Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Snowflakes skrev (22 timer siden):

Som er helt brungule under neglen🤢 for Tom sin skyld for vi håpe det bare er nikotin🦠

"Bare nikotin"? Det er ekkelt nok i seg selv. Hun kunne fint brukt engangshansker for å beskytte maten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (1 time siden):

"Bare nikotin"? Det er ekkelt nok i seg selv. Hun kunne fint brukt engangshansker for å beskytte maten.

Ja, selvfølgelig, men med tanke på så lange spader og hygiene ved toilettbesøk. Så vil jeg si det er hakke værre🦠

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (18 timer siden):

Grei måte å få likes på

Må jo le da der hun satt i bilen  og prøvde tvinge frem en tåre og alt var djeeeezzes noe så gæli osv. Men der tapte hun for sprudlende og lattermilde Tom som tok over hele snappinga m sin optimisme og blåste litt av hennes selvmedlidenhet mens han fortalte henne at hun måtte slutte og overtenke på alt osv….. 🥳😅Jaggu modig han🥳💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun skal dra inn Tom og spørre om han har noe på hjertet hvis hun to sekunder etter han har åpnet kjeften har "gnagsår i øran. Korr du jabbe!" 

Film når du er på egenhånd da hvis det er et så stort problem for deg Heidi. 

Endret av non_stop
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (13 minutter siden):

Alt blir altså feil for den dama😅 ho må ha noe å klage på... 🙈

Men for en mengde filler hun har i kjakene nå. Herre min hatt. Aldri sett så fyllt opp dame noengang. Og hun sier her om dagen etter å ha gnålt på Tom om hva slags kamp de skal på at det er seriekamp. Og nå husker hun det ikke, og bærer seg helt kokko. Tror seriøst fillern går inn i hjernen hennes også 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (18 timer siden):

Men for en mengde filler hun har i kjakene nå. Herre min hatt. Aldri sett så fyllt opp dame noengang. Og hun sier her om dagen etter å ha gnålt på Tom om hva slags kamp de skal på at det er seriekamp. Og nå husker hun det ikke, og bærer seg helt kokko. Tror seriøst fillern går inn i hjernen hennes også 

Så gikk det opp for henne at det var et toppoppgjør i serien, hun som trodde det var en finale av noe slag 😂

Og stakkars damen som sitter bak de, ufrivillig filmet mens Heidi babler i vei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Så gikk det opp for henne at det var et toppoppgjør i serien, hun som trodde det var en finale av noe slag 😂

Og stakkars damen som sitter bak de, ufrivillig filmet mens Heidi babler i vei.

De ser det ihvertfall, og ler. Hadde jeg vært henne hadde jeg vinka. Eller sagt jeg ikke ønsket å være med på hennes film. Men ser ut som hun ved siden av filmer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør tom om han har noe nytt å fortelle... mannen kom jo ikke til ordet..skjønner ikke hvorfor hun spør..🙄  jabb , jabb,jabb😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie

Skal visst fokusere på»mai-taim»nå….fokuserer ikke den dame på sg sjøl støtt,da?? 😅Null selvinnsikt og hun kommer lissom aldri lengre….men noen vil heller ikke gi slipp på ting og komme videre nettopp fordi de på en måte er avhengig av litt selvmedlidenhet og oppmerksomheten de da får. Hun snakker om unge folk og psykisk helse men klarer også denne gangen og snu d over på sg sjøl. J skjønner hun har erfaring osv,og sier hun kunne tenkt sg og hjelpe andre men j ville ikke tydd til den dama der for tross erfaringer og hjelp og yuuuu neim it,hun er ikke ett godt eksempel på at en kan komme sg videre….noe hun muligens heller ikke vil?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eevie
shab skrev (21 timer siden):

Kan noen spør henne om hun kan tekste snappene sine. Jeg tør ikke.

Hvorfor tør du ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (4 timer siden):

Hvorfor tør du ikke??

Bruker hun å svare da? Kan det hende hun blokker meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (1 time siden):

Bruker hun å svare da? Kan det hende hun blokker meg? 

Blir garantert nei uansett. Etterfulgt av det hun alltid pleier å si: Jeg vlogger først og fremst for min egen del.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
non_stop skrev (13 minutter siden):

Blir garantert nei uansett. Etterfulgt av det hun alltid pleier å si: Jeg vlogger først og fremst for min egen del.

Åja. Men jeg hører dårlig, og har ikke konsentrasjon nok til å høre alt hun sier. Tror du ikke hun vil prøve hvis man sier at hun kan ha følgere som er hørselshemmet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (6 timer siden):

Åja. Men jeg hører dårlig, og har ikke konsentrasjon nok til å høre alt hun sier. Tror du ikke hun vil prøve hvis man sier at hun kan ha følgere som er hørselshemmet? 

Nei! Hun har svart på det flere ganger og svaret har alltid vært at hun snapper for seg selv og sin egen del og for at hun skal ha et sted å lufte tanker og meninger. Så det er helt uaktuelt å tekste.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Nei! Hun har svart på det flere ganger og svaret har alltid vært at hun snapper for seg selv og sin egen del og for at hun skal ha et sted å lufte tanker og meninger. Så det er helt uaktuelt å tekste.

Herregud.. Da har jeg ikke mye empati med henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
shab skrev (44 minutter siden):

Herregud.. Da har jeg ikke mye empati med henne.

Enig! Skjønner godt hvorfor hun er på kant m de fleste rundt sg. Hun vil gjerne være og bli behandlet som influencer men med den oppførselen der,mangler d mye. .  Instaheidi  har mange som følger henne kun pga underholdning og da ikke støtt i positiv form. Og hun er ikke særlig ålreit mot de følgere som tør stille kritiiske spørsmål. For makan til selvmedlidenhet,klaging og frekkhet mot andre både verbalt og at hun gir f…i om hun filmer andre forikke og snakke om pinlig filming når stakkars Tom kommer hjem. Stas de første minuttene da,og så begynner hakkingen på han. Og d samme gjentar sg hver gang,hun kommer sg aldri videre….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...