Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Saywhat skrev (1 time siden):

Når IH entrer Elkjøp så går det et grøss igjennom lokalene

Axa skrev (1 time siden):

Sjelden sur ?🤣🤣

:hoho: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun som kommenterer på siste ig bilde «her ser du ut som bare ungdommen, Heidi» ja, bildet er 3 år og fotoshoppet så😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (7 timer siden):

Forsvarer ikke Heidi, men Elkjøp kan være en irriterende butikk. 

Men det tullet hun sier om at det er dårlig av de å ikke gi henne rabatt fordi hun har vært trofast kunde i mange år. Det er sånn bestemoren min på 91 holder på. Insta Heidi forstår ikke at tidene forandrer seg, butikker har ikke lenger råd til å gi ut rabatter i hytt og pine bare fordi kundene har handlet der før. Det er ikke dårlig service. Det er heller ikke dårlig service å kreve tillegg i prisen for å pakke ut, vatre og installere vaskemaskin. 

Endret av non_stop
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

Men det tullet hun sier om at det er dårlig av de å ikke gi henne rabatt fordi hun har vært trofast kunde i mange år. Det er sånn bestemoren min på 91 holder på. Insta Heidi forstår ikke at tidene forandrer seg, butikker har ikke lenger råd til å gi ut rabatter i hytt og pine bare fordi kundene har handlet der før. Det er ikke dårlig service. Det er heller ikke dårlig service å kreve tillegg i prisen for å pakke ut, vatre og installere vaskemaskin. 

Det gjelder kanskje fremdeles hos de litt dyrere nisjebutikkene, hvis du er fast kunde, det vet jeg ikke. Men uansett ikke Elkjøp som er skrelt til beinet fra før.  Og hvorfor har hun ikke råd til å betale for at de skal gjøre en jobb. Som å pakke ut, vatre og klargjøre? Hun klager da aldri på at hun må betale for kosmetiske inngrep.  Hun har nettopp tatt håndbakene igjen, ref kraftige blåmerker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (6 timer siden):

Det gjelder kanskje fremdeles hos de litt dyrere nisjebutikkene, hvis du er fast kunde, det vet jeg ikke. Men uansett ikke Elkjøp som er skrelt til beinet fra før.  Og hvorfor har hun ikke råd til å betale for at de skal gjøre en jobb. Som å pakke ut, vatre og klargjøre? Hun klager da aldri på at hun må betale for kosmetiske inngrep.  Hun har nettopp tatt håndbakene igjen, ref kraftige blåmerker. 

Fillers i håndbaken? Er det virkelig en greie? Oh my.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hippyskippy skrev (19 minutter siden):

Fillers i håndbaken? Er det virkelig en greie? Oh my.

Jepp, oppå selve hånden, selve halsen og litt nedover mot brystet. Det er de kroppsdelene der aldring er mest synlig, ikke minst den tynne huden på hals/bryst. Klarer ikke se for meg den smerten en gang. Spesielt «vanlig» hvis man har solskader i huden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (56 minutter siden):

Hva har skjedd i dag? I dag er hun lei seg. 

Ikke noe annet enn at pengene fra Elkjøp ikke hadde kommet tilbake på kontoen, og at hennes bad ikke var kommet like langt i prosessen som de i etasjene over. 😄 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 minutt siden):

Ikke noe annet enn at pengene fra Elkjøp ikke hadde kommet tilbake på kontoen, og at hennes bad ikke var kommet like langt i prosessen som de i etasjene over. 😄 

Tolket det som at hun var på vei inn i en trist periode og at dette kom i tillegg..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi

Jeg forsvarer ikke Heidi, men om man plages med depresjon så skal det lite til for at det tipper over. Det er jo helt tydelig at H bærer på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (5 timer siden):

Hva har skjedd i dag? I dag er hun lei seg. 

Har ikke hørt på henne i dag, men hun har vel en tung dag. Vanlig det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (14 minutter siden):

Å bevare meg vell🙄snakk om null selvinnsikt...

Det der er jo helt uakseptabelt å legge ut på en offentlig snap kanal. Henger ut ett menneske som for mange vil være lett gjenkjennelig. Men igjen, Heidi har kun tanker for seg selv og sin situasjon, alt annet er uviktig og uvesentlig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (51 minutter siden):

Det der er jo helt uakseptabelt å legge ut på en offentlig snap kanal. Henger ut ett menneske som for mange vil være lett gjenkjennelig. Men igjen, Heidi har kun tanker for seg selv og sin situasjon, alt annet er uviktig og uvesentlig. 

Var direkte smertefullt å høre på, så helt enig med deg der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 hours ago, shab said:

Skulle ønske Heidi var med på et slags kjendisprogram.

Tror ikke hun hadde kommet seg forbi Hedvig Montgomery

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 22.11.2022 den 23.38):

Skulle ønske Heidi var med på et slags kjendisprogram.

Det skulle jeg også! Syns hun er mye mer artig enn det meste av de andre kjendisene som stadig resirkuleres i alle kjendisprogrammer som finns.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (38 minutter siden):

Det skulle jeg også! Syns hun er mye mer artig enn det meste av de andre kjendisene som stadig resirkuleres i alle kjendisprogrammer som finns.

Det hadde blitt enormt bra tv. Krangling, sipping, skriking osv osv osv 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...