Flettfrid Skrevet 29. mai 2022 #1701 Del Skrevet 29. mai 2022 Axa skrev (3 timer siden): Klagingen på hotellet er i gang 🤣 Hadde vel hvem som helst gjort om de fikk utdelt ett hotellerom som ikke var rengjort. Der det var skittene sengeklær og skitne håndklær. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 29. mai 2022 #1702 Del Skrevet 29. mai 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Hadde vel hvem som helst gjort om de fikk utdelt ett hotellerom som ikke var rengjort. Der det var skittene sengeklær og skitne håndklær. Nei, vi hadde gått til resepsjon å sagt ifra, også hadde det blitt fiksa. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 29. mai 2022 #1703 Del Skrevet 29. mai 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Hadde vel hvem som helst gjort om de fikk utdelt ett hotellerom som ikke var rengjort. Der det var skittene sengeklær og skitne håndklær. Jo, jeg hadde klaget. På en rolig måte. Ikke blitt hysterisk Men jeg har jobbet på hotell i 20 år, så jeg vet at svikt i systemet kan skje 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 29. mai 2022 #1704 Del Skrevet 29. mai 2022 Nana skrev (6 timer siden): Hun klagde overraskende nok ikke på frokosten - men det er foreløpig det eneste. Og så å klappe sammen fordi hun må betale ekstra for GB på tlf og si at det blir en dyr ferie…🤦🏼♀️ Tips: legg fra deg mobilen og slutt å snappe for en periode. Nyt ferien med Tom i stedet for å gå trykket inn i mobilen 24/7 mens Tom går 5 meter foran eller bak. Hun klagde overraskende ikke på frokosten - det tenkte jeg og! 😂 Og igjen hadde jeg lyst til å svare henne «glem GB og Snap - de fleste der er ikke nysgjerrig på ferien din , men på når du skal klage/sutre/grine neste gang!» Tom har jo flere ganger vært godt ut av dette forholdet, det er helt umulig å forstå at han kommer tilbake… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 29. mai 2022 #1705 Del Skrevet 29. mai 2022 anonyma123 skrev (28 minutter siden): Hun klagde overraskende ikke på frokosten - det tenkte jeg og! 😂 Og igjen hadde jeg lyst til å svare henne «glem GB og Snap - de fleste der er ikke nysgjerrig på ferien din , men på når du skal klage/sutre/grine neste gang!» Tom har jo flere ganger vært godt ut av dette forholdet, det er helt umulig å forstå at han kommer tilbake… Tilogm hun måtte la klaging være der, det var jo absolutt alt hva hjerte kunne begjære. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 29. mai 2022 #1706 Del Skrevet 29. mai 2022 Hva skjer med fjeset hennes nå? Virker MYE eldre? Og mer flekker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 29. mai 2022 #1707 Del Skrevet 29. mai 2022 Svennis skrev (11 minutter siden): Hva skjer med fjeset hennes nå? Virker MYE eldre? Og mer flekker? Den harde og overdrevne solinga gjennom livet synes godt ja. Tipper det er tatt litt solarium og. Sånt blir det flekker av. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 29. mai 2022 #1708 Del Skrevet 29. mai 2022 Svennis skrev (38 minutter siden): Hva skjer med fjeset hennes nå? Virker MYE eldre? Og mer flekker? Røyk, solarium, sol, sprøytestikk(flekker) og overdreven fillerbruk. -Og en bedre mobil. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 30. mai 2022 #1709 Del Skrevet 30. mai 2022 Svennis skrev (8 timer siden): Hva skjer med fjeset hennes nå? Virker MYE eldre? Og mer flekker? Ble litt paff når jeg fant ut at hun bare er 56! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Budeia* Skrevet 30. mai 2022 #1710 Del Skrevet 30. mai 2022 Kom over henne i dag, på ferie og greier. Auu, ikke så kledelig å prøve så hardt å være som de yngre vloggerne 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Budeia* Skrevet 30. mai 2022 #1711 Del Skrevet 30. mai 2022 Kom over henne i dag, på ferie og greier. Auu, ikke så kledelig å prøve så hardt å være som de yngre vloggerne 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 30. mai 2022 #1712 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) De lydene hun kom med når hun skulle sette seg i vannet hørtes ikke helt bra ut, mannen min lurte på hva i alle dager jeg drev å så på 😂 Satt med hjertet i halsen når hun tok med tlf ut i vannet, hadde hun mistet den i vannet så hadde helvete vært løs og hun hadde vel skremt livet ut av alle de folkene på stranda. Og så må det gå an å si fra eller advare sarte sjeler før man filmer seg selv under foten, jeg hater føtter og hvertfall føtter som har fått juling og har kjøttsår og tørre områder som de der Endret 30. mai 2022 av non_stop 