Da hadde det blitt rabalder ! Men med null selvinnsikt synes hun dette er moro når det er ting hun selv legger ut! Skammelig ! 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 6. august 2023 #2737 Del Skrevet 6. august 2023 FruRosa skrev (4 timer siden): Noe så ekkelt og unødvendig! Både det T gjør; stå og tisse på noens gjerde, OG det H gjør; ta bilde av det og publisere. Dette viser jo en total mangel på respekt for andre mennesker! I hvilken kontekst ble dette gjort? På fylla? Så nasty!! Håper eieren av det gjerdet tar kontakt med heidi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. august 2023 #2738 Del Skrevet 6. august 2023 non_stop skrev (2 timer siden): I hvilken kontekst ble dette gjort? På fylla? Så nasty!! Håper eieren av det gjerdet tar kontakt med heidi Edru, midt på dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 6. august 2023 #2739 Del Skrevet 6. august 2023 Milenas skrev (6 timer siden): Skulle likt å hørt snavla gå på Heidi om noen stilte seg opp å tisset på hennes eiendom . Da hadde det blitt rabalder ! Men med null selvinnsikt synes hun dette er moro når det er ting hun selv legger ut! Skammelig ! Hun hadde filmet det og lagt det ut på SC i sinne, og laget et helsikes styr ut av det, garantert! Men når Tom gjør det, så er det bare gøy.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. august 2023 #2740 Del Skrevet 6. august 2023 Despicable Me skrev (2 timer siden): Edru, midt på dagen Og med kommentaren "må man så må man" fra H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå