Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
42 minutter siden, fotballjenta skrev:

Jeg håper så inderlig jeg tar feil nå, men prøvde hun virkelig å overbevise oss at hun var på date med mr. NY (bilde av hender som holder «lanken» og frihetsgudinnen-emoji), men så var det ei venninne? Og da hun innså at flere visste hun var ute med en jente så slettet hun bildet? 

Patetisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det vel bare å gå tilbake til utgangspunktet, det hun ville unngå spekulasjon om, de ussle 60 000 med pant i bolig, dama har jo tjent langt over millen og klarer ikke å betale det engang 😂

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Infinity skrev:

Det er jo ingen tvil at de 10 første burde fått pengene tilbake. Det var tross alt et eksklusivt kurs for bare 10 personer som kunne bli toppbloggere og tjene millioner i løpet av få år. 
De må jo ha følt seg dum når de oppdager at absolutt alle som vil betale kan være med.. 

Så absolutt burde de 10 få det dem ble lovet, men AB ser at her er det mye penger å hente, så hun tar inn flere, og flere. Synd for de 10 som følte seg spesielle siden det Vistnok var 200 stk som sendte mail. Spent på fortsettelsen av del 2 MA. Det lukter svidd 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Felis skrev:

Igjen har Mette kommet med et godt og balansert innlegg, blant annet med kommunikasjon mellom henne og Anne Brith rett etter at hun forlot kurset. Det er interessant å se hvordan Anne Brith veksler mellom hjerter og lykkønskninger, til spydigheter og trusler om regninger. Damen vingler følelsesmessig fra ytterpunkt til ytterpunkt og på meg virker hun svært ustabil. 

Forøvrig er det tydelig at kursdeltakerne har kjøpt katta i sekken. Assistenten til Anne Brith har tatt seg av kontakt med deltakerne, de har fått tilgang til en Facebookgruppe hvor de skal hjelpe hverandre, og Anne Brith selv har prioritert helt andre ting. Jeg tipper kattekos, Tinder, løshår og spraytan.

Det kommer nok et innlegg og jeg kan ikke si annet enn at hjertet mitt blør for Mette. Hun er voksen gravid, med mannen i et annet land, stram økonomi, og tung nattjobbing. Hun er helt ærlig med Anne Brith om hun er deprimert og møter ingen forståelse. 

https://metteask.blogg.no

Ja, hun fremstår oppriktig i fremstillingen av egen situasjon på den tiden hun brøt ut av ABIP-sekten. Har ikke lest bloggen og fulgt med der, men antar det stemmer med det hun har skrevet tidligere. Ganske utidig å si «hva var det vi sa?» nå, men jeg gjør det likevel. 😏 Folk må fankern meg lære seg å google. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Jeg kan ikke fatte at jeg faktisk i denne tråden har forsvart AB før. Jeg ble antagelig forført av boken, og det at jeg hadde fulgt henne så lenge, men nå viser AB sin fulle sannhet hvem hun er. Laget av stål tror hun selv, og da må alle andre også kjøre på. Det at det skjer ting i livet som MA skriver kan skje med alle, og her burde kurslederen tatt hensyn, men AB  mener hun bør kjøre på selv om det går utover dine nærmeste. Det er vell det som skjer med AB. Hun mister mennesker underveis med å brøyte seg selv fram, ikke ta hensyn. Triste greier

Håper du vet at boka er full av sprøyt. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Jeg kan ikke fatte at jeg faktisk i denne tråden har forsvart AB før. Jeg ble antagelig forført av boken, og det at jeg hadde fulgt henne så lenge, men nå viser AB sin fulle sannhet hvem hun er. Laget av stål tror hun selv, og da må alle andre også kjøre på. Det at det skjer ting i livet som MA skriver kan skje med alle, og her burde kurslederen tatt hensyn, men AB  mener hun bør kjøre på selv om det går utover dine nærmeste. Det er vell det som skjer med AB. Hun mister mennesker underveis med å brøyte seg selv fram, ikke ta hensyn. Triste greier

Du er ikke alene om å ha likt ab en gang i tiden. Jeg leste og likte bloggen, men så dukket det opp svar i kommentar feltet som var drøye, visse innlegg som skurret for meg, til slutt så jeg at «keiseren ikke hadde klær på seg» foråsidetsånn. 

Håper Mette får støtte fra andre kursdeltakere nå. Respekt for at hun sier fra nå. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Zenhouse skrev:

Du er ikke alene om å ha likt ab en gang i tiden. Jeg leste og likte bloggen, men så dukket det opp svar i kommentar feltet som var drøye, visse innlegg som skurret for meg, til slutt så jeg at «keiseren ikke hadde klær på seg» foråsidetsånn. 

Håper Mette får støtte fra andre kursdeltakere nå. Respekt for at hun sier fra nå. 

Ja forstår det at mange har likt henne før, men skinnet bedrar. Jeg støtter Mette

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Ja jeg har vist det en stund da jeg begynte lese Asti sin blogg. Jeg husker jeg leste om hun damen som sto fram i en avis, og det var da jeg begynte ¨å se på AB annerledes. Jeg var lenge her inne å leste før jeg skrev noe. Jeg tenkte jeg måtte få skikkelig innsyn så det har jeg fått. KG er ikke bare mobbere som hun skriver. Her er mange kritikere som faktisk har rett. Joda det er folk som er usaklig men de fleste er ikke hurper, men som ser galskapen. Takk til alle dere.

Boken blir kastet, da jeg ikke ønsker å gi den bort til noen. 

Dette var svar til kollontaj, og takken var til alle dere som har åpnet øynene min

Nei, det er en enkel forklaring for «influencere» å ty til mobbebegrepet om folk som er kritiske til falske narrativ, regelrett løgn, eksponering av mindreårige og at folk som AB som står for alt det overnevnte skal få fortsette «karrieren» i allmennkringkasteren Tv2 - som om dette bakteppet ikke eksisterer. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...