Gå til innhold

ADVARSEL FØR DU TESTER MED GRAVIDITETSTEST.


1 barns mamma

Anbefalte innlegg

Alle som tester burde vite en ting. Jeg har lenge testet svake positive veeeldig svake positive. Men ikke visst hvorfor de aldri ble sterkere i fargen. Men jeg vet jo det nå....

Jeg tok Babyplan sine tester å dyppet i cola og redbull. Jeg er en redbull fan og drikker veldig mye av dette. Men jeg drikker også vann i mellom. Så jeg har testet flere ganger på en dag på meg selv og fikk enten ingenting eller super svake positive. Men det kom Ann på hva jeg hadde drukket først fant jeg ut. For testene slo ut sterk positiv på cola og veldig svak positiv på redbull. Så da tenkte jeg at jeg må formidle videre til alle dere prøvede og tidlig testomaner som jeg selv er. Da er dere advart 👍😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så er det viktig å slutte med det tullet hvor man tester mange dager for tidlig å må justere innstillingene på telefonen for å prøve se skyggestreker...

Anonymkode: 3efa3...666

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeg tenker at dette er det ikke hold i. Enten er testene dine ødelagde eller så er det ingen strek. Er ingen HCG i verken cola eller redbull. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så er det viktig å slutte med det tullet hvor man tester mange dager for tidlig å må justere innstillingene på telefonen for å prøve se skyggestreker...

Anonymkode: 3efa3...666

Ja det er jeg enig i. Jeg dermed testet mange ganger pga etterhvert når de fortsatte å være svake positive 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hadena skrev:

Jeeeeg tenker at dette er det ikke hold i. Enten er testene dine ødelagde eller så er det ingen strek. Er ingen HCG i verken cola eller redbull. 

Test selv. Jeg testet med Babyplan sine hvertfall og de er helt nye. De er ikke noe galt med på noe vis. Og de svak positive testene jeg fikk før jeg testet i cola /redbull var ikke babyplan sine. Så jeg vet ikke jeg men jeg, skal teste igjen etter redbull en har gått te blæra mi så skal mi se. Men jeg tror jeg har funnet svaret hvertfall. For drikker jeg bare vann en kvell å tester på morgen urin er de 110%negative.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du prøve rå bli gravid bør du holde deg unnaveldig mye redbull og cola.

Og det er forøvrig ikke hcg i dette.

Anonymkode: dfb6d...f79

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en veldig rar måte å skrive at man bør lese bruksanvisningen først.. 

For der står det tydelig når man bør teste, at man helst bør bruke morgenurin.. Åh, også det viktigste.. 

At man tester urin, ikke red bull eller naboens te. Og gjerne din egen urin. 

Anonymkode: 650fe...fa6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut bilde av hvordan skyggestrekene ser ut etter cola??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, puffy123 skrev:

Kan du legge ut bilde av hvordan skyggestrekene ser ut etter cola??

Takk gud for et onkelig svar. For jeg skriver av hva jeg selv har erfart og ikke hva man bør og ikke bør gjøre og forresten testet jeg svak positiv etter jeg hadde drukket redbull på ettermiddagen men på morgen i dag var den negativ og jeg drakk bare vann i går kvell. Så vet ikke jeg hva de idiotene over her prøver å formidle men. Skal se her. Du kan se det er en så og si "cola strek" men i urin blir det mere vannet ut så da blir den svakere men mer normalt farget. 

IMG_20190606_152523.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 1 barns mamma skrev:

Takk gud for et onkelig svar. For jeg skriver av hva jeg selv har erfart og ikke hva man bør og ikke bør gjøre og forresten testet jeg svak positiv etter jeg hadde drukket redbull på ettermiddagen men på morgen i dag var den negativ og jeg drakk bare vann i går kvell. Så vet ikke jeg hva de idiotene over her prøver å formidle men. Skal se her. Du kan se det er en så og si "cola strek" men i urin blir det mere vannet ut så da blir den svakere men mer normalt farget. 

IMG_20190606_152523.jpg

Jeg drikker altfor mye cola og har fått skyggestreker på babyplan testene jeg også. Svakt rosa, men ser de jo. Tror ikke jeg er gravid, så kanskje det er colaen 😱😂 har ikke engang tenkt på muligheten! Takk for at du la ut bilde. Kan du legge ut bilde av testene etter du har drukket bare redbull eller cola og tisset på den? Må bare sammenligne med mine streker😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du både har for mye tid og penger 😳 

Anonymkode: 34ca7...103

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, puffy123 skrev:

Jeg drikker altfor mye cola og har fått skyggestreker på babyplan testene jeg også. Svakt rosa, men ser de jo. Tror ikke jeg er gravid, så kanskje det er colaen 😱😂 har ikke engang tenkt på muligheten! Takk for at du la ut bilde. Kan du legge ut bilde av testene etter du har drukket bare redbull eller cola og tisset på den? Må bare sammenligne med mine streker😅

Haha jaja jeg kasta de i full søppelpost i sta men kan drikke cola i kvell å teste i morgen tidlig så skal mi se 😂 skal si ifra da 😊 men jeg tror cola har mye å si å redbull. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og streken var jo tilogmed cola brun 😂

Er jo bra at folk blir ops på det. Greit at cola og energidrikker ikke har hcg i seg, men er jo tydeligvis noe i de som testene fanger opp. Du burde sende dette til de som produserer testene. 

Anonymkode: c5642...9bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og streken var jo tilogmed cola brun 😂

Er jo bra at folk blir ops på det. Greit at cola og energidrikker ikke har hcg i seg, men er jo tydeligvis noe i de som testene fanger opp. Du burde sende dette til de som produserer testene. 

Anonymkode: c5642...9bc

Ja jeg tenkte jeg skulle sende inn til dem at det kan skje så de blir ops på det. Men noe fanger de opp ja 😅 siden jeg har sett flere folk slite med disse svake strekene før meg og vet at det er en feil og rettåslet plage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for dette, dette skal jeg sjekke ut selv også! Har fått svak strek omtrent hver eneste pp og trodd at jeg har hatt kjemisk etter kjemisk hele tiden! Sluttet med brus før påske, og da jeg testet da hadde jeg plutselig helt negativ, trodde det var fordi jeg ikke traff eggløsning da. (En uke etter fikk jeg positiv test, festet seg bare sent altså, men jeg mistet etter noen uker, så er tilbake som prøver). 

Anonymkode: 534d8...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for dette, dette skal jeg sjekke ut selv også! Har fått svak strek omtrent hver eneste pp og trodd at jeg har hatt kjemisk etter kjemisk hele tiden! Sluttet med brus før påske, og da jeg testet da hadde jeg plutselig helt negativ, trodde det var fordi jeg ikke traff eggløsning da. (En uke etter fikk jeg positiv test, festet seg bare sent altså, men jeg mistet etter noen uker, så er tilbake som prøver). 

Anonymkode: 534d8...540

Jeg velger heller å svare de som svarer relatert til innlegget. Men ja var det jeg prøvde å formidle at for de som ikke vet det og det har skjedd samme med, så har jeg funnet ut hvorfor. Men godt jeg kan hjelpe noen med det 😊 for jeg har stusset en stund på det selv nå og ikke tenkt så mye over det og bare klaget på testene istedenfor. Men da vet vi at vi lar bare vær å drikke brus og slike ting dagen før testing 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, 1 barns mamma skrev:

Jeg velger heller å svare de som svarer relatert til innlegget. Men ja var det jeg prøvde å formidle at for de som ikke vet det og det har skjedd samme med, så har jeg funnet ut hvorfor. Men godt jeg kan hjelpe noen med det 😊 for jeg har stusset en stund på det selv nå og ikke tenkt så mye over det og bare klaget på testene istedenfor. Men da vet vi at vi lar bare vær å drikke brus og slike ting dagen før testing 😊

Det er jo veldig enkelt å sjekke selv for de som synes dette var nyttig info, jeg skal ihvertfall teste det :) Og stemmer det så er det ganske skremmende!! 

Anonymkode: 534d8...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig enkelt å sjekke selv for de som synes dette var nyttig info, jeg skal ihvertfall teste det :) Og stemmer det så er det ganske skremmende!! 

Anonymkode: 534d8...540

Ja du burde teste det ut, er ikke sikkert det skjer med alle. Men nå har jeg hvertfall kjøpt meg cola 😂 og skal se hvordan det finner sted på test streken, eller om ikke det gjør. Jeg er ikke No veldig cola drikker men. Kan være jeg må manipulere bildene litt før jeg såfall legger ut bilde. Men bare pga kamera ikke gidder å se de strekene jeg ser så godt på god avstand tilome. 😅 Men test både direkte i brusen og etter du har drukket en liten en ellerno å se da. Veldig nysgjerrig på tilbakemelding om du gidder 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke drikke Redbull om du er gravid/ planlegger å bli det.

Anonymkode: 1df09...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...