Labbus Skrevet 13. juli 2023 #2641 Del Skrevet 13. juli 2023 non_stop skrev (På 14.6.2023 den 19.25): Neinei, var ment til influenseren ja! 🥰 Bare siterte det du skrev fordi jeg er enig i det du skriver, og må være ille nok for en med flyskrekk å være livredd om de ikke i tillegg må tynges av dårlig samvittighet fordi stressende kjeftesmeller sitter å er forbannet. Hun sier hun ikke leser her men det gjør hun nok Hadde det ikke vært for belastningen til den med flyskrekk med en extra landing ,så skulle den dama blitt parkert på nærmeste flyplass.... Den dama er så selvsentrert ,men så jæ....synd at til og med en 10 åring skjønner mere av livet som skjer enn henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 13. juli 2023 #2642 Del Skrevet 13. juli 2023 Labbus skrev (10 minutter siden): Hadde det ikke vært for belastningen til den med flyskrekk med en extra landing ,så skulle den dama blitt parkert på nærmeste flyplass.... Den dama er så selvsentrert ,men så jæ....synd at til og med en 10 åring skjønner mere av livet som skjer enn henne Tom har konto her inne,det kom jo fram da det var slutt mellom dem hvor Tom hadde ny dame 🙃 Ting hun har nevnt som en skjønner hun måtte ha lest her . Vel vel,hun gir jo mange underholdning da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 13. juli 2023 #2643 Del Skrevet 13. juli 2023 Labbus skrev (2 timer siden): Tom har konto her inne,det kom jo fram da det var slutt mellom dem hvor Tom hadde ny dame 🙃 Ting hun har nevnt som en skjønner hun måtte ha lest her . Vel vel,hun gir jo mange underholdning da 😁 Trenger ikke å ha konto innpå her for å lese hva som skrives. Men, du må ha konto for å kommentere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. juli 2023 #2644 Del Skrevet 13. juli 2023 Salmonella skrev (På 29.6.2023 den 20.11): Jeg er enig. Jeg ser at det står "Offentlig person" på Heidis IG. Men allikevel så synes jeg denne tråden egentlig er ganske horribel. Så vidt meg bekjent så driver ikke Heidi noen bedrift eller virksomhet og hun har ingen reklamer/spons. Det er INGEN kritikk av bedrift her. Kun en privatperson med åpen konto. I alle andre trådene er det konstant et rop om at det er bedriften som kritiseres, ikke privatpersonen. Hva med Heidi da? Er hun en bedrift? Hvor er reklamene? Hvor er de sponsede produktene? Signerer denne. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 15. juli 2023 #2645 Del Skrevet 15. juli 2023 Zenhouse skrev (På 14.7.2023 den 1.33): Signerer denne. Uansett…. Hun presenterer seg selv som en offentlig person. Hun har etter mitt syn en veldig spesiell fremtoning og væremåte så at man reagerer og diskuterer tror jeg er ganske naturlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 16. juli 2023 #2646 Del Skrevet 16. juli 2023 Da er det snart klart for klinings på Gardermoen 🙈.. dollet seg opp å klar for nok en "ferie"😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 16. juli 2023 #2647 Del Skrevet 16. juli 2023 Tippsi skrev (1 time siden): Da er det snart klart for klinings på Gardermoen 🙈.. dollet seg opp å klar for nok en "ferie"😅 Jadda! Og så natuuurlig 🤭😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 16. juli 2023 #2648 Del Skrevet 16. juli 2023 Blue Sky skrev (34 minutter siden): Jadda! Og så natuuurlig 🤭😅 Kjenner jeg blir flau🙈 skjønner ikke hvorfor det kameraet må opp i trynet hver gang..e så påklistret falskt 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 16. juli 2023 #2649 Del Skrevet 16. juli 2023 Tom ser brydd ut 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 16. juli 2023 #2650 Del Skrevet 16. juli 2023 Axa skrev (40 minutter siden): Tom ser brydd ut Det er ikke så rart. Og nå som han hadde med seg sønnen sin også, så