Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Kjerringrokk skrev (21 timer siden):

Prippen much? Med tanke på hvor få som snakker høyt om overgangsplager, så syns eg faktisk at det er flott at Heidi snakker om underlivetsplager i den forbindelse. Skulle ønske det ble mer normalt å snakke opent om både kvinner og menns plager når kjønnshormonene forlater tempelet og vi tørker inn som svisker.

Slike ting tar en med legen. Ingen blir bra av at det snakkes om

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MariDalen skrev (På 21.10.2022 den 22.34):

Heidi er ikke noe hyggelig IRL, men avvisende og lite hyggelig. Jeg møtte henne i butikken og hun tok bort ansiktet da jeg skulle ta selfie. Når jeg fortalte henne om mine overgangsproblemer og spurte om hvordan det gikk med inkontinens unngik hun å svare meg. Hun er ikke så åpen som hun later som hun er.

😝😂😂😂😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (På 22.10.2022 den 0.02):

Hvorfor er det pinlig? Når hun plaprer i vei om hvordan hun skvetter hele tiden, men passer på at hun får fortalt om at skjeden er inntakt til de som vil vite det.  De som følger henne kunne jo da følt på en samhørighet med de samme plagene. Og finnes vel ikke et menneske med mindre angst. Hun kjefter på alle, butikkansatte, hotellansatte osv 

🤣😂 nei gi deg da!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom så litt oppgitt over å bli overfalt midt på natta🙄,skjønner ikke hvorfor alt må på Taip. Kan no spare oss for disse igjensyns møtene🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars arbeidsfolk sier jeg bare🥴, ho som blander seg inn i alt...med sine meninger og idéer . Vi får vell høre en del de neste dagene🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (2 timer siden):

Stakkars arbeidsfolk sier jeg bare🥴, ho som blander seg inn i alt...med sine meninger og idéer . Vi får vell høre en del de neste dagene🙈

Gir det deg mye å føle henne elelr følger du henne kun for å spre dritt på kvinneguiden?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spurven123 skrev (1 time siden):

Gir det deg mye å føle henne elelr følger du henne kun for å spre dritt på kvinneguiden?

Huff hvor sint og fornærmet da😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (5 timer siden):

Huff hvor sint og fornærmet da

Tippsi skrev (5 timer siden):

Åhh jaaa kjempefornærmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (På 2.11.2022 den 18.44):

Det var vel et betimelig spørsmål, som fikk et barnslig svar. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å gå igjennom livet med innstillingen om at alt som skjer en er alle andre sin feil! Burde virkelig skamme seg! Fikk også inntrykk tidligere i dag om at dette i bhg ikke var så viktig, og vipps, så rakk hun det ikke. Er vel med god grunn at barna har henne på en armlengdes avstand og vel så det… 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (10 minutter siden):

Tenk å gå igjennom livet med innstillingen om at alt som skjer en er alle andre sin feil! Burde virkelig skamme seg! Fikk også inntrykk tidligere i dag om at dette i bhg ikke var så viktig, og vipps, så rakk hun det ikke. Er vel med god grunn at barna har henne på en armlengdes avstand og vel så det… 

Hun var da fryktelig lei seg for at hun ikke rakk barnehagen, så det du skriver stemmer ikke helt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 time siden):

Hun var da fryktelig lei seg for at hun ikke rakk barnehagen, så det du skriver stemmer ikke helt. 

Dama er 56 år, såpass må henne ta ansvar at hun tar med seg husnøkkel. Håndtverkere jobber ikke til 5-6. og hun kunne istedet bare dratt rett til barnehagen. Hun er verdens mest selvopptatte menneske. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 time siden):

Jo, det stemmer på en prikk det jeg sier. Hun kunne kanskje fått en dårlig rolle i Bollywood med det skuespillet der… Klokka han hun vel? Dette burde være hennes høyeste prioritet! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shila90 skrev (40 minutter siden):

Jo, det stemmer på en prikk det jeg sier. Hun kunne kanskje fått en dårlig rolle i Bollywood med det skuespillet der… Klokka han hun vel? Dette burde være hennes høyeste prioritet! 

Bleike løshåret er viktigst!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
panzerpølsa skrev (11 minutter siden):

Hun sitter ikke seriøst å skylder på håndtverkerene for at hun la igjen husnøkkel i sitt eget hjem? 

Jepp. Og de beklager, og er veldig lei seg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (13 minutter siden):

Jepp. Og de beklager, og er veldig lei seg. 

Nydelig. Lyset er på, men ingen er hjemme. Blir vel ikke stort mer narsisistisk enn det  Heidi er. Hvordan noen greier å forholde seg til det mennesket der frivillig, er for meg helt uforståelig. Ser ikke en eneste god egenskap hos henne dessverre. Alt dreier seg om henne og hennes behov, resten kastes glatt under bussen. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (11 minutter siden):

Slapp hun verdens største fis når hun stod i korridoren der eller hva var den lyden?

Ja, hun har sagt at hun er også full av luft

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...