Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, Centimeteren skrev:

Man kan si mye om AB - men en av Norges vakreste kvinner, det er hun. Veldig pen.

Er du hennes nye hemmelige flamme kanskje 😍

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Centimeteren skrev:

Man kan si mye om AB - men en av Norges vakreste kvinner, det er hun. Veldig pen.

Norges vakreste kvinne? 😅Nope, tror ikke det. I så fall så lurer jeg på hvilken kåring eller liste du har fått tilgang på. For det finnes mange andre norske å kjente kvinner som er langt foran henne på den kategorien😌

• Liker 11
Gjest commeilfaut
Skrevet
1 time siden, Centimeteren skrev:

Man kan si mye om utseendet til AB andre steder enn her, her bør man holde seg til saklig diskusjon om hennes virksomheter og offentlige rolle.

Gjest adinterim
Skrevet
2 timer siden, Isild skrev:

Det @Felis sa! Ikke bli med på å diskutere utseendet. Det gir bare nytt liv til påstander om hets og hat. 

2 timer siden, commeilfaut skrev:

Man kan si mye om utseendet til AB andre steder enn her, her bør man holde seg til saklig diskusjon om hennes virksomheter og offentlige rolle.

🙌

Skrevet
5 timer siden, Centimeteren skrev:

Hehe. Man skal høre mye før ørene detter av

• Liker 21
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
4 timer siden, commeilfaut skrev:

Enig, hvordan A.B.Davidsen sitt ytre er har ingenting med bedriften ABD å gjøre. Hadde tatt seg ut om Kjos eller Stordalen hadde fått tilsvarende kommentarer om sin forretningsmetoder.

Gjest Vil ikke
Skrevet

Det er så merkbart at det plutselig ble så stille på snap over mange dager. Totalt ulikt henne.

Har henne ikke på insta så vet ikke der.

Skrevet
11 minutter siden, Vil ikke skrev:

Det er så merkbart at det plutselig ble så stille på snap over mange dager. Totalt ulikt henne.

Har henne ikke på insta så vet ikke der.

Hun sitter visstnok stille i båten. 

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, Villroses hage skrev:

For de som ikke ønsker eller orker å se Bloggerne på TV2, finnes det noen meget gode recaps av episodene her

KGFelis sine recaps er faktisk mye morsommere (eller tristere) enn originalen. Hun får med seg og avslører alt.

Fantastiske recaps! Har lest meg gjennom episodene, har hikstet av latter, det er så spot on! 🤣
Dette er du god på @Felis 👏👏🙌

• Liker 40
Skrevet

Satt og zappet litt og fikk med meg siste halvdel av Bloggerne nå. Bet meg merke i at AB la ut om hvor nært vennskap hun og Lene Alexandra har hatt i en årrekke. De er så nære venner at de kan spise lunsj sammen uten å dele bilder fra det og det er vennskap i bransjen de er i altså.  Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men har ikke fått med meg at de to har vært bestiser? Men siden de er så nære venner at de ikke deler bilder av det når de er sammen er det kanskje ikke så rart...🤔 

• Liker 39
Skrevet

Dumpe drømmemannen fordi han ikke kom på innflyttningsfesten, da kunne det ikke stikke så dypt som hun bretter ut om i store ord 🙈🤪

• Liker 40
Skrevet

Tenkte mer på hennes eget resonnement på slutten av Bloggerne episoden, personlig tror jeg heller ikke at han finnes!

• Liker 27
Skrevet (endret)

Likte kommentaren til AB i dagens episode av bloggerne, "Alt er bare juks" 🤪

Endret av Castor Troy
  • Liker 19
Skrevet

Denne fremstillingen av AB i Bloggerne er virkelig ikke til hennes fordel...

Hadde det enda bare vært klippet sånn...men her tror jeg man får "rene ord for penga" dessverre.

Jeg gremmes over å ha sett episoden. 

• Liker 38
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...