var nok den seansen der noe han gjerne skulle vært foruten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 17. juli 2023 #2651 Del Skrevet 17. juli 2023 Blue Sky skrev (På 15.7.2023 den 21.53): Uansett…. Hun presenterer seg selv som en offentlig person. Hun har etter mitt syn en veldig spesiell fremtoning og væremåte så at man reagerer og diskuterer tror jeg er ganske naturlig. Presenterer seg selv? Hva har det med saken å gjøre? Presenterer hun seg som en bedrift da? Som et selskap som selger og/eller reklamerer for produkter? For det er jo alltid argumentet i de andre trådene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. juli 2023 #2652 Del Skrevet 17. juli 2023 Salmonella skrev (9 minutter siden): Presenterer seg selv? Hva har det med saken å gjøre? Presenterer hun seg som en bedrift da? Som et selskap som selger og/eller reklamerer for produkter? For det er jo alltid argumentet i de andre trådene. Nei, jeg er usikker men oppfattet det slik at hvis man kun har en privat konto, og ikke er har en bedrift eller er en offentlig person, er det ikke like fritt fram å kommentere eller diskutere vedkommende. Mulig jeg har misforstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 17. juli 2023 #2653 Del Skrevet 17. juli 2023 Salmonella skrev (1 time siden): Presenterer seg selv? Hva har det med saken å gjøre? Presenterer hun seg som en bedrift da? Som et selskap som selger og/eller reklamerer for produkter? For det er jo alltid argumentet i de andre trådene. Hun er en offentlig person. Hun har, og tar selvfølgelig imot muligheter for å tjene penger. Hun har reklamert for mymuse, for klær og lagd presentasjoner for bl.a fotballklubber. Hun prøver å tjene penger på profilen ved å vlogge, men det er nok vanskelig med den fremtoningen hun har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 17. juli 2023 #2654 Del Skrevet 17. juli 2023 Er jo de samme plassene om og om igjen..er aldri noe nytt..og ikke minst..samme bla,bla,bla..🙉.. mener jeg ser akkurat samme koppene jeg så sist hun var innom der😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. juli 2023 #2655 Del Skrevet 17. juli 2023 Sånn, da slipper jeg å dra til Hadeland Glassverk! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. juli 2023 #2656 Del Skrevet 17. juli 2023 Dollinga?? er ikke hun over 50? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 17. juli 2023 #2657 Del Skrevet 17. juli 2023 Stakkars stesønn uff. Haha 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 17. juli 2023 #2658 Del Skrevet 17. juli 2023 Nok en kjempe ferie for tom, med kamera team på slep 😅🙈 hun er jo mest opptatt med filming enn tom.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 17. juli 2023 #2659 Del Skrevet 17. juli 2023 Baktus skrev (1 time siden): Dollinga?? er ikke hun over 50? 57. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 17. juli 2023 #2660 Del Skrevet 17. juli 2023 Saywhat skrev (4 timer siden): Hun er en offentlig person. Hun har, og tar selvfølgelig imot muligheter for å tjene penger. Hun har reklamert for mymuse, for klær og lagd presentasjoner for bl.a fotballklubber. Hun prøver å tjene penger på profilen ved å vlogge, men det er nok vanskelig med den fremtoningen hun har. Det hun poster på snap og IG har så vidt meg bekjent ingen verdi i form av penger i kassa hverken for henne selv eller andre bedrifter. Hun ønsker kanskje å være en offentlig person, det vet jeg ikke noe om. Uansett så er det (i mine øyne) kun kritikk av hennes væremåte og adferd. Ikke noe som er knyttet opp mot markedsføring, reklame, salg what so ever. Så jeg sliter litt med å se begrunnelsene for å komme med så mye oppgulp i en tråd. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå