Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Marimba skrev:

Hvordan kan en person som gjør alt så planlagt og regissert tråkke i salaten gang på gang på gang på gang? 

Har lurt på det samme???, hun "brenner" alle vennskap, og lite å hente av kunnskap av influencere på under 23 år!

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper at den Ellos-reklamen er annonselenker hun har lagt ut på eget initiativ - uten avtale med ellos.

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
51 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg tipper at den Ellos-reklamen er annonselenker hun har lagt ut på eget initiativ - uten avtale med ellos.

 

Det kan godt være forklaringen. Men hvorfor velge produkter som er så lite trendy at du faktisk bommer med 30 år? Kan umulig gi særlig mange klikk på annonselenkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tipper at den Ellos-reklamen er annonselenker hun har lagt ut på eget initiativ - uten avtale med ellos.

 

Signerer denne. Hun har ikke engang hatt produktene hjemme hos seg, men bruker visningsbildene fra Ellos sin hjemmeside. Så dette virker ganske merkelig, og mer i retning av at AB later som om hun har et reklamesamarbeid.

Jeg leser forøvrig denne bloggen svært sjelden, men stemmer det at hun bare har postet 4 blogginnlegg siden september i fjor?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ultiva skrev:

Signerer denne. Hun har ikke engang hatt produktene hjemme hos seg, men bruker visningsbildene fra Ellos sin hjemmeside. Så dette virker ganske merkelig, og mer i retning av at AB later som om hun har et reklamesamarbeid.

Jeg leser forøvrig denne bloggen svært sjelden, men stemmer det at hun bare har postet 4 blogginnlegg siden september i fjor?

Nei, hun har vært ivrig på sletteknappen 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ultiva skrev:
22 minutter siden, Fjugur skrev:

Nei, hun har vært ivrig på sletteknappen 

Jeg leser forøvrig denne bloggen svært sjelden, men stemmer det at hun bare har postet 4 blogginnlegg siden september i fjor?

Nei det stemmer ikke, hun har over 70 innlegg fra september til nå... Lite i det siste dog... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fjugur skrev:

Nei, hun har vært ivrig på sletteknappen 

Lurer på hvordan hun forklarer dette ovenfor alle disse nye samarbeidspartene sine? :klo: (disse hvis hun sitter i sekstimer lange møter med)  

-At hele det idylliske fjoråret egentlig var grusomt, og at det nå derfor er "radert"? :vetikke:

 

Endret av Perle
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, marthes skrev:

Ellos er hos alle bloggere og ex bloggere om dagen... skuffende

Er det i form av annonselenker hos andre bloggere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fvonk skrev:

 

Er det i form av annonselenker hos andre bloggere også?

Har ikke Sjekket men sett reklame hos supporterfrue, fru mæla (Instagram, er jo lenge siden hun var «stor») og flere andre og. Alle de siste par dagene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, marthes skrev:

Har ikke Sjekket men sett reklame hos supporterfrue, fru mæla (Instagram, er jo lenge siden hun var «stor») og flere andre og. Alle de siste par dagene. 

Ok. :) Jeg bare tenker at det neppe er tilfeldig at så mange bloggere har reklame for Ellos samtidig. (Og i så fall antar jeg det ikke er annonselenker på eget initiativ.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når til og med Vanessa Rudjord reklamerer for Ellos så er det noe som skurrer i blogglandia... 

Er fast kunde hos Ellos pga Ahkka vintertøyet deres, som virkelig kan anbefales. (Finsk merke)  Kjøper de kun derfra og er alltid 100% fornøyd. Blar aldri gjennom det andre vareutvalget. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Perle skrev:

Lurer på hvordan hun forklarer dette ovenfor alle disse nye samarbeidspartene (dem hun sitter i sekstimer lange møter med) sine?  :klo: 

-At hele det idylliske fjoråret egentlig var grusomt, og at det nå derfor er "radert"? :vetikke:

 

Det er vel derfor disse møtene tar seks timer 😬 Masse bortforklaringer, ansvarsfraskrivelse og roing 🚣

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
27 minutter siden, chiki skrev:

I gåe logget hun av. Har skjedd mange store ting, og det er på tide å fortelle hva som foregår.

har de fått hund?

AB ser nok for seg at hele Norge utålmodig trommer fingrene mot bordplaten og venter på nytt fra henne.

Sannheten er vel snarere at hun blir mer og mer "glemt" for hver dag som går. Tror ikke det er noe sjakktrekk som influencer å bli borte, være taus og mystisk, mens de eneste livstegnene er svevende snapper om formidabel inntekt og lange møter. 

(Og datterens trening såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette stuntet er jo velkjent bloggtaktikk. 

Og vi forbrukere biter på, så noe må jo fungere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...