Villroses hage Skrevet 20. februar 2019 #3281 Skrevet 20. februar 2019 Jaha? Podcasten inneholdt jo ikke annet enn det ABD mer enn villig har delt offentlig selv om ivrig dating og tilhørende eskapader (riktignok med bruk av noe drøye folkelige uttrykk) samt bekymring for alt familien blir utsatt for grunnet ABD sin ustoppelige utlevering. Og dette som provoserer så veldig; nemlig den falske offerrollen. 47
Populært innlegg TheTeen Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #3282 Skrevet 20. februar 2019 Nå har ikke jeg hørt den orginale podcasten, men den var stram nok til å gi Anne Birth tårer i øyevikene.. Ja, da var den nok akkurat stram nok også! På hvilken måte er dette noe annerledes enn de fanteriet hun har holdt på med? Nei, kyss meg bak Fru Davidsen, du har lagd ris til egen ræv. 60
Kollontaj Skrevet 20. februar 2019 #3283 Skrevet 20. februar 2019 Hun hørte den ikke, fikk fortalt hva de sa, skrev hun vel. 9
enkefru Skrevet 20. februar 2019 #3285 Skrevet 20. februar 2019 10 minutter siden, newenergy skrev: Har hun slettet bloggen sin? Ja, flere dager siden det. 5
Populært innlegg Berrykisses Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #3286 Skrevet 20. februar 2019 Lenge siden jeg har vært vitne til et mer ustabilt menneske i offentligheten! 57
Trua Skrevet 20. februar 2019 #3287 Skrevet 20. februar 2019 For et sirkus, undrer meg på hvem som tør å ha kontakt med dama? Være seg business eller privat? Er så trist å være vitne til og da mener jeg på vegne av de unevnelige. 22
Den røde fare Skrevet 20. februar 2019 #3288 Skrevet 20. februar 2019 39 minutter siden, Villroses hage skrev: Jaha? Podcasten inneholdt jo ikke annet enn det ABD mer enn villig har delt offentlig selv om ivrig dating og tilhørende eskapader (riktignok med bruk av noe drøye folkelige uttrykk) samt bekymring for alt familien blir utsatt for grunnet ABD sin ustoppelige utlevering. Og dette som provoserer så veldig; nemlig den falske offerrollen. Har ikke dama sjøl «unnskyldt» seg vedrørende språkbruken sin, siden hun er nordlending? Mener å huske hun ble «tatt» for å skrive/si noen kraftige ord om andre, for deretter å si at siden hun er fra nord, er det slik hun prater. Blir uansett for dumt å styre på slik som hun gjør. Hva med å ta en Elsa og la det gå? 23
Kollontaj Skrevet 20. februar 2019 #3289 Skrevet 20. februar 2019 Blir ikke PR eller offer-rolle av det. 13
Moi04 Skrevet 20. februar 2019 #3290 Skrevet 20. februar 2019 Det er trist at hun knebler ALLE som sier i mot henne/gir henne velfortjent kritikk, men ingen klarer å kneble henne. På den måten kan hun skrive/fortelle hva hun vil uavhengig av hva sannheten er, den får vi aldri høre allikevel. De få som har prøvd seg får advokater på nakken. 19
*Ariel* Skrevet 20. februar 2019 #3291 Skrevet 20. februar 2019 Ingen uke uten å vurdere anmeldelse/rettslige skritt - tro om bedriftseieren egentlig vil drive en bedrift i Junaiten 22
KonemorGunda Skrevet 20. februar 2019 #3292 Skrevet 20. februar 2019 10 minutter siden, Moi04 skrev: Det er trist at hun knebler ALLE som sier i mot henne/gir henne velfortjent kritikk, men ingen klarer å kneble henne. På den måten kan hun skrive/fortelle hva hun vil uavhengig av hva sannheten er, den får vi aldri høre allikevel. De få som har prøvd seg får advokater på nakken. Sannheten klarer hun ikke å stoppe! https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ Anbefaler å linje til denne bloggen eller eventuelt Dagens Næringslivs artikler om AB når man ønsker fakta! 39
Grennellik Skrevet 20. februar 2019 #3293 Skrevet 20. februar 2019 Altså så lenge hun holder på slik hun gjør vil hun alltid ha kritikere, både anonyme og ikke-anonyme. Det er tydelig at enkelte bloggerkollegaer synes hun er latterlig også. Jfr. Kristin Gjeldsvik og K Ullebø sine uttalelser om at visse bloggere må ta seg sammen og håndtere kritikken sin ordentlig. Så lenge hun blogger som hun gjør kommer hun til å ha "hatere". Dette kommer aldri til å stoppe. På et tidspunkt må hun jo bli sliten av dette! Finn deg en jobb du er god til AB... 28
absinthia Skrevet 20. februar 2019 #3294 Skrevet 20. februar 2019 (endret) Det er bare å la hun holde på, så går hun nok tom for penger til saksomkostninger snart og må finne seg noe annet å gjøre. Jeg var oppriktig glad på hennes vegne, da jeg oppdaget at hun hadde en søt kakeblogg og klikket meg innom der innimellom. Jeg har ikke vært innom bloggen hennes mer enn et par ganger, etter at jeg oppdaget at den forandret seg til å dreie seg om hennes og familiens privatliv, selvforherligelse, nedrakking av andre mm. Det ble rett og slett for pinlig å se, i tillegg til at jeg generelt bare leser blogger som kan lære meg noe. Vel...hun kan ikke lære meg noe av denne typen blogg som hun har skrevet de siste årene, annet enn at det nesten ikke er grenser for hvor lenge man kan ignorere at man burde hatt selvinnsikt og tatt selvkritikk på hva man deler. Velger du å tjene penger på en blogg som handler om deg selv og ditt privatliv, så kan du ikke oppføre deg som om det du deler, er din personlige dagbok, når noen kritiserer det som står der, - da har denne delen av livet ditt blitt et produkt som er til salgs og du har gitt folk fri tilgang til å mene noe om det du gjør på det personlige plan. Jeg hadde henne for flere år siden, langt uti den perifere omgangskretsen en kort stund og har nå sett at hun går tilbake i gamle spor mht adferd, som jeg trodde hadde med at hun hadde fått seg en midlertidig knekk å gjøre. Dvs...hun har nok gått i sporene hele tiden, men dette syntes ikke så godt, da hun var kakeblogger. Håper at denne bloggen ikke kommer opp igjen, men at hun satser på andre ting. Endret 20. februar 2019 av absinthia 37
