Tippsi Skrevet 25. juli 2023 #2701 Del Skrevet 25. juli 2023 Voldsom til informativ hun plutselig er blitt....håpe hun får med seg noe selv, men er vell glemt i det snappen er sendt😅 Mye unødig informasjon da , og ikke minst all støy hun greier å tilføre 🙉🫨 Hva er det med henne og den maniske filmingen..alt skal med liksom 🙈🧐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 25. juli 2023 #2702 Del Skrevet 25. juli 2023 Tippsi skrev (2 timer siden): Voldsom til informativ hun plutselig er blitt....håpe hun får med seg noe selv, men er vell glemt i det snappen er sendt😅 Mye unødig informasjon da , og ikke minst all støy hun greier å tilføre 🙉🫨 Hva er det med henne og den maniske filmingen..alt skal med liksom 🙈🧐 Ja, plutselig er det slutt på ting og tang, yalla, you name it og det der, så kanskje det nytter å kritisere henne litt likevel? 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 25. juli 2023 #2703 Del Skrevet 25. juli 2023 Blue Sky skrev (6 minutter siden): Ja, plutselig er det slutt på ting og tang, yalla, you name it og det der, så kanskje det nytter å kritisere henne litt likevel? 😅 Trur ikke det er mulig😅🤣 vent no bare.. det kommer når "ferien" er over.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 25. juli 2023 #2704 Del Skrevet 25. juli 2023 (endret) Tippsi skrev (7 minutter siden): Trur ikke det er mulig😅🤣 vent no bare.. det kommer når "ferien" er over.. Tror du vi får kjeft da? Eller nei, du mente at da blir det ting og tang og you name it igjen? Endret 25. juli 2023 av Blue Sky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 25. juli 2023 #2705 Del Skrevet 25. juli 2023 Håper bare Tom tar med seg Heidi på en ny sydentur snart jeg! Den dama er så utrolig digg i bikini! 🔥🔥🔥😍😍😍 Heidi, please lag onlyfans 🙏🙏🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 25. juli 2023 #2706 Del Skrevet 25. juli 2023 Blue Sky skrev (1 time siden): Tror du vi får kjeft da? Eller nei, du mente at da blir det ting og tang og you name it igjen? Det blir ting og tang, you name it, jiisus, og what ever når hun kommer fra ferie....muligens før også 😅🤣..og humøret daler kraftig.. så tom må nok ha en ny ferie planlagt rimelig fort🫣 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 26. juli 2023 #2707 Del Skrevet 26. juli 2023 Tippsi skrev (22 timer siden): Det blir ting og tang, you name it, jiisus, og what ever når hun kommer fra ferie....muligens før også 😅🤣..og humøret daler kraftig.. så tom må nok ha en ny ferie planlagt rimelig fort🫣 Stakkars Tom. Må være forferdelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. juli 2023 #2708 Del Skrevet 26. juli 2023 Milenas skrev (2 timer siden): Stakkars Tom. Må være forferdelig. At han orker?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 26. juli 2023 #2709 Del Skrevet 26. juli 2023 Milenas skrev (2 timer siden): Stakkars Tom. Må være forferdelig. Slike kommentarer som det som foregår nå her på tråden er så ufin. Det har ikke slått dere at de to er glade i hverandre, og det å si stakkars Tom. Det og synse at det er synd på Tom er noe folk bør være forsikte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 27. juli 2023 #2710 Del Skrevet 27. juli 2023 Stakkars Tom? Tom er jo bare utrolig heldig! Tom er en voksne mann, med en stabil og fin jobb, han klarer å ta sine egne avgjørelser, han er i god fysisk form, virker til å være en sprudlende og glad mann, og han har ei superdeilig dame! Da er det ikke mye å klage på. Synes langt mere synd på noen av dere her inne, som sutrer over Heidi, eller det er ikke så synd på dere heller, for hvis du kan sitte inne på dette forumet, å skrive sure oppstøt om andre mennesker, da har du det egentlig fryktelig godt, du vet det bare ikke selv. Ta tak i ditt eget liv, er du på et dårlig sted, kom deg opp derfra, snakk med noen, fin deg en hobby, finn noe du engasjerer deg for, å legg energien din dit, så skal du se at behovet for å være her inne for å trekke andre ned, blir borte. Heidi deler seg selv med oss, på godt og vondt, og for veldig mange er det en positiv ting i hverdagen. Det. er mange på sosiale media som jeg selv ikke har noe til felles med, og jeg synes det de deler er vanvittig tåpelig og ikke noe for meg i det hele tatt, men jeg lar jo dem være i fred, og synes jo at de skal ha sin plass også. Jeg følger bare ikke den kontoen, enkelt og greit. Å dele sine meninger her inne er ok tenker jeg, å være ufin, er ikke greit. Du vet forskjellen før du legger det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 27. juli 2023 #2711 Del Skrevet 27. juli 2023 Dagens og forsåvidt ukas mest vulgære snapping 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 27. juli 2023 #2712 Del Skrevet 27. juli 2023 Tippsi skrev (2 timer siden): Dagens og forsåvidt ukas mest vulgære snapping 🙈 Haha,ja snakker om og dra i dynesnippen så langt ned som mulig….. ikke mye klasse over den dama der😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 27. juli 2023 #2713 Del Skrevet 27. juli 2023 Tok en rask titt på et par av Heidis største kritikere her, ganske påfallende at de første jeg tittet på, har over et dusin negative innlegg ang. Heidi, men ingen kommentarer eller innlegg på andre tråder. Hadde ikke vært noe å tenke over hvis det var litt forskjellig innhold, men når alt er hakking, kan en jo gjøre seg noen tanker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frydefull Skrevet 28. juli 2023 #2714 Del Skrevet 28. juli 2023 Tom og Heidi har det bra sammen, koser seg når de er på tur. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 28. juli 2023 #2715 Del Skrevet 28. juli 2023 Gleder meg til september, for da får vi følge Tom og Heidi på ferietur til Tyrkia 🏖🏝🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 28. juli 2023 #2716 Del Skrevet 28. juli 2023 MisterMister skrev (På 25.7.2023 den 17.50): Håper bare Tom tar med seg Heidi på en ny sydentur snart jeg! Den dama er så utrolig digg i bikini! 🔥🔥🔥😍😍😍 Heidi, please lag onlyfans 🙏🙏🙏 Ønsket ditt ble sett av Heidi😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 28. juli 2023 #2717 Del Skrevet 28. juli 2023 Tippsi skrev (20 timer siden): Dagens og forsåvidt ukas mest vulgære snapping 🙈 Enig. Hva gjør at en snart 60 år gammel dame har behov for det. Trodde hun at vi ikke skulle se det?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 29. juli 2023 #2718 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Nå ble det veldig surr med posting av gamle snapper, men det viktigste kom heldigvis med. Et bilde i helfigur i bikini 🫣😅 Endret 29. juli 2023 av Blue Sky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 29. juli 2023 #2719 Del Skrevet 29. juli 2023 "Some people have so little going on in their lives, they would rather discuss yours" and "Remember, people only rain on your parade because they're jealous of your sun and tired of their shade" Be kind, let people shine! 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. juli 2023 #2720 Del Skrevet 29. juli 2023 Saywhat skrev (På 28.7.2023 den 11.42): Ønsket ditt ble sett av Heidi😅 Det virker som hun sliter veldig med å finne roen. Hun er alltid ute og reiser og det må da være stressende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå