Populært innlegg Christiane_W Skrevet 18. februar 2020 Populært innlegg #11501 Del Skrevet 18. februar 2020 Selv om @Felis sitt resyme var fantastisk måtte jeg se litt på togkræsjet selv. En ting jeg la spesielt merke til var innledningen med AB der hun babler i vei om alt som har skjedd siden sist; lagt ned bloggen, gitt ut bok, startet to firmaer osv. Produksjonen har valgt å bruke AB som koser/leker med katta fra diverse vinkler som backdrop til den monologen i stedet for klipp av den suksesfulle forfatteren på boklansering eller den travle businesskvinnen på jobb...🐱 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 18. februar 2020 #11502 Del Skrevet 18. februar 2020 Veldig stille rundt hele svindelsaken nå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. februar 2020 #11503 Del Skrevet 18. februar 2020 AB er på Cutters event i kveld. Legger ikke ut noe selv, men poserer på bilde med de unge «ABIP-spirene». Martine Lunde er forøvrig konferansier under eventet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 18. februar 2020 #11504 Del Skrevet 18. februar 2020 6 minutter siden, Trua skrev: Veldig stille rundt hele svindelsaken nå. Nå er fokuset over på at AB må finne seg en mann i bloggerne 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 18. februar 2020 #11505 Del Skrevet 18. februar 2020 11 minutter siden, Zenhouse skrev: AB er på Cutters event i kveld. Legger ikke ut noe selv, men poserer på bilde med de unge «ABIP-spirene». Martine Lunde er forøvrig konferansier under eventet. Joda, hun har lagt ut på innsta 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #11506 Del Skrevet 18. februar 2020 29 minutter siden, Trua skrev: Veldig stille rundt hele svindelsaken nå. Det vil jeg si er urovekkende. Håper virkelig at hun ikke slipper unna selv om media ikke er som en hauk på henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 18. februar 2020 #11507 Del Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Det vil jeg si er urovekkende. Håper virkelig at hun ikke slipper unna selv om media ikke er som en hauk på henne. La oss håpe det. Hun later ihvertfall som om ingenting er skjedd på det eventet 😛 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 18. februar 2020 #11508 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) 9 minutter siden, Uglesjel skrev: Det vil jeg si er urovekkende. Håper virkelig at hun ikke slipper unna selv om media ikke er som en hauk på henne. Hun har fått frist 5/3 til å komme med tilsvar til Forbrukertilsynet på klagene de har mottatt og det er i mine øyne ikke unaturlig at saken ligger "død" i påvente av tilsvaret og FTs vurdering av dette. Link til sak om det i Dagbladet: https://www.dagbladet.no/kjendis/krever-svar-fra-anne-brith-davidsen-etter-kursklager/72135841 Endret 18. februar 2020 av Christiane_W Rettet et par feil og la til link. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #11509 Del Skrevet 18. februar 2020 4 minutter siden, clyde skrev: La oss håpe det. Hun later ihvertfall som om ingenting er skjedd på det eventet 😛 Er ikke det hun er ekstremt god på da? Akkurat nå, Christiane_W skrev: Hun har frist 5/3 til å komme med tilsvar til Forbrukertilsynet på klagene de har mottatt og det i mine øyne ikke unaturlig at saken ligger "død" i påvente av tilsvaret og FTs vurdering av dette. Igrunn så er det dumt. For da vil det lates til at saken er blitt "glem" når den ikke er det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 18. februar 2020 Populært innlegg #11510 Del Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Igrunn så er det dumt. For da vil det lates til at saken er blitt "glem" når den ikke er det. Norge er en rettsstat og systemet her er basert på at man er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Saken er overhodet ikke glemt, men AB må få mulighet til å komme med sin versjon før FT gir en "dom". 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #11511 Del Skrevet 18. februar 2020 Akkurat nå, Christiane_W skrev: Norge er en rettsstat og systemet her er basert på at man er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Saken er overhodet ikke glemt, men AB må få mulighet til å komme med sin versjon før FT gir en "dom". Er fullstendig klar over. Hun ville ikke ha blitt anklaget for svindel om det ikke sannhet i det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 18. februar 2020 #11512 Del Skrevet 18. februar 2020 3 minutter siden, Uglesjel skrev: Er fullstendig klar over. Hun ville ikke ha blitt anklaget for svindel om det ikke sannhet i det. Har jeg benektet det? Svaret er nei. Men uansett hva vi mener må saken få gå sin gang i organene den hører hjemme i. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #11513 Del Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, Christiane_W skrev: Har jeg benektet det? Svaret er nei. Men uansett hva vi mener må saken få gå sin gang i organene den hører hjemme i. Hjelpes meg🤦♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 18. februar 2020 #11514 Del Skrevet 18. februar 2020 4 minutter siden, Uglesjel skrev: Hjelpes meg🤦♀️ Hæ? Hen har jo helt rett. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 18. februar 2020 #11515 Del Skrevet 18. februar 2020 7 minutter siden, Uglesjel skrev: Hjelpes meg🤦♀️ ???? Sånn er det jo bare.🤷♀️ 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. februar 2020 #11516 Del Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, Rubella skrev: Hæ? Hen har jo helt rett. Ja hæ.. Det så jeg ikke noe på heller😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. februar 2020 #11517 Del Skrevet 18. februar 2020 40 minutter siden, banana hammock skrev: Joda, hun har lagt ut på innsta 👍 Åjaa, tenkte ikke på det, følger henne ikke der, bare snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 18. februar 2020 #11518 Del Skrevet 18. februar 2020 27 minutter siden, clyde skrev: La oss håpe det. Hun later ihvertfall som om ingenting er skjedd på det eventet 😛 God håndtering av denne kvelden hadde heller vært å dele ut suppe med frelsesarmeen, ikke dra på et bloggevent. Kjøpe litt goodwill der hun kan 😛 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2020 #11519 Del Skrevet 19. februar 2020 Nå er det jo ingen av oss som skal stå for resultatet fra FT (men hva vet vel jeg?) men kan hun bli dømt til å betale tilbake kursavgiften tro? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 19. februar 2020 Populært innlegg #11520 Del Skrevet 19. februar 2020 Ikke rart det er stille rundt saken nå. Den (de) ligger jo til behandling der de skal - hos FT, og kurslederen har en tilsvarsfrist noen uker frem i tid. Kurslederen har ikke ønsket å kommentere i media (noe jeg tenker er lurt og bra) Det er jo begrenset hva mer det er å skrive om dette før en uttalelse fra FT foreligger. Det er også litt begrenset hvor interessant dette egentlig er for "allmennheten". Det blir nok ikke glemt, men det er jo egentlig bra at media ikke fortsetter å skrive om dette før de vet noe konkret. Jeg er mest opptatt av TV2 og hva de holder på med jeg. Helt drøyt slik jeg ser det å lage "underholdning" av noe som antageligvis er både trist og tragisk. At de også har med barna sier meg noe om at de har mistet gangsynet totalt. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg