Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Mor godhjerta har sakte men sikkert sunket ned i en hengemyr og prøver febrilsk å kave seg opp igjen. Når en dame midt i førtiårene klarer å presse ut 10-15 innlegg om et brudd i ren fjortisstil og i tillegg skifter "venner" fortere enn andre skifter skjorte gjelder det å klamre seg fast til både ungdommen og C-kjendismiljøet. Hva er greia med å absolutt ville presse seg til å være på TV og andre kanaler når man har så lite å fare med, trur den hengemyra blir veldig seig.  

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er liksom den dama/moren/naboen/bekjente som folk bare «lar være med» ellers blir det bare drama og skrik tror jeg. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, shadowofthewind skrev:

Synes denne tråden begynner å bli svært gjentagende.

Jeg tror nok det skyldes bloggens/bloggerens gjentagende eksponering av barn og den offentlige, repeterende skittentøyvasken i etterkant av et kortvarig forhold. 

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, terteskjell skrev:

Før var AB i stallen til UI.. er dette samarbeidet slutt?

8 timer siden, Berga skrev:

Det lurer jeg også på. Jeg lurer i det hele tatt på hvordan de små reklamebloggene skal klare seg uten Blogglisten og markedsføring via en solid plattform. Hun har jo ikke noen spennende blogg, bare masse private utblåsninger hvor hun henger ut andre, og litt kaker. Instagramprofilen er intetsigende, foreløpig innsats på YT er alt for amatørmessig gjennomført, og storyene på Instagram og Snapchat er grov eksponering av barn. Summen blir vel heller nedslående. 

Hun står oppført her: http://www.adsales.no/liste-influencers 

Ikke alle er like kresne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Berga skrev:

AdSales er sikkert bra nok, de klarer jo å hanke inn annonser til AB, men klarer de å skaffe nye lesere til bloggen, - noe UI, Blogglisten eller Blogg.no kunne gjort?

Nei, det tviler jeg på, de hanker nok bare inn annonser som du skriver.

Men gjør UI det - skaffer nye lesere til influencerne sine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kalenderluke på YT er "juleslim med kidsa". 

Så fint at hun skjermer de fra bloggen i det minste 🤦‍♀️

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, BeverTramp skrev:

Hvorfor AB? HVORFOR???????

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadowofthewind
1 time siden, Berga skrev:

Jeg tror nok det skyldes bloggens/bloggerens gjentagende eksponering av barn og den offentlige, repeterende skittentøyvasken i etterkant av et kortvarig forhold. 

Jo takk, skjønner det. Er ikke født i går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
37 minutter siden, BeverTramp skrev:

Hva skal man si? Synes ikke ordet tragisk er dekkende lenger. Groteskt kanskje?

Så ABs julekalender i går, og synes ikke den var så verst faktisk. Hun klarte hele filmsnutten uten å fnise og prøve å være morsom, og viste hvordan man lager fine marsipanhjerter. Så riktignok litt rød og varm ut i julegenseren sin, men hvem blir ikke varm på kjøkkenet i ullgenser? Alt i alt helt ok.

Hvorfor kan hun ikke bare fortsette på den måten? Nå måtte altså barna trå til - IGJEN! 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkererter

Uff, jeg så en hel video (luke 4) på ca 4 minutter og det var så mye eeeh eeeh at jeg ble helt forstyrra. Hvis dette er hovedjobben hennes, så tenker jeg vi minimum kunne forventet at hun hadde skrevet et manus og øvd gjennom det et par ganger først. Her virket det som alt ble tatt på sparket, og det fremsto amatørmessig. 

«Eeeehm hvilke kaker kan man fryse» lang pause «eeehm hvilke kaker kan man ikke fryse». Det er litt vondt og se på. For ikke å glemme sånne «kjeksholdige» kaker. ...

Endret av Sukkererter
Tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, terteskjell skrev:

Hvorfor AB? HVORFOR???????

Penger, @terteskjell. Penger! 

Tragisk nok. 

Ingen andre verdier. Ikke personvern eller omsorg i form av å skjerme en barndom. 

Familiesamvær og førjulskos er kun midler for å oppnå de verdiene som teller høyest blant luksustiggerne: penger og materialisme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det skrevet myyye dritt,skjerp dere.Det er ingen av dere som har noe med hvordan Annebrith lever sitt liv...og ang barna som er på bloggen og instagram,julekalender,,,så er det mange som er mye verre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, tulletetull skrev:

Her blir det skrevet myyye dritt,skjerp dere.Det er ingen av dere som har noe med hvordan Annebrith lever sitt liv...og ang barna som er på bloggen og instagram,julekalender,,,så er det mange som er mye verre

Akkurat hva ved «mange andre er mye verre» rettferdiggjør AB sin eksponering av barn?

Hva vil du si er positive konsekvenser for barn ved å bli eksponert i SoMe/blogg?

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, tulletetull skrev:

Nei, ingen har noe med hvordan hun lever sitt privatliv. Men det hun gjør i jobben sin kan kritiseres. Dvs bruk av barn, henge ut mange av sine (tidligere) nære, true kritikere med anmeldelser, til og med gjør det, kan ikke dokumentere når DN ber om bevis for ville uttalelser, ringer arbeidsgivere osv. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...