Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Igrunn så skjønner jeg ikke hva hun har og gjøre i bloggerne. Hun bidrar ikke med noe ekstra. Hadde det ikke vært for den svindel saken som hun har hengende over seg, ville kanskje folk ha vært nysgjerrig på hva som har skjedd i livet hennes. Men det ser ikke ut som at alle vil vite av henne lengre.

Hva gjør hun i Bloggerne? Hun har jo ingen blogg lengre.

• Liker 35
Skrevet
42 minutter siden, Honey Dew skrev:

Godt poeng. Og første opptreden i sesongen var jo "ææææ har langt ned bloggen miiiiin"....

• Liker 18
Skrevet
55 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nettopp. 

• Liker 6
Skrevet
14 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Igrunn så skjønner jeg ikke hva hun har og gjøre i bloggerne. Hun bidrar ikke med noe ekstra. Hadde det ikke vært for den svindel saken som hun har hengende over seg, ville kanskje folk ha vært nysgjerrig på hva som har skjedd i livet hennes. Men det ser ikke ut som at alle vil vite av henne lengre.

Det er for folk er fascinert av henne. Bare se på denne tråden. Alle dom prioriterer bruke tid på henne😂 Kjenner en som jobber i et merke AB reklamerer for. Hun sier det kommer flere bestillinger dit med AB sin kode, enn meldinger fra damer som truer med å ikke handle der så lenge AB får tjene penger hos de. Hun har gjort noen dumme valg i livet , slik mange i denne tråden har. Hun har vært en grå mus som har opplevd utroskap og mye vondt.  Hun lander sikkert med et brak en dag, men herregud..... alt hun skal tas for i denne tråden..... Leser barna hennes dette tror dere? Hva med Komikerfrue... hun også eksponerer barna sine. Det var jo hovedtema her før dere fikk gavepakken om svindelsaken. Hun har nok fler tilhengere enn det er medlemmer o denne gruppen, men gå litt i dere selv der dere sitter anonyme og hetser en firebarnsmor og en datter dere ikke engang kjenner

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, Nor skrev:

Det er for folk er fascinert av henne. Bare se på denne tråden. Alle dom prioriterer bruke tid på henne😂 Kjenner en som jobber i et merke AB reklamerer for. Hun sier det kommer flere bestillinger dit med AB sin kode, enn meldinger fra damer som truer med å ikke handle der så lenge AB får tjene penger hos de. Hun har gjort noen dumme valg i livet , slik mange i denne tråden har. Hun har vært en grå mus som har opplevd utroskap og mye vondt.  Hun lander sikkert med et brak en dag, men herregud..... alt hun skal tas for i denne tråden..... Leser barna hennes dette tror dere? Hva med Komikerfrue... hun også eksponerer barna sine. Det var jo hovedtema her før dere fikk gavepakken om svindelsaken. Hun har nok fler tilhengere enn det er medlemmer o denne gruppen, men gå litt i dere selv der dere sitter anonyme og hetser en firebarnsmor og en datter dere ikke engang kjenner

Hvor relevant syntes du at denne kommentaren fra deg var i henhold til sitering av min kommentarer som ble skrevet for 15-16 timer siden? Hvor klarer du å pakke inn "hetsing" når tråden viser noe helt annet? Svindelsaken ble ikke levert som noe "gavepakke" til diskusjonen om ABD. Det kom fullstendig uavhening hvor diskusjonen hadde funnet sted. At det er mange som kommer med skarpe og kritiske meninger å synspunkter om henne å bedriften er det ingen tvil om. Hun har lagt opp til å bli diskutert på diverse SOME kanaler av sin handlinger. Har også håpet på at ingen ville se det så tydlig å klart. Men nå er det slik at når brillene taes på så kommer det uklare mer klart fram.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse å tilføyelse og litt mer
  • Liker 47
Skrevet (endret)

Veldig rart å boikotte en kokk som er leid inn for å lage mat til et selskap... Selvsagt kan ikke små bedriftseiere overleve ved å takke nei til vanlige oppdrag selv om de ikke spesielt liker oppdragsgiveren. Det ville jo vært helt sprøtt og lite lønnsomt. Tvilsomt at kokker googler de som gir dem oppdrag og sier nei på bakgrunn av en blogg/meninger/politisk ståsted/religion/etc etc. Nå synes jeg det blir stilt litt ekstreme krav til enkeltfolk.

skal en restaurant også nekte henne servering hvis de ikke liker bloggen hennes? (Og samtidig plikte seg til å sette seg inn i hele hennes profesjonelle og private bakgrunn?) 

Ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 27
Skrevet
10 minutter siden, minimymlen skrev:

Diskusjonen her omhandler spons, og da bør et firma tenke seg om både en og to ganger før man velger de man vil inngå samarbeid med. 

Joda, men for det første vet vi ikke om det er spons. (Men det virker absolutt som det). For det andre kan han ha sponset Tv2, og ikke spesifikt denne bloggeren, og det er jo veldig bra å få eksponert seg selv og bedriften i en TV serie.

jeg kan bare virkelig ikke se at denne kokken har gjort noe galt i det hele tatt. Om jeg vil leie inn en kokk vil jeg bruke en som kan lage bra mat, og blåser i om han har gitt noe gratis til TV2 for å eksponere seg selv. Det er jo slik en driver business.

• Liker 10
Skrevet
17 minutter siden, Voyager skrev:

Veldig rart å boikotte en kokk som er leid inn for å lage mat til et selskap... Selvsagt kan ikke små bedriftseiere overleve ved å takke nei til vanlige oppdrag selv om de ikke spesielt liker oppdragsgiveren. Det ville jo vært helt sprøtt og lite lønnsomt. Tvilsomt at kokker googler de som gir dem oppdrag og sier nei på bakgrunn av en blogg/meninger/politisk ståsted/religion/etc etc. Nå synes jeg det blir stilt litt ekstreme krav til enkeltfolk.

skal en restaurant også nekte henne servering hvis de ikke liker bloggen hennes? (Og samtidig plikte seg til å sette seg inn i hele hennes profesjonelle og private bakgrunn?) 

Det handler ikke om hvem man serverer, men hvem man sponser - dvs betaler enten i varer, tjenester eller cash for at skal reklamere for seg. Det er jo to helt ulike ting. 

Selvsagt skal ikke restauranten nekte å servere noen. hvor man kjøper reklamen sin er jo noe helt annet. 

• Liker 35
Skrevet
4 minutter siden, Villroses hage skrev:

Du, "fascinert" er vel ikke helt ordet. "Forferdet" eller "rystet" av opptreden kan nok passe bedre.

Jepp. Det er så jeg nesten ikke tror det er sant. 

• Liker 23
Skrevet

19 minutter siden, Voyager skrev:

Hvis jeg har forstått det rett så var Gladkokken spons. Dvs at han "ga bort" sine tjenester mot å profileres i hennes (og sikkert vennenes) kanaler og ikke minst på Bloggerne på TV2. 

Hadde han vært innleid og blitt betalt på vanlig måte -  hadde det vært noe annet. Selvsagt takker man ikke nei til et oppdrag fra hvem det måtte være - man skal behandle alle sine kunder likt. 

Og det samme gjelder selvfølgelig for restauranter som du nevner (og alle andre steder der hun evt er betalende kunde. Selvsagt skal hun behandles med respekt på lik linje med alle andre. Hvis noe annet skjer er det helt hårreisende!) 

Men, som sagt .Dette gjelder ikke at Gladkokken ble leid inn og betalt. Han var en del av en reklamegreie. Og hvor og hvordan man velger å markedsføres - det syns jeg alle som driver business skal sette seg inn i (Gladkokken også) 

• Liker 28
Skrevet

.. Jeg boikotter ikke Gladkokken på bakgrunn av at han har hatt et samarbeid med AB så det er sagt, det syns jeg blir å dra det for langt jeg også. Jeg har ikke hørt om han før jeg så.

• Liker 5
Skrevet (endret)

At folk velger å avfølget Gladkokken pga spons er ikke å boikotte (inkludert meg). Men et klart og tydelige beskjed at det ikke er greit. Det er ikke slik man jobber seg opp, om man skal gjøre det på en ærlig vis. Mange som ikke vil følger andre kjente IG profiler pga koblinger til ABD. Så det er bare å droppe det ordet med en gang. Jeg avfølget han fordi jeg ønsker ikke se verken bilder eller andre ting kobling til ABD. Som kokk så er han ufattelig dyktig å legger ut ubeskrivelig mye godt å gode oppskrifter. Ikke har han annonsert noe eller lagt ut spons bilder for samarbeid med ABD på sin IG side. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...