Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Aidensfield said:

Altså.. Det er ikke for å skremme noen og nei jeg vil ikke ikke gå ut med noe til noen om hva blåmerkene er.. Men hvorfor må dette deles med alle?  Det finnes enkelte ting man kan holde for seg selv..

Blåmerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, idiotequex skrev:

Blåmerker?

Hun har bena fulle av blåmerker fordi hun klør sånn... Har sendt d ur på snapchat 

• Liker 3
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Næmmen, så beleilig! Jammen kom det ikke hint om alvorlig sykdom, samt et lite hint om at hun har personlig kontakt med leger. Jammen flaks at det skjedde i en tid hvor svært få har medfølelse med henne. Pjuh altså 😅

Herlighet, når man blander privatlivet med forretningen så blir dette resultatet. Helt på trynet praksis, er det dette som kalles  å sitte stille i båten? 

Endret av lillesnøfnugg
Gjest tranedatter
Skrevet

HVEM fasiken har interesse av andre sine blåmerker?! Selv småbarn inser kjapt at et blåmerke eller fem ikke er noe å bry seg om!

Skrevet
7 timer siden, Villroses hage skrev:

Anne Brith Davidsen AS har lagt ut bilder av sine bein med blåmerker (som har sterk likhet med tilsvarende bilder tilgjengelig på nett av nedklort skabb-angrep) på sin bedriftskonto. Bedriften er meldt til Forbrukertilsynet for svindel. Derfor blir disse sakene tatt opp og diskutert her, hvor merkelig det enn synes.

Bedriftseieren legger selv opp til det, med noe spesiell opptreden på sosiale media såvel som i bedriftsammenheng.

Det er måten det blir skrevet på jeg reagerer på. Ikke hva som ligger bak. 

• Liker 3
Skrevet

Krok1. Jeg reagerte på akkurat det samme.. Hadde det vært motsatt, så hadde det vært et ramaskrik uten like. Det eneste som betyr noe er penger og status. Noen å vise fram. Hva slags menneskesyn er det? Er han ikke rik, innstavennlig og har et høystatusyrke - vel, da er det ingenting å samle på. Makan! 

• Liker 39
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 10
Skrevet
På 10.3.2020 den 0.01, tranedatter skrev:

HVEM fasiken har interesse av andre sine blåmerker?! Selv småbarn inser kjapt at et blåmerke eller fem ikke er noe å bry seg om!

Mange i denne tråden har tydelig interesse av det...  er blitt kommentert like mye som alt hun foretar seg. Hun snapper, blogger osv. Noen her kommer over det/ ser det ved et uhell😎... og hun får mye oppmerksomhet. Like stealing candy from a baby. 😉

Skrevet
5 minutter siden, Nor skrev:

Mange i denne tråden har tydelig interesse av det...  er blitt kommentert like mye som alt hun foretar seg. Hun snapper, blogger osv. Noen her kommer over det/ ser det ved et uhell😎... og hun får mye oppmerksomhet. Like stealing candy from a baby. 😉

Når jeg ser hvordan oppmerksomhet det generer (som med blåmerker og klessalg, skabb, økonomiske vansker, sympati-fisking, hint om alvorlig sykdom o.l.) er jeg neiggu ikke sikkerpå om det sukkertøyet hadde smakt meg så godt, du...

• Liker 34
Skrevet
1 hour ago, Nor said:

Men - ønsker du virkelig å få oppmerksomhet som en skabbinfisert person?

Er oppmerksomhet, uansett for hva eller som hva, alt som betyr noe her i verden? Alt som gir livet mening og/eller du tror gavner businessen? Uansett om det fører til skam over nære og kjære.

Ubegripelig for de fleste.

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...