Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AB er på Cutters event i kveld. Legger ikke ut noe selv, men poserer på bilde med de unge «ABIP-spirene». Martine Lunde er forøvrig konferansier under eventet. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trua skrev:

Veldig stille rundt hele svindelsaken nå. 

Nå er fokuset over på at AB må finne seg en mann i bloggerne

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Zenhouse skrev:

AB er på Cutters event i kveld. Legger ikke ut noe selv, men poserer på bilde med de unge «ABIP-spirene». Martine Lunde er forøvrig konferansier under eventet. 

Joda, hun har lagt ut på innsta 👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Trua skrev:

Veldig stille rundt hele svindelsaken nå. 

Det vil jeg si er urovekkende. Håper virkelig at hun ikke slipper unna selv om media ikke er som en hauk på henne.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det vil jeg si er urovekkende. Håper virkelig at hun ikke slipper unna selv om media ikke er som en hauk på henne.

La oss håpe det. Hun later ihvertfall som om ingenting er skjedd på det eventet 😛

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun har fått frist 5/3 til å komme med tilsvar til Forbrukertilsynet på klagene de har mottatt og det er i mine øyne ikke unaturlig at saken ligger "død" i påvente av tilsvaret og FTs vurdering av dette. 

Link til sak om det i Dagbladet: https://www.dagbladet.no/kjendis/krever-svar-fra-anne-brith-davidsen-etter-kursklager/72135841

Endret av Christiane_W
Rettet et par feil og la til link.
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, clyde skrev:

La oss håpe det. Hun later ihvertfall som om ingenting er skjedd på det eventet 😛

Er ikke det hun er ekstremt god på da?

Akkurat nå, Christiane_W skrev:

Hun har frist 5/3 til å komme med tilsvar til Forbrukertilsynet på klagene de har mottatt og det i mine øyne ikke unaturlig at saken ligger "død" i påvente av tilsvaret og FTs vurdering av dette. 

Igrunn så er det dumt. For da vil det lates  til at saken er blitt "glem" når den ikke er det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christiane_W skrev:

Norge er en rettsstat og systemet her er basert på at man er uskyldig inntil det motsatte er bevist.  Saken er overhodet ikke glemt, men AB må få mulighet til å komme med sin versjon før FT gir en "dom".

Er fullstendig klar over. Hun ville ikke ha blitt anklaget for svindel om det ikke sannhet i det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel skrev:

Er fullstendig klar over. Hun ville ikke ha blitt anklaget for svindel om det ikke sannhet i det.

Har jeg benektet det? Svaret er nei. Men uansett hva vi mener må saken få gå sin gang i organene den hører hjemme i.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Christiane_W skrev:

Har jeg benektet det? Svaret er nei. Men uansett hva vi mener må saken få gå sin gang i organene den hører hjemme i.

Hjelpes meg🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hjelpes meg🤦‍♀️

???? Sånn er det jo bare.🤷‍♀️

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rubella skrev:

Hæ? Hen har jo helt rett. 

Ja hæ..

Det så jeg ikke noe på heller😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, banana hammock skrev:

Joda, hun har lagt ut på innsta 👍

Åjaa, tenkte ikke på det, følger henne ikke der, bare snap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, clyde skrev:

God håndtering av denne kvelden hadde heller vært å dele ut suppe med frelsesarmeen, ikke dra på et bloggevent. Kjøpe litt goodwill der hun kan 😛

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ingen av oss som skal stå for resultatet fra FT (men hva vet vel jeg?) men kan hun bli dømt til å betale tilbake kursavgiften tro?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...