Gjest Emmy_H Skrevet 20. februar 2019 #3301 Skrevet 20. februar 2019 Hvorfor kan ikke stakkars Erik32 bare få fred? At hun bretter ut detaljer om han til folk hun ikke kjenner (A og J) sier sitt om henne? Hva med å gå videre og ikke være så hevngjerrig?
Populært innlegg Perle Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #3302 Skrevet 20. februar 2019 (endret) Det er synd hun nå har fått «drahjelp» av denne podden. Det er jo hinsides å slette bloggen og «go dark» så mange uker før en lanseringsdato! Hun overvurderer som vanlig sin egen status. Hun hadde sin sjanse etter mange år som «sjaman» og som mislykket entreprenør. (Tre konkurser) og kunne drevet en helt kurrant KAKE (ikke bake!) blogg. Lurer på hva har hun tenkt skal skje videre liksom? At hun skal tjene millioner på bøker å bli en «Big Blog-Mama»? At det kommer til å køe seg utenfor bokhandlene? Panta forlag er dønn useriøse og velsigne dem som lar seg rekruttere til dette nye »Blogghuset». Elendig lansering av nevnte btw. Ingenting klart og null mediadekning. Dette burde jo vært et «event»! Edit: Synes det er vittig hvordan både podcasterene og «Adina» forteller om AB’s helt grenseløse utleveringer av eks. Bare helt sånn helt ut av kontekst...Hun ER virkelig grenseløs. Endret 21. februar 2019 av Perle Leifer og tillegg 85
Gjest kittkatt Skrevet 20. februar 2019 #3303 Skrevet 20. februar 2019 Altså hvis hun sletta bloggen for flere dager siden, og nå fikk medietid pga A&J så KAN det fort virke som et stunt? Jeg vil i utgangspunktet ikke tro det om A&J, men det virker så merkelig...
Pust Skrevet 20. februar 2019 #3304 Skrevet 20. februar 2019 @Perle Panta forlag er noe av det mest useriøse jeg har sett, og den elendige måten de taklet støyen rundt Annjor burde skremt enhver fra å ha noe med dem å gjøre. Jeg følger spent med på hvordan dette utvikler seg. Det tegner til å bli både tragedie og sirkus, men søksmål mot en podcast som mer eller mindre refererer hva som har stått i blogg og/eller lagt ut på snap/insta, det blir det neppe noe av. Men, underholdende er hun. På avstand. 40
Pust Skrevet 20. februar 2019 #3305 Skrevet 20. februar 2019 1 minutt siden, kittkatt skrev: Altså hvis hun sletta bloggen for flere dager siden, og nå fikk medietid pga A&J så KAN det fort virke som et stunt? Jeg vil i utgangspunktet ikke tro det om A&J, men det virker så merkelig... Jeg tviler sterkt på at podden var avtalt mellom A&J og AB, til det virket podcasten alt for ekte og rett på og inneholdt materiale som jeg tviler på AB har godkjent. Hun liker ikke kritikk, det vet vi jo, og det var fint lite hjerter og lovprisninger i den podcasten. 27
Perle Skrevet 20. februar 2019 #3306 Skrevet 20. februar 2019 (endret) 22 minutter siden, Pust skrev: @Perle Panta forlag er noe av det mest useriøse jeg har sett, og den elendige måten de taklet støyen rundt Annjor burde skremt enhver fra å ha noe med dem å gjøre. Jeg følger spent med på hvordan dette utvikler seg. Ikke tar de i mot manus og de har også drevet med falske anmeldelser. https://www.vg.no/rampelys/bok/i/kkXqk/forlagene-panta-og-bastion-bruker-falske-terningkast De tenkte nok AB var «stor», og de skulle tjene noen nye raske «bloggpenger» slik de gjorde på AJ’s sippedagbok. Lurer på hva de skal gjøre med kommentarfeltet på FB. De lurer nok også selv. Haha. Endret 20. februar 2019 av Perle 33
Gjest ashanti Skrevet 20. februar 2019 #3307 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: Hvorfor kan ikke stakkars Erik32 bare få fred? At hun bretter ut detaljer om han til folk hun ikke kjenner (A og J) sier sitt om henne? Hva med å gå videre og ikke være så hevngjerrig? Innbiller meg at hun sliter voldsomt med at han nå offisielt er i et nytt forhold, og muligens hadde et håp om at disse detaljene skulle sette han i et dårlig lys.
Trua Skrevet 20. februar 2019 #3308 Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, ashanti skrev: Innbiller meg at hun sliter voldsomt med at han nå offisielt er i et nytt forhold, og muligens hadde et håp om at disse detaljene skulle sette han i et dårlig lys. Tror jeg også, savner nok livet på Oustøen 33
Populært innlegg Perle Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #3309 Skrevet 20. februar 2019 (endret) 12 timer siden, Trua skrev: Tror jeg også, savner nok livet på Oustøen Ja, det er jo klart dette er bittert. Én liten sommer, hvis hun kunne sprade rundt i store hatter å være nabo med Prinsesse Ragnhild.. Alt var tipp-topp! Livet lekte, hun badet naken i egen (kremt) vik, og viste finger til alle «haterne» på snapp mens hun sang «F*%*% You... 🙄 Seg selv lik med andre ord, og sjarmerende som alltid. I det november bikker desember, var huskjøp til 13 mill, båthus og #lykke#summerdream#lovelife plutselig blitt forvandlet til psykisk misshandling og drømmemannen et «rasshøl». Fakstisk hadde hun helt fra før sommeren lidd i det stille... 😪 Hun undergraver jo med dette vaset sin egen historie. Hun har gnålt i tide og utide om den grusomme tiden på krisesenter. Gud vet hvorfor ingen av bf-eksene har tatt til motmæle. Ikke sikkert det er de hun har pratet om, men hun hinter i allefall til at det er en av dem, og det er ille nok. Skjønner godt hun har slettet bloggen. Alt var jo bare møl. Fri fantasi, utlevering av barn, egen kropp, shady reklame, samt én og annen pastellfarget makron (nei, ikke barn). Klart det ville være vrient å bli konfrontert med alt dette nå. Meeen, Flaks at Internett aldri glemmer. 🤗 Endret 21. februar 2019 av Perle Leifer 103
lillevennen Skrevet 20. februar 2019 #3310 Skrevet 20. februar 2019 Hun tror kanskje selv at hun samler opp mer dokumentasjon for å underbygge påstandene i boken med den siste saken om podcasten, men hun gir jo bare enda flere grunnlag for å google henne og potensielt finne alle artikler og blogginnlegg om hvordan hun har holdt på. Skjønner ikke at hun tør... 33
Amber Skrevet 20. februar 2019 #3311 Skrevet 20. februar 2019 Hva ble sagt i podcasten og hva skjedde etterpå..? Kan noen utdype? Hva anklager hun Erik for? 8
Gjest Emmy_H Skrevet 20. februar 2019 #3312 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, ashanti skrev: Innbiller meg at hun sliter voldsomt med at han nå offisielt er i et nytt forhold, og muligens hadde et håp om at disse detaljene skulle sette han i et dårlig lys. Gutten har oppgradert foråsidetsånn..
Gjest kittkatt Skrevet 20. februar 2019 #3313 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, Pust skrev: Jeg tviler sterkt på at podden var avtalt mellom A&J og AB, til det virket podcasten alt for ekte og rett på og inneholdt materiale som jeg tviler på AB har godkjent. Hun liker ikke kritikk, det vet vi jo, og det var fint lite hjerter og lovprisninger i den podcasten. Jeg tviler også. Men det er jo faktisk ikke sånn at det er mulig å stole på at noe i media er gjort med 100% rent mel i posen.
Pust Skrevet 20. februar 2019 #3314 Skrevet 20. februar 2019 5 minutter siden, kittkatt skrev: Jeg tviler også. Men det er jo faktisk ikke sånn at det er mulig å stole på at noe i media er gjort med 100% rent mel i posen. Det er sunt å være skeptisk, særlig til reklamebloggere som er litt for høye på seg selv. 12
PippiLa Skrevet 21. februar 2019 #3315 Skrevet 21. februar 2019 Oi. Den nye instaposten. Hun ser jo ut som det er hun som intenst hater:p Stakkars dame 15
Chrisssi Skrevet 21. februar 2019 #3316 Skrevet 21. februar 2019 Dette forlaget må ha bommet så totalt ved å ta inn AB som "forfatter" og reklamekampanjen er helt totalt miss. Man får jo inntrykket av at det er AB som hater noe så intens. Stakkars menneske, når hun lander etter det her 47
Trua Skrevet 21. februar 2019 #3317 Skrevet 21. februar 2019 4 minutter siden, Chrisssi skrev: Dette forlaget må ha bommet så totalt ved å ta inn AB som "forfatter" og reklamekampanjen er helt totalt miss. Man får jo inntrykket av at det er AB som hater noe så intens. Stakkars menneske, når hun lander etter det her Ingen tvil om hvem som har mye hat og bitterhet i seg. 32
Littlewoman Skrevet 21. februar 2019 #3318 Skrevet 21. februar 2019 Jeg vet en ting helt sikkert: jeg skal IKKE under noen omstendigheter kjøpe den boken. For et sirkus og jeg er ganske sikker på at den ikke kommer til å selge. Hun ser ikke at stuntet nå blir helt feil...vekker ingen følelser av noe slag. Alt går i svart og det skal få oss til å kjøpe? Hva skjer når stuntet er over? Da går livet videre men skal hun forsette i svart da eller? Utrolig merkelig markedsføring som ikke trigger noe som helst. Jeg blir ikke sint, ikke lei meg eller får ikke sympati. Blir bare irritert og synes det blir platt. Hun er ikke kjent nok, rett og slett. Skal en ha en slik kampanje må en ha først være ærlig med alt som har skjedd. Ikke skjule ting og skrive fiktive tekster som liksom skal appelere.....hvor alt nå liksom samles i en bok? Merkelig, bare merkelig 49
Gjest Emmy_H Skrevet 21. februar 2019 #3319 Skrevet 21. februar 2019 (endret) 1000 likes på bakebildene som er lagt ut før reklamekampanje for eventyrboken. Av 58.000 følgere. Noe sier meg at her må det selges mange bøker før huset i mililionklassen er i boks. Endret 21. februar 2019 av Emmy_H
TWimo Skrevet 21. februar 2019 #3320 Skrevet 21. februar 2019 Wow! Nå kan dere kjøpe bok også 👍🏻😛 https://www.annebrith.no/ Løp å kjøp!!! 👌🏻 2
Fremhevede innlegg