minister-mio Skrevet 7. mars 2020 #12021 Del Skrevet 7. mars 2020 5 timer siden, ansvarlig_borger skrev: ABD virker som på grensen til en svindler.. Styr unna er mitt råd. Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mars 2020 #12022 Del Skrevet 7. mars 2020 9 timer siden, Finlay skrev: Vil si at magasinet er betydelig mer troverdig enn bloggen noen gang var, og innleggene er stort sett skrevet av andre. Magasinet er vel det beste AB har fått til i sin karriere. Magasinet er helt ålreit. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke bruker bedriftsinstaen med samme navn som nettadressen til å promotere magasinet. Og hvorfor hun ikke krediterer forfatterne når hun legger ut lenker på FB. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 7. mars 2020 #12023 Del Skrevet 7. mars 2020 Går man inn på svea sin hjemmeside så får man nye sveajakke for 1500-2500 kr. Jeg solgte en i høst som var 2 år og fikk kun 800 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. mars 2020 #12024 Del Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, ashera skrev: Magasinet er helt ålreit. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke bruker bedriftsinstaen med samme navn som nettadressen til å promotere magasinet. Og hvorfor hun ikke krediterer forfatterne når hun legger ut lenker på FB. Akkurat!!! Eller reklamerer for magasinet på snap i stedet for å vise katten, negler og bilen hver bidige dag. Kan ikke forstå at de forskjellige involverte her godtar å ikke bli navngitt i lenkene? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 8. mars 2020 #12025 Del Skrevet 8. mars 2020 Mette Ask ute med nytt avslørende innlegg 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 8. mars 2020 #12026 Del Skrevet 8. mars 2020 https://idaamalieunjem.blogg.no/en-heldig-utvalgt-av-anne-brith-davidsen-eller.html Her er også litt greier (som jeg fant på bloggen til Mette). 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 8. mars 2020 #12027 Del Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, fotballjenta skrev: https://idaamalieunjem.blogg.no/en-heldig-utvalgt-av-anne-brith-davidsen-eller.html Her er også litt greier (som jeg fant på bloggen til Mette). Interessent lesing. Må si meg enig i det hun skriver. Dersom det ifølge ABD er uriktig info som har kommet ut i media, bør det ikke være noen som helst grunn til at hun ikke har kunnet uttale seg om saken enda. Burde være easy å avvise alle påstander dersom det ikke er noen form for sannhet i de. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oransjesjel Skrevet 8. mars 2020 Populært innlegg #12028 Del Skrevet 8. mars 2020 Leste bloggen til Ida Amalie... Dette blir bare tristere og tristere. Jeg vil anta at dette er mye større enn det som har kommet fram. Og ja, helt enig - hvis du har alt på stell, så hadde det heller ikke vært noe problem å svare, som Ida så godt sier: « få det unna, så det ikke skal være noen tvil.» Hadde jeg hatt god, ren samvittighet, så hadde det svaret med dokumentasjon vært klar dagen etter. For å være på toppen selv, så har hun dratt ned mange andre - tråkket på deres drømmer... Man skal aldri, aldri bruke folk på den måten! Jeg blir bare trist av hele greia.. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. mars 2020 #12029 Del Skrevet 9. mars 2020 Må si jeg lurer på hvor stor jobb FT vil legge i å ettergå påstander. F.eks påstanden om at ABIP ikke har fulgt opp via telefon som lovet (jeg skriver forøvrig påstand fordi det er nettopp det der er enn så lenge. Det betyr ikke at jeg betviler påstanden) Vi må vel tro at ABIP har hatt et oppfølgingssystem, en plan pr deltager - et dataprogram som viser både fremgang og hva som notert og avtalt når de har vært i kontakt. Men et slikt system vil ikke bevise at telefonsamtaler fant sted - da må de vel hente ut samtaleopplysninger hos operatør, men det ser jeg ikke helt for meg. Jeg bare tenker høyt igjen. Hele saken er igrunn fascinerende. