Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke stakkars Erik32 bare få fred? At hun bretter ut detaljer om han til folk hun ikke kjenner (A og J) sier sitt om henne? Hva med å gå videre og ikke være så hevngjerrig? 

Videoannonse
Annonse
Gjest kittkatt
Skrevet

Altså hvis hun sletta bloggen for flere dager siden, og nå fikk medietid pga A&J så KAN det fort virke som et stunt? Jeg vil i utgangspunktet ikke tro det om A&J, men det virker så merkelig...

Skrevet

@Perle Panta forlag er noe av det mest useriøse jeg har sett, og den elendige måten de taklet støyen rundt Annjor burde skremt enhver fra å ha noe med dem å gjøre.

Jeg følger spent med på hvordan dette utvikler seg. Det tegner til å bli både tragedie og sirkus, men søksmål mot en podcast som mer eller mindre refererer hva som har stått i blogg og/eller lagt ut på snap/insta, det blir det neppe noe av. Men, underholdende er hun. På avstand.

• Liker 40
Skrevet
1 minutt siden, kittkatt skrev:

Altså hvis hun sletta bloggen for flere dager siden, og nå fikk medietid pga A&J så KAN det fort virke som et stunt? Jeg vil i utgangspunktet ikke tro det om A&J, men det virker så merkelig...

Jeg tviler sterkt på at podden var avtalt mellom A&J og AB, til det virket podcasten alt for ekte og rett på og inneholdt materiale som jeg tviler på AB har godkjent. Hun liker ikke kritikk, det vet vi jo, og det var fint lite hjerter og lovprisninger i den podcasten.

• Liker 27
Skrevet (endret)

22 minutter siden, Pust skrev:

@Perle Panta forlag er noe av det mest useriøse jeg har sett, og den elendige måten de taklet støyen rundt Annjor burde skremt enhver fra å ha noe med dem å gjøre.

Jeg følger spent med på hvordan dette utvikler seg. 

Ikke tar de i mot manus og de har også drevet med falske anmeldelser. 

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/kkXqk/forlagene-panta-og-bastion-bruker-falske-terningkast

De tenkte nok AB var «stor», og de skulle tjene noen nye raske «bloggpenger» slik de gjorde på AJ’s sippedagbok.

Lurer på hva de skal gjøre med kommentarfeltet på FB. De lurer nok også selv. Haha.

Endret av Perle
  • Liker 33
Gjest ashanti
Skrevet
1 time siden, Emmy_H skrev:

Hvorfor kan ikke stakkars Erik32 bare få fred? At hun bretter ut detaljer om han til folk hun ikke kjenner (A og J) sier sitt om henne? Hva med å gå videre og ikke være så hevngjerrig? 

Innbiller meg at hun sliter voldsomt med at han nå offisielt er i et nytt forhold, og muligens hadde et håp om at disse detaljene skulle sette han i et dårlig lys. 

Skrevet
2 minutter siden, ashanti skrev:

Innbiller meg at hun sliter voldsomt med at han nå offisielt er i et nytt forhold, og muligens hadde et håp om at disse detaljene skulle sette han i et dårlig lys. 

Tror jeg også, savner nok livet på Oustøen

• Liker 33
Skrevet

Hun tror kanskje selv at hun samler opp mer dokumentasjon for å underbygge påstandene i boken med den siste saken om podcasten, men hun gir jo bare enda flere grunnlag for å google henne og potensielt finne alle artikler og blogginnlegg om hvordan hun har holdt på. Skjønner ikke at hun tør...

• Liker 33
Skrevet

Hva ble sagt i podcasten og hva skjedde etterpå..? Kan noen utdype? Hva anklager hun Erik for?

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, ashanti skrev:

Gutten har oppgradert foråsidetsånn..

Gjest kittkatt
Skrevet
1 time siden, Pust skrev:

Jeg tviler sterkt på at podden var avtalt mellom A&J og AB, til det virket podcasten alt for ekte og rett på og inneholdt materiale som jeg tviler på AB har godkjent. Hun liker ikke kritikk, det vet vi jo, og det var fint lite hjerter og lovprisninger i den podcasten.

Jeg tviler også. Men det er jo faktisk ikke sånn at det er mulig å stole på at noe i media er gjort med 100% rent mel i posen. 

Skrevet
5 minutter siden, kittkatt skrev:

Jeg tviler også. Men det er jo faktisk ikke sånn at det er mulig å stole på at noe i media er gjort med 100% rent mel i posen. 

Det er sunt å være skeptisk, særlig til reklamebloggere som er litt for høye på seg selv. :briller:

• Liker 12
Skrevet

Oi. Den nye instaposten. Hun ser jo ut som det er hun som intenst hater:p Stakkars dame

• Liker 15
Skrevet

Dette forlaget må ha bommet så totalt ved å ta inn AB som "forfatter" og reklamekampanjen er helt totalt miss. Man får jo inntrykket av at det er AB som hater noe så intens. Stakkars menneske, når hun lander etter det her

• Liker 47
Skrevet
4 minutter siden, Chrisssi skrev:

Dette forlaget må ha bommet så totalt ved å ta inn AB som "forfatter" og reklamekampanjen er helt totalt miss. Man får jo inntrykket av at det er AB som hater noe så intens. Stakkars menneske, når hun lander etter det her

Ingen tvil om hvem som har mye hat og bitterhet i seg.  

• Liker 32
Skrevet

Jeg vet en ting helt sikkert: jeg skal IKKE under noen omstendigheter kjøpe den boken. For et sirkus og jeg er ganske sikker på at den ikke kommer til å selge. Hun ser ikke at stuntet nå blir helt feil...vekker ingen følelser av noe slag. Alt går i svart og det skal få oss til å kjøpe? Hva skjer når stuntet er over? Da går livet videre men skal hun forsette i svart da eller? 

Utrolig merkelig markedsføring som ikke trigger noe som helst. Jeg blir ikke sint, ikke lei meg eller får ikke sympati. Blir bare irritert og synes det blir platt. Hun er ikke kjent nok, rett og slett. Skal en ha en slik kampanje må en ha først være ærlig med alt som har skjedd. Ikke skjule ting og skrive fiktive tekster som liksom skal appelere.....hvor alt nå liksom samles i en bok? Merkelig, bare merkelig

• Liker 49
Skrevet (endret)

1000 likes på bakebildene som er lagt ut før reklamekampanje for eventyrboken.  Av 58.000 følgere. Noe sier meg at her må det selges mange bøker før huset i mililionklassen er i boks. 

Endret av Emmy_H
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...