Gå til innhold

Rimelig kjøkkenmaskin (under 3000 kr)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en kjøkkenmaskin som kan elte deig. Det må med andre ord ha litt styrke i seg. Problemet er at alle jeg ser blir anbefalt, koster sånn 5000 kroner. Siden jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke den ofte, eller om det er noe som kommer til å støve ned i skapet, ønsker jeg ikke å bruke mye.

Så er det noen gode kjøkkenmaskiner der ute som koster under 3000 kroner? :) 

Anonymkode: 92622...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk  på Finn om du finner en brukt stor Kenwood eller Elektrolux (Ankarsrum) kjøkkenmaskin.
Du vil nok ikke finne en "billig" maskin som orker å elte en brøddeig med 1 l væske. De er ikke sterke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs har Kenwood Chef XL til 3290 denne uka om du er villig til å gå litt opp i pris 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne, Bosch MUM6 et-eller-annet. Jeg har bare brukt den til mindre rundstykkedeiger, ikke store brøddeiger. Det fine er at den har røreverket i bunn av bollen; innbiller meg det er mindre kraftkrevende enn å ha å røreverket i en arm over. Effekt 1000 Watt. 

Jeg prøvde å finne en kjøkkenmaskin som ikke har så mye tilleggsutstyr. Blender, for eksempel, vil jeg heller ha separat, hvis jeg skulle ha behov for det. Den kan elte og vispe, ferdig med det.

image.jpeg.db036d3a2dcaae51093ac6328bb88415.jpeg

Anonymkode: ea89d...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...