Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Plannergirl
Skrevet
2 timer siden, terteskjell skrev:

Jeg går kun inn på blogg feed..  Lå den der mellom mandag og i går? 

Tror det var onsdag eller torsdag jeg sjekket. Husker ikke nøyaktig. 

Skrevet
10 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Har en mann som er selvstendig næringsdrivende og kan igrunn bare nikke til alt du skriver. 

Vil bare nevne spesielt det med møte i 6 timer. Har kanskje opplevd at mannen har sittet i 3 timer, men det er sjelden, Max 2 som regel 1,5! Har aldri opplevd at han har satt av 6 timer til et møte! Både han og de han har møte med, har da masse annet de skal gjøre! Kanskje ikke slik for bloggere, men for de aller fleste andre er det sånn! 

Ett slikt møte i bloggerverden kan like gjerne være en avtale hos frisøren, og det kan gjerne ta 4+++ timer 😋

Skrevet (endret)
22 timer siden, cassio skrev:

Hvorfor i all verden skulle han få flere når det bare var én til hver? Man har da ikke krav på mer enn andre bare fordi man er kjendis.

Jeg tror neppe Hviju var der for å grafse til seg gratis kake. Haha. Han tok jo bare feil rett og slett stakkar. AB visste heller ikke hvem han var (utrolig nok!) 

Måten hun himler og kjefter på en småbarnspappa, hvis forsynte seg med en muffin for mye, er ikke spesielt sjarmerende. https://imma.gr/78164x607a0

Hun er veldig opptatt av dette med regler, av å ”ha rett”, og å vinne osv. Hun er rett og slett rigid og anmasende. Det er lite sjarmerende, og passer VELDIG dårlig for en som liksom skal leve av sitt eget image.

Endret av Perle
Leifer
  • Liker 43
Skrevet

Hun skulle lære bort gode verdier.... hehe.... det er vel det absolutt siste hun har noen forutsetning for å lære bort...

• Liker 28
Skrevet
9 timer siden, Perle skrev:

Jeg tror neppe Hviju var der for å grafse til seg gratis kake. Haha. Han tok jo bare feil rett og slett stakkar. AB visste heller ikke hvem han var (utrolig nok!) 

Måten hun himler og kjefter på en småbarnspappa, hvis forsynte seg med en muffin for mye, er ikke spesielt sjarmerende. https://imma.gr/78164x607a0

Hun er veldig opptatt av dette med regler, av å ”ha rett”, og å vinne osv. Hun er rett og slett rigid og anmasende. Det er lite sjarmerende, og passer VELDIG dårlig for en som liksom skal leve av sitt eget image.

Enig med deg angående hennes oppførsel.

Men i denne saken har fokuset vært på at hun nektet en kjendis å få mer enn én. Tipper de også har filmet ukjente som ble nektet det samme, men det har ikke blitt vist. Jeg reagerer på at det ble en sak ut av at en kjendis ikke fikk noe ekstra. Syns egentlig det er litt forfriskende at en så stor kjendis ikke ble gjenkjent, og fikk samme behandling som alle andre.

• Liker 10
Skrevet

Synd for Anne Brith at hun ikke var med i denne ukas runde med "4-stjerners middag", for det hadde betydd gratis New York tur siden to av ukas gjester/verter bor der (Aune Sand og Sondre Lerche).

• Liker 32
Gjest secretidentity
Skrevet
2 minutter siden, Christiane_W skrev:

Synd for Anne Brith at hun ikke var med i denne ukas runde med "4-stjerners middag", for det hadde betydd gratis New York tur siden to av ukas gjester/verter bor der (Aune Sand og Sondre Lerche).

En traurig NY tur. :)

Skrevet
På 17.1.2019 den 20.18, Lkk skrev:

Alt ble liksom feil for AB på denne festen , feil aldersgruppe , feil klesvalg og følte nok på at hun var ute serien . Synes forøvrig pilotfrue prøvde et ganger å gi henne ekstra oppmerksomhet , men hun lå likevel veldig lavt , var ikke den høylytte «se på meg « som hun ellers har hatt tendens til .

På forlovelsesfesten til LA og KE så var jo alle fint pyntet bortsett fra AB i den over size rosa strikkegenseren og dongribukse 😥🤔

• Liker 12
Skrevet
32 minutter siden, Flettfrid skrev:

På forlovelsesfesten til LA og KE så var jo alle fint pyntet bortsett fra AB i den over size rosa strikkegenseren og dongribukse 😥🤔

Var du der? Jeg har sett fler bilder av ikke fullt så pyntede gjester, så var nok litt hummer og kanari

• Liker 3
Skrevet

La meg gjette på neste reklame:

image.thumb.png.f205c646bf84235d0bfa52245a1542b1.png

• Liker 28
Skrevet
1 minutt siden, kvinneguide skrev:

😂

• Liker 9
Skrevet
12 timer siden, kvinneguide skrev:

Jeg trodde først at det  var en kake 🙈😯😂😂😂

• Liker 15
Skrevet
58 minutter siden, Leselusa skrev:

Jeg trodde først at det  var en kake 🙈😯😂😂😂

Jeg også :ler:

• Liker 5
Gjest CecilieX
Skrevet
13 timer siden, kvinneguide skrev:

Du sier noe.... Må innrømme at jeg klør meg i hodet over denne reklamen fra Ellos. For det første er det ganske fjernt fra velfungerende content marketing, det fremstår ikke som troverdig historiefortelling når ikke produktene engang avbildes hjemme hos influenceren. 

Problem nummer to er at Ellos jo i lang tid har forsøkt å omprofilere seg fra å være leverandør av postordre-ræl til mer kjente merkevarer og oppdaterte trender. Det AB reklamerer for,  og som du ironiserer over, er jo å skru tiden tilbake til postordre-ræl. Skivebom av både Ellos og AB. 

Gjest CecilieX
Skrevet

Alle disse fantastiske tingene som skulle skje på nyåret er det forøvrig lite å se til. I løpet av 15 dager er Ellos-reklamen det eneste hun har produsert av blogginnlegg. 

Skrevet
4 minutter siden, rebella81 skrev:

Jeg tør tippe at AB sine dager sine dager som influencer og blogger etterhvert er talte. Hun fremstår som usjarmerende og uten karisma. Føler hun er vanskelig å "falle for", jeg kjøper ikke den framtoningen hennes. Er fullt klar over at hun har en del blodfans som støtter henne i alt, men etterhvert vil nye, mere spiselige influencere komme til, og da vil bakemor tape mot disse. Unner henne suksess hvis hun greier å snu kursen mot bakeblogg da, f.eks, men unner henne ikke suksess slik hun holder på nå. Husker jeg så en snap med komikerfrue en gang, hvor hun liksom blir tatt på fersken mens hun smugspiser kakerester. Syns det var litt småfestlig. Anne Brith fant ut at hun skulle herme, og det ble så tydelig at hele greia med henne, at noen filmer mens de liksom avslører at hun spiser kakerøre, var iscenesatt så det holdt. Ble bare teit. AB var liksom gæren og rampete, vill og gal. Niks, funka ikke. For komikerfrue har noe AB så sårt mangler; hun har sjarme og karisma. Derfor funker denne influencergreia på personligheter som Marna Haugen og IKKE på AB. 

Hjelper godt med litt sjarme og naturlig utstråling:-) AB gjør ingenting tilfeldig, det er nøye planlagt og regissert........, og det fremstår som svært lite sjarmerende:-(

• Liker 18
Skrevet
40 minutter siden, Navigasjon skrev:

Hjelper godt med litt sjarme og naturlig utstråling:-) AB gjør ingenting tilfeldig, det er nøye planlagt og regissert........, og det fremstår som svært lite sjarmerende:-(

Hvordan kan en person som gjør alt så planlagt og regissert tråkke i salaten gang på gang på gang på gang? 

• Liker 20
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...