Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Nana skrev (39 minutter siden):

Han døde og IH trumfet gjennom planlagt ferie i stedet for å delta i begravelsen. Gudene vite hvorfor Tom gikk med på det.

På tide at den mannen setter ned foten og viser hvor skapet skal stå. At han ville dra på ferie i stedet for begravelse er bare...

Vet ikke hva jeg skal skrive. Fyll inn ordet selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Labbus skrev (På 2.4.2023 den 2.34):

Fikk så vondt av Tom sin mamma,ikke mye tid med henne.Kunne heller kost seg i hennes selskap istedetfor all den sytingen fra hotellrommet....Går nesten i sjokk av den dama , hennes egoisme men mest at ho tror ho "kan/vet" så mye . Brødfrø er ho på godt norsk,selv en 15 åring har mere vett 😄 Er ofte i Trheim,tror nok jeg drar på smilet om jeg ser henne,det sies at hun blir sett på som en orginal 👏👏

Så enig. Synes synd på mamma til Tom. Forstår godt at døtrene til IH har satt grenser . De har heldigvis en fantastisk bonusmamma. Hun er IH sin rake motsetning. Så rolig  og behagelig dame . 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Nana skrev (På 2.4.2023 den 18.33):

Han døde og IH trumfet gjennom planlagt ferie i stedet for å delta i begravelsen. Gudene vite hvorfor Tom gikk med på det.

Var han ikke med i sin fars begravelse fordi de skulle på ferie?? At han godtar det! Jeg hadde aldri krevd at samboeren min reiste med meg på ferie hvis en av foreldrene hans gikk bort. Alvorlig talt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (18 minutter siden):

Var han ikke med i sin fars begravelse fordi de skulle på ferie?? At han godtar det! Jeg hadde aldri krevd at samboeren min reiste med meg på ferie hvis en av foreldrene hans gikk bort. Alvorlig talt. 

Ja, dessverre. Alt dokumentert heftig på snap. IH viste null forståelse. Nå kan det hende jeg husker fullstendig feil, men jeg tror (tror) at det var snakk om urnenedsettelse og at det derfor ikke var så viktig - mente hun. Det var i alle fall en eller annen grunn til at ferien skulle trumfe begravelsen.

Jeg følger Tom på Insta og han har flere ganger gått tur på stranden og sett ut mot sjøen og «pratet» til sin far i etterkant.

Uforståelig at han gikk med på å dra på ferien, men det kan jo være detaljer som ikke har fremkommet på snap. HUN snakket i alle fall mye om hvor viktig ferien var og de endte med å reise.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (12 minutter siden):

Ja, dessverre. Alt dokumentert heftig på snap. IH viste null forståelse. Nå kan det hende jeg husker fullstendig feil, men jeg tror (tror) at det var snakk om urnenedsettelse og at det derfor ikke var så viktig - mente hun. Det var i alle fall en eller annen grunn til at ferien skulle trumfe begravelsen.

Jeg følger Tom på Insta og han har flere ganger gått tur på stranden og sett ut mot sjøen og «pratet» til sin far i etterkant.

Uforståelig at han gikk med på å dra på ferien, men det kan jo være detaljer som ikke har fremkommet på snap. HUN snakket i alle fall mye om hvor viktig ferien var og de endte med å reise.

Jeg har store vanskeligheter med å forsto hva slags grunner det skulle vært som gjorde at det var viktigere å reise på ferie enn å være med sin mor og han har vel barn også som sørget over tapet av sin bestefar. 

Jeg husker veldig godt når dette skjedde. Hvor usmakelig hun var da, virket nesten bitter for at han måtte gå hen å dø akkurat nå når de skulle kose seg på tur. 

Og hvor lenge fikk Tom lov til å være på besøk hos mora i Danmark nå før de heiv seg i bilen til et museum eller dyrepark? 20 minutter?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho har tydeligvis tatt seg en påskeferie fra snapping😅  uvanlig stille fra fronten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (21 timer siden):

Ho har tydeligvis tatt seg en påskeferie fra snapping😅  uvanlig stille fra fronten.

Tipper det er krangling og drama hos mora 😉

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (På 10.4.2023 den 10.34):

Tipper det er krangling og drama hos mora 😉

Ho kommer sterkt tilbake ,det kan du være trygg på 🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (På 9.4.2023 den 13.09):

Ho har vel fått påfyll i leppene eller "what ever " 😀 Må vel roe seg før vi ser ho på skjermen igjen 👌 Nåde til den som spør om ho har fixa på noe 😁

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister

Bildet hun la ut på instagram story i dag, var jo bare magisk, den dama er digg!! Alle menn med normal tenning, liker å se på den dama der! 🔥🔥🔥😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (56 minutter siden):

Bildet hun la ut på instagram story i dag, var jo bare magisk, den dama er digg!! Alle menn med normal tenning, liker å se på den dama der! 🔥🔥🔥😍😍😍

Hmmm. Nei, Tom🤣🤣

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså,aldri ålreit når noen i nærmeste familie blir syk og innlagt på sykehus. Men snakker om og være dramaqueen på instagram….dt er noen,spes selvsentrerte folk dog uten selvinnsikt,som utnytter sånne/lignende situasjoner til d fulle for da kan de virkelig både smøre og legge på for og få d til og høres enda mere dramatisk enn d behøver være. For da får de den  oppmerksomhet, tilbakemeldinger og ikke minst medlidenhet akkurat slik de ønsker og higer etter. Men tenk om d hadde vært moren til Tom som hadde blitt innlagt?? Da hadde hun bare bagatellisert hele greia, og tenkt kun på sg sjøl…..som vanlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (1 time siden):

Altså,aldri ålreit når noen i nærmeste familie blir syk og innlagt på sykehus. Men snakker om og være dramaqueen på instagram….dt er noen,spes selvsentrerte folk dog uten selvinnsikt,som utnytter sånne/lignende situasjoner til d fulle for da kan de virkelig både smøre og legge på for og få d til og høres enda mere dramatisk enn d behøver være. For da får de den  oppmerksomhet, tilbakemeldinger og ikke minst medlidenhet akkurat slik de ønsker og higer etter. Men tenk om d hadde vært moren til Tom som hadde blitt innlagt?? Da hadde hun bare bagatellisert hele greia, og tenkt kun på sg sjøl…..som vanlig 

Men følgerne faller pladask. Skjønner ikke at de ikke ser hvor egoistisk og selvopptatt hun er. Så jo når de kom til moren at hun har veldig dårlig helse, sikkert pga røykekols, men virket ikke som den kjærlige datteren så det, da. Men solt seg har hun så hun er mørkebrun oppi de «tragiske» og « traumatiske» omstendighetene 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (3 minutter siden):

Hva i alle dager har hun gjort med nesa si?

Tror det er arv etter faren

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...
Axa skrev (2 timer siden):

Har det skjedd noe? Uvanlig stille...

Facelift, nosejob, evt sitter på fingrene for å skape entusiasme og empati over at hun har vært borte. Kommer nok på når Tom kommer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (17 timer siden):

Har det skjedd noe? Uvanlig stille...

Brudd igjen kanskje?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...