miss summers Skrevet 25. februar 2020 #11661 Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, Nathalie skrev: Men pleier ikke gode venner å følge hverandre på sosiale medier? LA følger jo nærmest 5k personer på insta. LA følger meg feks 😉 2
Populært innlegg Felis Skrevet 25. februar 2020 Populært innlegg #11662 Skrevet 25. februar 2020 Om Lene Alexandra og Anne Brith er venner på privaten er ikke så farlig for meg. Det jeg reagerte på er hvordan Anne Brith forklarte og forklarte hvordan de var venner selv om vi ikke ser det i sosiale medier. Det er trist med en voksen 4-barnsmor som har så lite kredibilitet at hun sitter på riksdekkende TV og prøver å overbevise seerne om at hun HAR venner. Hun hadde jo aldri gjort det hvis hun var trygg på seg selv? Litt komisk ble det jo også da hun hevdet at ekte vennskap i bransjen ikke foregikk på sosiale medier. Vennskapet med Isabel var i høyeste fra offentlig, med kyssing, klenging og svulstige kjærlighetserklæringer fra Anne Brith. Det hun står og sier er at vennskapet med bellaen ikke er ekte. Men jeg tror ikke hun dro den parallellen selv. Jeg får litt vondt av at TV2 sender dette her, for det er så tydelig at vi har med å gjøre en dame som er fryktelig usikker og redd for å ikke være bra nok, derfor strekker hun seg altfor langt for å passe inn. Det er dårlig gjort å gjøre narr av slikt! 77
Isild Skrevet 25. februar 2020 #11663 Skrevet 25. februar 2020 21 minutter siden, Felis skrev: Om Lene Alexandra og Anne Brith er venner på privaten er ikke så farlig for meg. Det jeg reagerte på er hvordan Anne Brith forklarte og forklarte hvordan de var venner selv om vi ikke ser det i sosiale medier. Det er trist med en voksen 4-barnsmor som har så lite kredibilitet at hun sitter på riksdekkende TV og prøver å overbevise seerne om at hun HAR venner. Hun hadde jo aldri gjort det hvis hun var trygg på seg selv? Litt komisk ble det jo også da hun hevdet at ekte vennskap i bransjen ikke foregikk på sosiale medier. Vennskapet med Isabel var i høyeste fra offentlig, med kyssing, klenging og svulstige kjærlighetserklæringer fra Anne Brith. Det hun står og sier er at vennskapet med bellaen ikke er ekte. Men jeg tror ikke hun dro den parallellen selv. Jeg får litt vondt av at TV2 sender dette her, for det er så tydelig at vi har med å gjøre en dame som er fryktelig usikker og redd for å ikke være bra nok, derfor strekker hun seg altfor langt for å passe inn. Det er dårlig gjort å gjøre narr av slikt! Tror jeg må fravike prinsippet mitt om å ikke se Bloggerne jeg altså. Jeg syns det er ganske ille hvis TV2 fremstiller henne så dårlig som jeg får inntrykk av - med mindre hun faktisk selv ønsker å spille denne "rollen" da. Kan det være at det er en del av en ironisk-parodisk ettellerannet. Jeg aner ikke - og vet ikke hva jeg skal tro. Jeg får finne frem en pute og se denne sesongen 🙈 14
Castor Troy Skrevet 25. februar 2020 #11664 Skrevet 25. februar 2020 Likte hun sa hun hadde fortjent dette nye huset fordi hun hadde jobbet så hardt for det. 23
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #11665 Skrevet 25. februar 2020 54 minutter siden, Felis skrev: Om Lene Alexandra og Anne Brith er venner på privaten er ikke så farlig for meg. Det jeg reagerte på er hvordan Anne Brith forklarte og forklarte hvordan de var venner selv om vi ikke ser det i sosiale medier. Det er trist med en voksen 4-barnsmor som har så lite kredibilitet at hun sitter på riksdekkende TV og prøver å overbevise seerne om at hun HAR venner. Hun hadde jo aldri gjort det hvis hun var trygg på seg selv? Litt komisk ble det jo også da hun hevdet at ekte vennskap i bransjen ikke foregikk på sosiale medier. Vennskapet med Isabel var i høyeste fra offentlig, med kyssing, klenging og svulstige kjærlighetserklæringer fra Anne Brith. Det hun står og sier er at vennskapet med bellaen ikke er ekte. Men jeg tror ikke hun dro den parallellen selv. Jeg får litt vondt av at TV2 sender dette her, for det er så tydelig