Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Er det full housetour i frokostsalen på diverse hotell i Østersund igjen? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hippyskippy skrev (21 minutter siden):

Er det full housetour i frokostsalen på diverse hotell i Østersund igjen? 

Ah da har man enda en grunn til å stå opp i morgen! 17 mai og housetour i frokostsalen 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier på snap idag at hun har diagnosen klinisk depressiv, men det betyr jo ikke at man må oppføre seg så dårlig. Akkurat som det skulle unnskylde oppførselen hennes. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppytoppy skrev (6 minutter siden):

Hun sier på snap idag at hun har diagnosen klinisk depressiv, men det betyr jo ikke at man må oppføre seg så dårlig. Akkurat som det skulle unnskylde oppførselen hennes. 

Tilbakevendende nedstemthet er garantert ikke noe man ønsker seg. Men det går an å ta tak i egne problemer og forsøke å snu tankesettet. Problemet er jo at man kan ikke endre tankesettet når man ikke vil. Eller at man ikke ser seg selv. 

Uansett diagnose så kan man oppføre seg med vanlig folkeskikk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (1 time siden):

Tilbakevendende nedstemthet er garantert ikke noe man ønsker seg. Men det går an å ta tak i egne problemer og forsøke å snu tankesettet. Problemet er jo at man kan ikke endre tankesettet når man ikke vil. Eller at man ikke ser seg selv. 

Uansett diagnose så kan man oppføre seg med vanlig folkeskikk. 

Enig. Det er ingen årsakssammenheng mellom nedstemthet og manglede folkeskikk. De passer hverandre de to der 😜

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saywhat skrev (18 timer siden):

Må vise fram øyelokksløftet sitt 

Er det øyenbrynsløft eller er det øyelokkoperasjon (fjerning av overflødig hud) hun har fått gjort montro?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (4 timer siden):

Er det øyenbrynsløft eller er det øyelokkoperasjon (fjerning av overflødig hud) hun har fått gjort montro?

Fjernet overflødig hud. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (7 timer siden):

Filmet hun Tom som satt på do? 😂

Hahah, JEPP! Fortet seg å ta vekk kameraet. Filmet igjen etter at han var ferdig. Ba han nok dra seg ut derfra haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (På 16.5.2023 den 22.46):

Oi! Det var slitsomt å høre på 🙊 Den ene prøver å overdøve den andre. Fint at de tar det opp, men kunne kanskje tatt det i litt mer ordnede former? Ble litt mye roping for min del 🙊 

Litt mye roping i fylla for min del 😫 Stille i en evighet og comeback på denne måten var lite stilig …..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa idag de hadde tenkt lenge igjennom at de skulle konfrontere det som står på forumet , samtidig som hun ikke leser forumet og bryr seg ikke ! Snakk om dobbeltmoralsk . At hun må snappe for så mange savner henne ,men  hva med hensyn til de som overhodet ikke støtter den snappinga og gnålet og blir flau. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Poppytoppy skrev (33 minutter siden):

Hun sa idag de hadde tenkt lenge igjennom at de skulle konfrontere det som står på forumet , samtidig som hun ikke leser forumet og bryr seg ikke ! Snakk om dobbeltmoralsk . At hun må snappe for så mange savner henne ,men  hva med hensyn til de som overhodet ikke støtter den snappinga og gnålet og blir flau. 

Nå vet ikke jg hva hun og Tom hadde lirt ut av sg,men etter og ha sett snap i dag,er hun på mange måter sin egen største»fiende». Hun sier en ting for så og motargumentere og ja som du sier,dobbeltmoralsk her.Og hun bare må poengtere hvor mange følgere som savner henne,dt er jo d viktigste og få frem  Og en ting j lurer på:kan hvem som helst kalle sg»influencer/offentlig person» m blå hake på insta?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppytoppy skrev (4 timer siden):

Det er jo bare å konfrontere oss det. Det kan jo bli gøy...

Eller kanskje ikke...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må enkelte her inne skjerpe seg. Det er kun de som sliter med angst og depresjon som vet hvordan det fungerer. Det er ikke bare å ta seg sammen og være hyggelig. Det er helt jævlig å ikke få det til, nettopp fordi alt er mørkt inne i seg. 
Hun sa selv også at det ikke er lett for andre å bo sammen med mennesker som sliter med dette. Det er vanskelig å forstå. Derfor kan det lett oppstå unødvendige krangler. 

• Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (19 minutter siden):

Nå må enkelte her inne skjerpe seg. Det er kun de som sliter med angst og depresjon som vet hvordan det fungerer. Det er ikke bare å ta seg sammen og være hyggelig. Det er helt jævlig å ikke få det til, nettopp fordi alt er mørkt inne i seg. 
Hun sa selv også at det ikke er lett for andre å bo sammen med mennesker som sliter med dette. Det er vanskelig å forstå. Derfor kan det lett oppstå unødvendige krangler. 

Av denne årsaken burde hun IKKE bruke snap som ventilasjonskanal for dritten sin. Helt ok å ikke ha det bra, men hold det innenfor familie og vennekrets, ikke til gud og hvermann på snap. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (19 timer siden):

Av denne årsaken burde hun IKKE bruke snap som ventilasjonskanal for dritten sin. Helt ok å ikke ha det bra, men hold det innenfor familie og vennekrets, ikke til gud og hvermann på snap. 

Helt enig !!! Hun har nok slitt ut de fleste på sin vei. Husker hun sa en gang at bestevenninne hadde sluttet å ta kontakt med henne og hun skjønte ikke hvorfor….

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Poppytoppy skrev (På 20.5.2023 den 16.23):

Akkurat den utblåsningen fra tom så jeg, og det virket ikke som det var  planlagt. Han fyrte seg jo bare mer og mer opp, tror ikke det er ofte det er hun som må roe ned gemyttene, hun virka nesten litt paff over at han tok over showet til se grader. 
Jeg er enig i selve budskapet hans, å synse og mene ditt og datt om noe så personlig som er dødsfall, og hvorvidt han blir «nektet» å delta i begravelse, det er unødvendig. Jeg tror nok han setter ned foten når han vil. Men det er jo dette her med alt som hun deler… jeg synes jo det er rart å ha det behovet.  hele den seansen fra hotell rommet var … merkelig. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint at man kan være åpen om sine psykiske problemer på snap. Men da må man også ta konsekvensene av å dele det. Det at de gir folk her inne på forumet oppmerksomhet gjør det bare verre. Hva med å gi faen om hva andre skriver, og kanskje dele litt mindre på snap i dårlige tider hvis man ikke har det så bra. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til botox og fillers...-min mening er at Heidi såg kjempefin ut tidligere, FØR alt av kosmetiske inngripen. Vanlig søt dame. Blir litt lei meg når jeg ser på henne på snap nå. Ser ganske pløsete ut og det er vel ikke det resultatet man ønsker etter å ha brukt mye penger på utallige "inngrep"/"fillers"?

Jeg kan godt forstå at noen voksne damer/menn velger å få satt botox for å dempe sinnarynken og kråketær. Og hvis man har komplekser for veldig smale lepper. Det må bli opp til hver enkelt det.

Jeg tenker bare: LESS IS MORE!! -For at det skal se naturlig ut. 

Jeg har spurt flere av mine mannlige venner om de syns det er pent med "duck-face-lepper" og store silikonpupper. Svaret er nei. Sier ikke at min meningsmåling er fasit men jeg velger å tro på svaret deres. 

Hvorfor tar det dette voldsomme fillers/botox/silikon/vipper/bryn-styret helt av for noen damer? Og unge jenter.  Hvem "pynter" de seg for?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...