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Budeia* Skrevet 30. mai 2022 #1713 Del Skrevet 30. mai 2022 non_stop skrev (14 minutter siden): De lydene hun kom med når hun skulle sette seg i vannet hørtes ikke helt bra ut, mannen min lurte på hva i alle dager jeg drev å så på 😂 Satt med hjertet i halsen når hun tok med tlf ut i vannet, hadde hun mistet den i vannet så hadde helvete vært løs og hun hadde vel skremt livet ut av alle de folkene på stranda. Og så må det gå an å si fra eller advare sarte sjeler før man filmer seg selv under foten, jeg hater føtter og hvertfall føtter som har fått juling og har kjøttsår og tørre områder som de der Nasty ja 🤢 det ble mitt førsteinntrykk av henne, helt tilfeldig. Angrer på kjede-scrollinga mi i dag 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 30. mai 2022 #1714 Del Skrevet 30. mai 2022 non_stop skrev (2 timer siden): De lydene hun kom med når hun skulle sette seg i vannet hørtes ikke helt bra ut, mannen min lurte på hva i alle dager jeg drev å så på 😂 Satt med hjertet i halsen når hun tok med tlf ut i vannet, hadde hun mistet den i vannet så hadde helvete vært løs og hun hadde vel skremt livet ut av alle de folkene på stranda. Og så må det gå an å si fra eller advare sarte sjeler før man filmer seg selv under foten, jeg hater føtter og hvertfall føtter som har fått juling og har kjøttsår og tørre områder som de der Sånn gjør hun hver gang hun dukker ned underkroppen i vannet om sommeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 30. mai 2022 #1715 Del Skrevet 30. mai 2022 Det er allerede en tråd på dette. Kan noen Kanskje stenge denne så det ikke blir dobbelt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 31. mai 2022 #1716 Del Skrevet 31. mai 2022 Får vondt av Tom. Han ser sliten ut, oppsvulmet i øynene. Nettopp mistet pappaen sin. Hun nevner ikke med et ord at hun har gjort noe for han på denne turen. Bare megmegmeg og føttene som verker. Uansett om faren ikke skulle ha kistebegravelse så hadde jeg aldri fått meg til å reise på ferie langt avgårde rett etter noe slikt. Jeg hadde insistert på å avlyse. Ja, det er lettere sagt enn gjort men dette er unntakstilstand. Hadde insistert på at vi tar det igjen en annen gang, og sørget for at han var med familien sin, barna sine. Med eller uten meg, alt ettersom hva han ønsket selv. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 31. mai 2022 #1717 Del Skrevet 31. mai 2022 Denne!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 31. mai 2022 #1718 Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) non_stop skrev (9 timer siden): Får vondt av Tom. Han ser sliten ut, oppsvulmet i øynene. Nettopp mistet pappaen sin. Hun nevner ikke med et ord at hun har gjort noe for han på denne turen. Bare megmegmeg og føttene som verker. Uansett om faren ikke skulle ha kistebegravelse så hadde jeg aldri fått meg til å reise på ferie langt avgårde rett etter noe slikt. Jeg hadde insistert på å avlyse. Ja, det er lettere sagt enn gjort men dette er unntakstilstand. Hadde insistert på at vi tar det igjen en annen gang, og sørget for at han var med familien sin, barna sine. Med eller uten meg, alt ettersom hva han ønsket selv. Hva om Tom ønsket å dra på turen da? Må huske at folk er forskjellig. Her var 2 av 5 søsken borte på ferie når en av mine foreldre døde. Det var ferieturer som var planlagt ett år føt, som de valgte å reise på i samråd med oss søskenene og foreldrene våre. Fordi om jeg selv ikke kunne gjort det, så respekterer jeg at de tok det valget. At Tom er hoven i øynene, vil jeg tro er en øyebetennelse. Noe han sliter med rett som det er. Endret 31. mai 2022 av Flettfrid La til tekst. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 31. mai 2022 #1719 Del Skrevet 31. mai 2022 Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 1. juni 2022 #1720 Del Skrevet 1. juni 2022 Flettfrid skrev (13 timer siden): Hva om Tom ønsket å dra på turen da? Må huske at folk er forskjellig. Her var 2 av 5 søsken borte på ferie når en av mine foreldre døde. Det var ferieturer som var planlagt ett år føt, som de valgte å reise på i samråd med oss søskenene og foreldrene våre. Fordi om jeg selv ikke kunne gjort det, så respekterer jeg at de tok det valget. At Tom er hoven i øynene, vil jeg tro er en øyebetennelse. Noe han sliter med rett som det At Tom er hoven rundt øynene har ingen noe med. Det kan være øyebetennelse som du skreiv eller noe annet. Bare det å kommentere en slik ting forstår jeg ikke folk gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå