Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
54 minutter siden, Kinder skrev:

Jeg blir overrasket over at avisene ser ut til å sluke alt AB sier rått! En ting er at de siterer henne, men da ville en god journalist stilt noen oppfølgingsspørsmål rundt disse uttalelsene hennes eller googlet litt, og fort funnet ut at dette privatlivet som ble snakket om er det samme privatlivet hun selv har brettet ut for hvermannsen. For det er jo fryktelig dumt at sånne sitater bare får lov til å stå slik, det ser jo ut som om at AB er utsatt for hetsende stalkere i artikkelen.

Denne type journalistikk virker å være gjennomgående i artikler i VG og Dagbladet om AB og mange andre bloggere. 

Er det slik at journalistene ikke tørr eller er de fryktelig naive? 

Journalistikk er ikke det som det en gang var. Media er mer opptatt av å dokumentere rumpa til Kardashian (satt litt på spissen) enn de er å melde ordentlige nyheter.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, ti10 skrev:

😃 Tja, hvis du mener at det å være utspekulert og kalkulert er positivt, kunne jeg tenke meg å høre hvilke egenskaper du mener er negative? 

Det å være utspekulert og kalkulerende er verken positivt eller negativt i seg selv, alt handler om hvordan man velger å bruke evnene sine. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Cookie123 skrev:

Er hun i Molde??? Hva i h...... gjør hun her???

Ja. Hun og ei til gikk forbi meg ut av moldetorget. 

Skrevet
18 minutter siden, Pøbelkråka skrev:

Ja. Hun og ei til gikk forbi meg ut av moldetorget. 

Hun skrev på Snapchat eller det siste blogginnlegg at hun skulle til Molde

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Hun skrev på Snapchat eller det siste blogginnlegg at hun skulle til Molde

Skrev hun noe om hva hun skulle dit for??

Skrevet
1 minutt siden, Cookie123 skrev:

Skrev hun noe om hva hun skulle dit for??

Er usikker men lurer på om det var for å møte en ny person som skulle være med i blogghuset

Skrevet
8 minutter siden, Superblomst skrev:

MEN I ALLE DAGER, var det ikke AKKURAT dette Adina fra botb også skrev etter sin telefonsamtale med AB?!

Du husker rett og da dro hun opp alt gammelt med krisesenter og hvor fælt hun hadde hatt det.  

• Liker 41
Skrevet
4 minutter siden, Trua said:

Du husker rett og da dro hun opp alt gammelt med krisesenter og hvor fælt hun hadde hatt det.  

Pensum greier jeg ikke huske, men en sånn detalj derimot 😂.... Prøver finne innlegget på BOTB nå, er jo veldig påfallende om dette er en taktikk AB gjentatte ganger bruker og lykkes med. Vet tydeligvis å sno folk rundt lillefingeren! 

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Det å være utspekulert og kalkulerende er verken positivt eller negativt i seg selv, alt handler om hvordan man velger å bruke evnene sine. 

Tror de fleste vil betrakte de to ordene som relativt negativt ladet.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Superblomst skrev:

For en ære å bli lagt merke til av selveste Asti! Lett igjennom hele BOTB og finner fremdeles ikke innlegget som refererer til telefonsamtalen jeg heller. Merkelig 🤔

Det var visst ikke telefonsamtale, var det vel? Mener å huske at det var chatting. Dette ble misforstått fordi Adina skrev at de "snakket" sammen, det riktige var at de chattet.

Endret av Pust
  • Liker 12
Skrevet
13 minutter siden, Pust skrev:

Det var visst ikke telefonsamtale, var det vel? Mener å huske at det var chatting. Dette ble misforstått fordi Adina skrev at de "snakket" sammen, det riktige var at de chattet.

Var vel enten PM på Instagram eller Messenger på FB?

Her står det litt om samtalen: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/11/15/asted-bloggnorge/

• Liker 12
Skrevet (endret)

AB vurderer nå rettslige skritt etter  gårsdagens podcast, står det på Snap. 

Hadde vært interessant og sendt over linkene til Astis blogg til navngitt advokat. Ikke det at jeg tør det altså! 

Endret av Marimba
  • Liker 38
Skrevet
3 minutter siden, Marimba skrev:

AB vurderer nå rettslige skritt etter  gårsdagens podcast, står det på Snap. 

Hadde vært interessant og sendt over linkene til Astis blogg til navngitt advokat. Ikke det at jeg tør det altså! 

Hun har en forkjærlighet for advokater og politi .... Snappet og blogget mye om sånt.

• Liker 29
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...