Populært innlegg Malum Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #3295 Skrevet 20. februar 2019 Jeg blir så satt ut av hvor beregnende hun er. Først sletter hun bloggen, deretter lanserer hun bok om alt «hatet» hun har fått pga den. Kvitte seg med bevis som taler imot henne, for så å innta offerrollen. Deretter har hun på bakgrunn av den berømte pocasten en telefonsamtale med Andersen&Jakobsen som de opplever som positiv og oppklarende, hvorpå hun går i strupen på de samme menneskene i VG. Det jeg ikke helt greier å legge fra meg er det faktum at hun la ut om eksen til A&J, og fortalte dem hemmelige ting om ham og forholdet (dette har A&J fortalt via sin inatastory). Hvorfor i all verden gjorde hun det? Jeg har en teori, men det er ikke lov å komme med den her. Én ting er i hvert fall sikkert, og det er at fru Anne Birth oftest har en baktanke ved det meste hun sier og gjør. 79
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #3296 Skrevet 20. februar 2019 Det går over alle støvleskaft nå. Håper det er noen som tar vare på de andre i familien hennes. 52
Elaine Marley Skrevet 20. februar 2019 #3297 Skrevet 20. februar 2019 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke ønsker å bli assosiert med og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Gjest CecilieX Skrevet 20. februar 2019 #3298 Skrevet 20. februar 2019 (endret) 1 time siden, Malum skrev: Jeg blir så satt ut av hvor beregnende hun er. Først sletter hun bloggen, deretter lanserer hun bok om alt «hatet» hun har fått pga den. Kvitte seg med bevis som taler imot henne, for så å innta offerrollen. Deretter har hun på bakgrunn av den berømte pocasten en telefonsamtale med Andersen&Jakobsen som de opplever som positiv og oppklarende, hvorpå hun går i strupen på de samme menneskene i VG. Det jeg ikke helt greier å legge fra meg er det faktum at hun la ut om eksen til A&J, og fortalte dem hemmelige ting om ham og forholdet (dette har A&J fortalt via sin inatastory). Hvorfor i all verden gjorde hun det? Jeg har en teori, men det er ikke lov å komme med den her. Én ting er i hvert fall sikkert, og det er at fru Anne Birth oftest har en baktanke ved det meste hun sier og gjør. Jeg tør å sette ord på det; Det funker på denne måten: Du bruker dine vonde opplevelser som en brekkstang. 1) Det skaper en fortrolighet mellom deg og den du forteller det til som gjør at det oppleves som en personlig relasjon. Du opplever å bli vist tillit og du vil vise deg tilliten verdig. 2) Det er en gylden regel at man ikke sparker noen som ligger nede, en slik tåredryppende historie holder deg dermed som gissel. Summen av 1 og 2 er at du knebles. Endret 20. februar 2019 av CecilieX
Malum Skrevet 20. februar 2019 #3299 Skrevet 20. februar 2019 20 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg tør å sette ord på det; Det funker på denne måten: Du bruker dine vonde opplevelser som en brekkstang. 1) Det skaper en fortrolighet mellom deg og den du forteller det til som gjør at det oppleves som en personlig relasjon. Du opplever å bli vist tillit og du vil vise deg tilliten verdig. 2) Det er en gylden regel at man ikke sparker noen som ligger nede, en slik tåredryppende historie holder deg dermed som gissel. Summen av 1 og 2 er at du knebles. Det høres ut som en sannsynlig teori. Jeg heller mot å være enig i at den antagelig stemmer, selv om jeg hadde en litt annen teori i utgangspunktet. Jeg lurte på om Noen håpet at A&J kom til å være løsmunnet, rett og slett. 20
Pust Skrevet 20. februar 2019 #3300 Skrevet 20. februar 2019 19 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg tør å sette ord på det; Det funker på denne måten: Du bruker dine vonde opplevelser som en brekkstang. 1) Det skaper en fortrolighet mellom deg og den du forteller det til som gjør at det oppleves som en personlig relasjon. Du opplever å bli vist tillit og du vil vise deg tilliten verdig. 2) Det er en gylden regel at man ikke sparker noen som ligger nede, en slik tåredryppende historie holder deg dermed som gissel. Summen av 1 og 2 er at du knebles. Nemlig. Det er en kjent fremgangsmåte når du vil skaffe deg allierte. Denne gangen ble det bom, og det til de grader! Hun prøvde samme metode med Adina i Blogg om toppbloggere ... 15
Fremhevede innlegg