at vi har med å gjøre en dame som er fryktelig usikker og redd for å ikke være bra nok, derfor strekker hun seg altfor langt for å passe inn. Det er dårlig gjort å gjøre narr av slikt! De skal bare være så mye venner på privaten som dem vil. Det jeg henger fårsvidt oppi er at begge to overdrev noe så vanvittig løpet av gårdagens episode. Folk som har har vært venner lenge uavhening SOME eller hva enn historikken skulle være, opptre ikke slik som de to gjorde. Det var ingenting som tilsa at det var et godt å fortrolig vennskap mellom dem. Det som slo meg først å fremst var hvor lang tid fikk LA på seg til å lese seg opp på manuset for så sette i gang med skuespillet, liksom. For mine øyner så var det ikke et naturlig vennskapsbånd mellom de to som det er mellom AB og hun derrane andre (husket ikke navnet) som AB har podcast med. Ikke rart at folk blir forvirret når det kommer fram at LA og AB har et dypt vennskaps som kan skrues en del tid tilbake. Forøvrig så sjekket jeg ut ang bildet LA la ut av konfirmasjonen til AB's datter. Det bildet er blitt slettet og det er godt mulig etter forespørsel fra AB om få det fjernet fra IG. Siden hun skulle "skjerme" barna. Jada, vi så nå hvor lenge det varte. 15
Castor Troy Skrevet 25. februar 2020 #11666 Skrevet 25. februar 2020 (endret) 7 minutter siden, MaleficentAurora skrev: De skal bare være så mye venner på privaten som dem vil. Det jeg henger fårsvidt oppi er at begge to overdrev noe så vanvittig løpet av gårdagens episode. Folk som har har vært venner lenge uavhening SOME eller hva enn historikken skulle være, opptre ikke slik som de to gjorde. Det var ingenting som tilsa at det var et godt å fortrolig vennskap mellom dem. Det som slo meg først å fremst var hvor lang tid fikk LA på seg til å lese seg opp på manuset for så sette i gang med skuespillet, liksom. For mine øyner så var det ikke et naturlig vennskapsbånd mellom de to som det er mellom AB og hun derrane andre (husket ikke navnet) som AB har podcast med. Ikke rart at folk blir forvirret når det kommer fram at LA og AB har et dypt vennskaps som kan skrues en del tid tilbake. Forøvrig så sjekket jeg ut ang bildet LA la ut av konfirmasjonen til AB's datter. Det bildet er blitt slettet og det er godt mulig etter forespørsel fra AB om få det fjernet fra IG. Siden hun skulle "skjerme" barna. Jada, vi så nå hvor lenge det varte. Det virket som om LA var litt flau over AB under den samtalen i går på bloggerne. Det ble litt for mye for henne da AB skulle frem med puppene. Endret 25. februar 2020 av Castor Troy 20
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #11667 Skrevet 25. februar 2020 (endret) 4 timer siden, Castor Troy skrev: Det virket som om LA var litt flau over AB under den samtalen i går på bloggerne. Det ble litt for mye for henne da AB skulle frem med puppene. Det hadde jeg hvertfall blitt. I et øyeblikk så trodde jeg at hun skulle vise dem fram🙈😂 Endret 25. februar 2020 av MaleficentAurora 7
Castor Troy Skrevet 25. februar 2020 #11668 Skrevet 25. februar 2020 4 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Det hadde jeg hvertfall blitt. I et øyeblikk så trodde jeg at hun skulke vise dem fram🙈😂 In your dreams 😛 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. februar 2020 #11669 Skrevet 25. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: In your dreams 😛 In my nightmares 😮
Flettfrid Skrevet 25. februar 2020 #11670 Skrevet 25. februar 2020 5 timer siden, Pust skrev: Hvis denne mannen virkelig eksisterer er han nok særdeles lykkelig over å ha kommet seg unna i tide. Det var jo noe på gang med en mann i tiden rundt innspilling, hun var på hotell med ham og snappet fra det. Han var hjemme hos henne og lagde middag, da var ungene der også. Så kom innflytningsfesten å han uteble. 7
Castor Troy Skrevet 25. februar 2020 #11671 Skrevet 25. februar 2020 1 minutt siden, Flettfrid skrev: Det var jo noe på gang med en mann i tiden rundt innspilling, hun var på hotell med ham og snappet fra det. Han var hjemme hos henne og lagde middag, da var ungene der også. Så kom innflytningsfesten å han uteble. Dette har ikke jeg fått med meg. Fikk vi se bilder av han, eller ble det bare snappet at hun var med han og omtalte han? 4
Flettfrid Skrevet 25. februar 2020 #11672 Skrevet 25. februar 2020 (endret) 1 time siden, Felis skrev: Om Lene Alexandra og Anne Brith er venner på privaten er ikke så farlig for meg. Det jeg reagerte på er hvordan Anne Brith forklarte og forklarte hvordan de var venner selv om vi ikke ser det i sosiale medier. Det er trist med en voksen 4-barnsmor som har så lite kredibilitet at hun sitter på riksdekkende TV og prøver å overbevise seerne om at hun HAR venner. Hun hadde jo aldri gjort det hvis hun var trygg på seg selv? Litt komisk ble det jo også da hun hevdet at ekte vennskap i bransjen ikke foregikk på sosiale medier. Vennskapet med Isabel var i høyeste fra offentlig, med kyssing, klenging og svulstige kjærlighetserklæringer fra Anne Brith. Det hun står og sier er at vennskapet med bellaen ikke er ekte. Men jeg tror ikke hun dro den parallellen selv. Jeg får litt vondt av at TV2 sender dette her, for det er så tydelig at vi har med å gjøre en dame som er fryktelig usikker og redd for å ikke være bra nok, derfor strekker hun seg altfor langt for å passe inn. Det er dårlig gjort å gjøre narr av slikt! AB var i forlovelsesselskapet til LA, å skulle bake bryllupskaken. Men forholdet ble slutt, å bryllup avlyst. De har nok ett av og på venneforhold, der de "utnytter" hverandre etter behov. Endret 25. februar 2020 av Flettfrid 31
Flettfrid Skrevet 25. februar 2020 #11673 Skrevet 25. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Dette har ikke jeg fått med meg. Fikk vi se bilder av han, eller ble det bare snappet at hun var med han og omtalte han? Så glimt av han når de gikk opp trappen til hotellrommet, å glimt under matlagning på kjøkkenet hennes. 8
yamask Skrevet 25. februar 2020 #11674 Skrevet 25. februar 2020 Er dette samme mannen de snakket om på podcasten hvor det kom frem at hun ikke engang visste hvor han bodde? Jeg husker snappen fra hotellrommet, for det hadde noe veldig «kiss and tell» over det. Som vanlig fra den kanten. 15
n_97 Skrevet 25. februar 2020 #11675 Skrevet 25. februar 2020 2 hours ago, MaleficentAurora said: Forøvrig så sjekket jeg ut ang bildet LA la ut av konfirmasjonen til AB's datter. Det bildet er blitt slettet og det er godt mulig etter forespørsel fra AB om få det fjernet fra IG. Siden hun skulle "skjerme" barna. Jada, vi så nå hvor lenge det varte. En annen samarbeidspartner av AB var også invitert i konfirmasjonen og la ut mange bilder derifra i et blogginnlegg. Innlegget er fortsatt oppe. Vil ikke skrive hvilken blogg eller linke av hensyn til personvern. De som følger med på AB finner det nok hehe. 7
Flettfrid Skrevet 25. februar 2020 #11676 Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, fotballjenta skrev: Er dette samme mannen de snakket om på podcasten hvor det kom frem at hun ikke engang visste hvor han bodde? Jeg husker snappen fra hotellrommet, for det hadde noe veldig «kiss and tell» over det. Som vanlig fra den kanten. Ja det nok stemme. 1
Stargaze Skrevet 25. februar 2020 #11677 Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, Flettfrid skrev: Det var jo noe på gang med en mann i tiden rundt innspilling, hun var på hotell med ham og snappet fra det. Han var hjemme hos henne og lagde middag, da var ungene der også. Så kom innflytningsfesten å han uteble. Så også det... Skjønner ikke hvorfor hun skal dra med en ny mann hjem og introdusere for ungene fortere enn fy. Så ego. 18
Elisiaflisa Skrevet 25. februar 2020 #11678 Skrevet 25. februar 2020 For alt vi vet er det bare iscenesatt og en kompis 😉 34
Kolibrien Skrevet 25. februar 2020 #11680 Skrevet 25. februar 2020 Virker som hun gikk «all in» på innflytningsfesten også - kokk og hele pakka. Måtte ha kostet litt. Eller ble hun sponset? 8
Fremhevede innlegg