anonyma123 Skrevet 28. mai 2022 #1681 Del Skrevet 28. mai 2022 Saywhat skrev (54 minutter siden): Totalt fraværende selvinnsikt Og det er noe hun er konsekvent på! Altså den fraværende selvinnsikten. Den er 100%! 👏🏻 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28. mai 2022 #1682 Del Skrevet 28. mai 2022 Syns hun virkelig det er ok å reise med fly, og dermed utsette andre for smitte, nå når hun er syk? Først fra Trondheim til Oslo, og i kveld altså til Tyrkia. Lærte hun nada under pandemien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 28. mai 2022 #1683 Del Skrevet 28. mai 2022 anonyma123 skrev (1 time siden): Og det er noe hun er konsekvent på! Altså den fraværende selvinnsikten. Den er 100%! 👏🏻 Like sikkert som banken😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 28. mai 2022 #1684 Del Skrevet 28. mai 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Syns hun virkelig det er ok å reise med fly, og dermed utsette andre for smitte, nå når hun er syk? Først fra Trondheim til Oslo, og i kveld altså til Tyrkia. Lærte hun nada under pandemien? Når har hun noensinne brydd seg om andre enn seg selv? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 28. mai 2022 #1685 Del Skrevet 28. mai 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Syns hun virkelig det er ok å reise med fly, og dermed utsette andre for smitte, nå når hun er syk? Først fra Trondheim til Oslo, og i kveld altså til Tyrkia. Lærte hun nada under pandemien? Det tenker ikke Instaheidi på, de andre på flyet kan godt bli sengeliggende av influensa på ferie, bare hun blir frisk. Og blir hun ikke frisk blir det grin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 28. mai 2022 #1686 Del Skrevet 28. mai 2022 56 år å grine til mora for at syden-flyet e forsinka 😳STOPP verden jeg vil av! Blir skremt av at det finnes slike her på jord… 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 29. mai 2022 #1687 Del Skrevet 29. mai 2022 Suluso skrev (6 timer siden): 56 år å grine til mora for at syden-flyet e forsinka 😳STOPP verden jeg vil av! Blir skremt av at det finnes slike her på jord… 🤨 Og ferien er ikke begynt engang.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 29. mai 2022 #1688 Del Skrevet 29. mai 2022 Gleder meg til et grundig referat fra flyturen 😳😂 Enn at dem fikk et hotellrom som ikke var rengjort! Jaja, det har nok fått en hver av oss til å klikke tidlig på morgenen tyrkisk tid 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 29. mai 2022 #1689 Del Skrevet 29. mai 2022 Istinde skrev (2 timer siden): Gleder meg til et grundig referat fra flyturen 😳😂 Enn at dem fikk et hotellrom som ikke var rengjort! Jaja, det har nok fått en hver av oss til å klikke tidlig på morgenen tyrkisk tid 😂 Ja, hahaha, skulle komme tilbake til det ja 😂 Karma is a bitch tenker jeg i mitt stille sinn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 29. mai 2022 #1690 Del Skrevet 29. mai 2022 anonyma123 skrev (20 timer siden): 😂😂😂 flira så høyt når hu sa det på story idag. Hadde lyst til å spørre om hun tror vi andre tenker at hun er en sånn positiv person. Men vil ikke bli blokkert igjen - hun er for underholdende for det! 😅 Flira godt jeg og!😂 Er det et inntrykk jeg har fått av henne på Snap så er det at hun egentlig er ei positiv dame 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 29. mai 2022 #1691 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) baremeg skrev (42 minutter siden): Flira godt jeg og!😂 Er det et inntrykk jeg har fått av henne på Snap så er det at hun egentlig er ei positiv dame 😂😂 Helt enig. Kjempepositiv og inspirerende. Livet blir alltid bedre etter snappene med Heidi. Og Tom er heldig som har en sånn skjønn , snill og oppløftende blomst i livet sitt Endret 29. mai 2022 av Saywhat 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 29. mai 2022 #1692 Del Skrevet 29. mai 2022 Saywhat skrev (6 minutter siden): Helt enig. Kjempepositiv og inspirerende. Livet blir alltid bedre etter snappene med Heidi. Og Tom er heldig som har en sånn skjønn , snill og oppløftende blomst i livet sitt Nå er ikke jeg så innsatt i insta-heidi siden jeg knapt har snap, men har fått henne opp som forslag noen ganger og sett et rart klipp før jeg ristet på hodet og tenkte jaja, men jeg må jo innrømme at jeg tenker at hvis man er sammen med noen som er sånn så har man jo på (nesten) alle måter lagt opp til det selv😅 medfølelse får han altså, misforstå meg rett^^ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Physalis Skrevet 29. mai 2022 #1693 Del Skrevet 29. mai 2022 Når er begravelsen til faren til Tom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 29. mai 2022 #1694 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Måndagsbarn skrev (13 minutter siden): Nå er ikke jeg så innsatt i insta-heidi siden jeg knapt har snap, men har fått henne opp som forslag noen ganger og sett et rart klipp før jeg ristet på hodet og tenkte jaja, men jeg må jo innrømme at jeg tenker at hvis man er sammen med noen som er sånn så har man jo på (nesten) alle måter lagt opp til det selv😅 medfølelse får han altså, misforstå meg rett^^ Tenker at de som kommenterer og er i nesegrus beundring, og syns synd på henne på insta ikke har henne på snap. Vet ikke om Tom er en maskin, men 1. sted må det stoppe for han også?. Nå har hun «brutt» sammen til han fordi hun har hatt så fæl uke pga forkjølelse. Hun er helt ukritisk selvopptatt Endret 29. mai 2022 av Snowflakes 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 29. mai 2022 #1695 Del Skrevet 29. mai 2022 Saywhat skrev (23 minutter siden): Helt enig. Kjempepositiv og inspirerende. Livet blir alltid bedre etter snappene med Heidi. Og Tom er heldig som har en sånn skjønn , snill og oppløftende blomst i livet sitt 🤣😝 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 29. mai 2022 #1696 Del Skrevet 29. mai 2022 Physalis skrev (3 minutter siden): Når er begravelsen til faren til Tom? Han skulle ikke ha kristen begavelse, og da behøvde ikke Tom være tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. mai 2022 #1697 Del Skrevet 29. mai 2022 Physalis skrev (31 minutter siden): Når er begravelsen til faren til Tom? Skal kremeres slik jeg forsto det, så da blir det sikkert urnenedsettelse eller spredning av asken i løpet av sommeren. Noe som kan planlegges etter når det passer for hele familien 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 29. mai 2022 #1698 Del Skrevet 29. mai 2022 Klagingen på hotellet er i gang 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 29. mai 2022 #1699 Del Skrevet 29. mai 2022 Hun klagde overraskende nok ikke på frokosten - men det er foreløpig det eneste. Og så å klappe sammen fordi hun må betale ekstra for GB på tlf og si at det blir en dyr ferie…🤦🏼♀️ Tips: legg fra deg mobilen og slutt å snappe for en periode. Nyt ferien med Tom i stedet for å gå trykket inn i mobilen 24/7 mens Tom går 5 meter foran eller bak. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 29. mai 2022 #1700 Del Skrevet 29. mai 2022 Axa skrev (16 minutter siden): Klagingen på hotellet er i gang 🤣 For ikke å snakke om Gardermoen, der det var så mye styr at hun ikke engang kan prate om det nå. Huff, altså, alt hun må gjennom…. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå