Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Virker som hun gikk «all in» på innflytningsfesten også - kokk og hele pakka. Måtte ha kostet litt. Eller ble hun sponset?

Tror ikke kokken/maten var spons nei. Var vel noe snakk om at hun brente av 40K på champagne.

Ballonger,telt i hagen tror jeg var spons.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Virker som hun gikk «all in» på innflytningsfesten også - kokk og hele pakka. Måtte ha kostet litt. Eller ble hun sponset?

Skrøt vel på seg champagne-fest men såvidt jeg kunne se fra episoden er det en crémant til ca 180 kr flasken som blir servert. Eller 129 kr på systembolaget. 

Kanskje flisespikkeri men er bare nok en ting som ikke er helt riktig.  

• Liker 38
Skrevet
1 time siden, TinaG skrev:

er bare nok en ting som ikke er helt riktig. 

Er noe riktig der i gården da? Neh......tror ikke det, alt er feil

• Liker 10
Skrevet
51 minutter siden, Skrottefar skrev:

Er noe riktig der i gården da? Neh......tror ikke det, alt er feil

En ting TIL som ikke er riktig. Lurte seg inn en skrivefeil gitt.  

Skrevet
11 timer siden, Flettfrid skrev:

Tror ikke kokken/maten var spons nei. Var vel noe snakk om at hun brente av 40K på champagne.

Ballonger,telt i hagen tror jeg var spons.

Kokken var sponset. Hun reklamerte for han både på snap og insta. I tillegg fikk han massiv eksponering av TV2, som fikk med seg firmalogoen på bilen og kokkejakka, samt at de filmet at Anne Brith filmet reklamen hans. Forøvrig tror jeg ikke det var den mystiske Marius som kokkelerte på kjøkkenet hennes uka før, for da var han i følge Anne Brith umulig å få til. Fyren var dritflink og hadde litt kokkefasong

Det var jeg som "spredde ryktet" og 40 000 i champagne, men det var på bakgrunn av at Anne Brith påsto at det gikk med 80 flasker og så regnet jeg et forsiktig estimat på 500 kroner flaska. Jeg var ikke kjempeoverrasket over at det ikke var ekte champagne, men man må jo faktisk ta Anne Briths ord for ting, særlig for å unngå å bli moderert for spekulasjoner. Jeg prøver å ikke beskylde Anne Brith for å lyve, før det er bevist. Noen unntak har jeg, som denne ukjente drømmemannen. Det er bare så usannsynlig at jeg ikke klarer å ta det på alvor.

• Liker 49
Skrevet

Jeg håper hun husker at man må skatte av spons ...

• Liker 31
Skrevet
2 timer siden, Felis skrev:

Kokken var sponset. Hun reklamerte for han både på snap og insta. I tillegg fikk han massiv eksponering av TV2, som fikk med seg firmalogoen på bilen og kokkejakka, samt at de filmet at Anne Brith filmet reklamen hans. Forøvrig tror jeg ikke det var den mystiske Marius som kokkelerte på kjøkkenet hennes uka før, for da var han i følge Anne Brith umulig å få til. Fyren var dritflink og hadde litt kokkefasong

Det var jeg som "spredde ryktet" og 40 000 i champagne, men det var på bakgrunn av at Anne Brith påsto at det gikk med 80 flasker og så regnet jeg et forsiktig estimat på 500 kroner flaska. Jeg var ikke kjempeoverrasket over at det ikke var ekte champagne, men man må jo faktisk ta Anne Briths ord for ting, særlig for å unngå å bli moderert for spekulasjoner. Jeg prøver å ikke beskylde Anne Brith for å lyve, før det er bevist. Noen unntak har jeg, som denne ukjente drømmemannen. Det er bare så usannsynlig at jeg ikke klarer å ta det på alvor.

Jeg har hverken Snap eller Insta, så lurer litt på hvilken kokk det er??

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Fruktninja skrev:

Jeg har hverken Snap eller Insta, så lurer litt på hvilken kokk det er??

Gla’kokken eller noe sånt.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Morradi skrev:

Gla’kokken eller noe sånt.

Å nei!!!! Jeg som likte han så godt! Fremstod som en likande kar... #unfollow. 

Endret av Fruktninja
Skrivefeil/presisering.
  • Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, Felis skrev:

Ja det var han. Han fikk massiv eksponering både av Anne Brith og TV2, så han var sikkert fornøyd. 

Takk for info! #unfollow

• Liker 31
Skrevet

Trist å se at han har latt seg sponse AB. Har alltid likt han. «Fant» han vel i sin tid på Mat Fra Bunnen-gruppa, la ut masse godt og var en trivelig kar. (Var vel ikke så populært hos sjefen der, så postene hans ble stadig vekk sletta for «sjefen» mente det var reklame). Har laget masse god mat med oppskrifter fra bloggen hans. Jeg kommer nok til å fortsette å lese bloggen og følge han, men håper han holder seg unna noe samarbeid med AB i fremtiden. Vanligvis boikotter jeg det jeg vet hun sponses av. 

• Liker 24
Skrevet
2 minutter siden, Memena skrev:

Trist å se at han har latt seg sponse AB. Har alltid likt han. «Fant» han vel i sin tid på Mat Fra Bunnen-gruppa, la ut masse godt og var en trivelig kar. (Var vel ikke så populært hos sjefen der, så postene hans ble stadig vekk sletta for «sjefen» mente det var reklame). Har laget masse god mat med oppskrifter fra bloggen hans. Jeg kommer nok til å fortsette å lese bloggen og følge han, men håper han holder seg unna noe samarbeid med AB i fremtiden. Vanligvis boikotter jeg det jeg vet hun sponses av. 

Samme her... fant han på MFB og fikk med meg dramaet når han ble ekskludert som medlem. Synd at han lot seg bruke av AB. ☹️

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, Memena skrev:

Det gjør jeg også. 

• Liker 8
Skrevet
52 minutter siden, Felis skrev:

Ja det var han. Han fikk massiv eksponering både av Anne Brith og TV2, så han var sikkert fornøyd. 

Farsken heller. Der ble det en mindre følger på han. Avfølget tvert.

• Liker 13
Skrevet

Guuuuud. Har sett bloggerne nå, blir helt satt ut. Håper hun roer seg ned, både for seg selv og ikke minst barna 😣 Hun prøver alt for hardt å være en person hun ikke er..Hadde så sansen for henne når hun kun drev med bakingen.. 

• Liker 25
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Shias skrev:

Guuuuud. Har sett bloggerne nå, blir helt satt ut. Håper hun roer seg ned, både for seg selv og ikke minst barna 😣 Hun prøver alt for hardt å være en person hun ikke er..Hadde så sansen for henne når hun kun drev med bakingen.. 

Igrunn så skjønner jeg ikke hva hun har og gjøre i bloggerne. Hun bidrar ikke med noe ekstra. Hadde det ikke vært for den svindel saken som hun har hengende over seg, ville kanskje folk ha vært nysgjerrig på hva som har skjedd i livet hennes. Men det ser ikke ut som at alle vil vite av henne lengre.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 23
Skrevet

Det eneste stedet det er bittelitt liv nå er på facebook.

Der ser det ut som om hun oppdaterer daglig, med lenker til annebrith.no. Men det er jo ikke noe av stoffet som er laget av henne. Alt er skrevet av andre.

Forøvrig svært lite engasjement fra leserne på fb.

• Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...