Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Smugleseren skrev:

Syns det er meget spesielt at en er langt over 40 år før en kjøper bolig første gang. 

Lurer også på hvor dyrt dette huset er, for jeg har lest 12 mill, men det tror jeg ikke noe på. 

Hva er rart med det????

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Gro12 skrev:

Jeg har aldri tidligere sett "bloggerene", men etter å ha lest Felis glimrende "recap" falt jeg for fristelsen...

I mangel av andre ord : Uff... Ufattelig trist å se en firebarnsmor utlevere seg slik. Jeg håper og ønsker at noen ser og tar vare på disse barna. Tenåringer i sin mest sårbare alder, det gjør vondt å se. Og med tanke på de siste ukers medieoppslag er dette så ufattelig mye verre.

Var en ekkel følelse å se AB og barna i bloggerne i ekstase over nytt hus, lite visste barna da, hva som skulle komme ut i nå i disse dager

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Castor Troy skrev:

Var en ekkel følelse å se AB og barna i bloggerne i ekstase over nytt hus, lite visste barna da, hva som skulle komme ut i nå i disse dager

Syntes jeg hørte henne idet fjernet når programmet rullet over TV skjermen mens jeg holdte på med notering fra eksamenboken.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte

Klarte på en eller annen merkelig måte å havne inn på en serie i går, den heter Bloggerne eller noe sånt. Var på Sumo, trodde ikke jeg hadde tilgang der, derfor fryktet jeg intet. 

Og der så jeg denne Anne-Brith kjøpe seg et hus, være i et badekar og diverse annet. Hva gjør jeg nå, for å komme ut av denne traumatiske opplevelsen? 

Skrudde av TV og slo av alle lys i går kveld, men jeg er fortsatt veldig redd!!! Veldig, veldig redd!!! Og ikke minst flau. Mest flau. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi kan gå tilbake til å diskutere trådens tema nå.

Mette har vel sagt at det skulle komme mer rundt ABIP? Synes det er veldig bra at de tar seg tid og gjør en grundig jobb og dokumenterer alt som kommer frem! Men synes det er helt utrolig at TV2 ikke benytter seg av vær varsom plakaten! Når skal den brukes om ikke i dette tilfellet tenker jeg???

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Håper vi kan gå tilbake til å diskutere trådens tema nå.

Mette har vel sagt at det skulle komme mer rundt ABIP? Synes det er veldig bra at de tar seg tid og gjør en grundig jobb og dokumenterer alt som kommer frem! Men synes det er helt utrolig at TV2 ikke benytter seg av vær varsom plakaten! Når skal den brukes om ikke i dette tilfellet tenker jeg???

Jeg ser hun skriver i en kommentar på siste innlegget at de er avhengig av bevis og at noen flere står frem. Jeg skjønner at å stå frem i denne saken kan være vanskelig og skremmende for mange.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Støttemedlem MH skrev:

Jeg ser hun skriver i en kommentar på siste innlegget at de er avhengig av bevis og at noen flere står frem. Jeg skjønner at å stå frem i denne saken kan være vanskelig og skremmende for mange.

Takk! Ja, det er veldig forståelig. Håper de gjør det likevel, nå når det er kommet frem så mye på en skikkelig og saklig måte! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Christiane_W skrev:

Et annet eksempel på manglende nettvett fra godt voksne damer: Jeg er medlem av matgruppa "Ka skal me ha til middag i dag" på Facebook. På det jevne synes jeg det er en ganske trivelig gruppe med stor takhøyde for Toro-poser og fastfood, men det er mye god, gammeldags norsk husmannskost der også.

En ting jeg har reagert på i den gruppa er ei bestemor som i perioder daglig deler videoer av barnebarnet sitt som spiser middag på gruppa. Dette er ei stor gruppe med over 12.000 medlemmer som får se video av ei lita jente som koser seg med bestemors hjemmelagede husmannskost. Mange applauderer dette. Det er jo såååå koselig å se at barnet koser seg med maten. De som applauderer stort sett er godt voksne/eldre kvinner.

I et par tilfeller har noen påpekt at det er særdeles ugreit å dele disse videoene offentlig på denne måten, men de møter motstand fra "fansen" som synes det er så koselig å se jenta kose seg med maten. Noen forsøkte seg på at nettvett tilsier at det ugreit å dele sånne videoer offentlig fordi man vet ikke hvike hender de kan falle i og med å påpeke at det kan være at jenta selv vil synes det er veldig ugreit at det er delt flere titalls videoer av henne som 3-4 åring som spiser middag når hun blir eldre, men flertallet ser ikke problemet og heier videre. Det er ganske skremmende å se på at så mange er totalt ukritiske og overhodet ikke ser problemet.

Meldte meg faktisk ut av den gruppa pga det der. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, nomore82 skrev:

Hater skjult reklame. Var den siste posten på IG reklame eller et reelt rop om hjelp? 

Hva dreide det seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
31 minutter siden, nomore82 skrev:

Hater skjult reklame. Var den siste posten på IG reklame eller et reelt rop om hjelp? 

Aldri godt å vite med den dama... Men lurer kanskje på om det var et rop om hjelp? Sikkert guttungen som skal spille Fortnite-turnering eller noe sånt igjen. Men det er jo bare fredag i dag?! (Hun skriver lørdag i innlegget....) Og helt ærlig: Hun har større problemer enn et ødelagt nettverkskort... 🤷🏼‍♀️

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, nomore82 skrev:

Tipper det er reklame, i og med at hun skriver «typisk at dette skjer på en lørdag», og det er fredag i dag. Ser ut som om den egentlig var planlagt til i morgen, og at hun bomma på dagen. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...