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. mars 2020 Populært innlegg #12030 Del Skrevet 9. mars 2020 16 minutter siden, Isild skrev: Må si jeg lurer på hvor stor jobb FT vil legge i å ettergå påstander. F.eks påstanden om at ABIP ikke har fulgt opp via telefon som lovet (jeg skriver forøvrig påstand fordi det er nettopp det der er enn så lenge. Det betyr ikke at jeg betviler påstanden) Vi må vel tro at ABIP har hatt et oppfølgingssystem, en plan pr deltager - et dataprogram som viser både fremgang og hva som notert og avtalt når de har vært i kontakt. Men et slikt system vil ikke bevise at telefonsamtaler fant sted - da må de vel hente ut samtaleopplysninger hos operatør, men det ser jeg ikke helt for meg. Jeg bare tenker høyt igjen. Hele saken er igrunn fascinerende. Det trenger vi IKKE å tro! Anne Brith har vært kronisk ustrukturert hele sin karriere. Hun (og assistenten) kjenner ikke navnet på deltakerne, aner ikke hvem som har betalt osv. Mulig hun skisserte det opp på whiteboardtavla en gang i tiden, men etterpå har det blitt skiftet ut med fantasitall, husarbeidslister og en merkelig rakett. Jeg tror at som et minimum blir hun pålagt å betale tilbake deler av kursavgiften. Det vil beløpe seg til mange tusen, men det er åpenbart at de pengene er brukt opp for lengst. Hun har jo allerede to betalingsanmerkninger på firmaet og vi vet om en regning på 50 000 som venter. Hvem vet, det kan være toppen av isfjellet. Jeg lukter konkurs nummer 4 i nær fremtid, dersom hun må betale noe som helst. Hvis firmaet blir slått konkurs tror jeg det kommer inn en bobestyrer som skaffer seg oversikt over gjeld og eiendeler. Bobestyrer sporer altså opp hvor pengene tok veien og krever pengene tilbake hvis penger har kommet på avveie. Disse pengene skal tross alt tilfalle kreditorer. Det kan bli veldig interessant. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 9. mars 2020 Populært innlegg #12031 Del Skrevet 9. mars 2020 9 minutter siden, Felis skrev: Det trenger vi IKKE å tro! Anne Brith har vært kronisk ustrukturert hele sin karriere. Hun (og assistenten) kjenner ikke navnet på deltakerne, aner ikke hvem som har betalt osv. Mulig hun skisserte det opp på whiteboardtavla en gang i tiden, men etterpå har det blitt skiftet ut med fantasitall, husarbeidslister og en merkelig rakett. Jeg tror at som et minimum blir hun pålagt å betale tilbake deler av kursavgiften. Det vil beløpe seg til mange tusen, men det er åpenbart at de pengene er brukt opp for lengst. Hun har jo allerede to betalingsanmerkninger på firmaet og vi vet om en regning på 50 000 som venter. Hvem vet, det kan være toppen av isfjellet. Jeg lukter konkurs nummer 4 i nær fremtid, dersom hun må betale noe som helst. Hvis firmaet blir slått konkurs tror jeg det kommer inn en bobestyrer som skaffer seg oversikt over gjeld og eiendeler. Bobestyrer sporer altså opp hvor pengene tok veien og krever pengene tilbake hvis penger har kommet på avveie. Disse pengene skal tross alt tilfalle kreditorer. Det kan bli veldig interessant. Og i værste fall så kan man jo bli fradømt retten til å drive næringsvirksomhet her i landet. Jeg er spent på hva som blir enden på visa i disse sakene. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 9. mars 2020 #12032 Del Skrevet 9. mars 2020 2 timer siden, Isild skrev: Og i værste fall så kan man jo bli fradømt retten til å drive næringsvirksomhet her i landet. Jeg er spent på hva som blir enden på visa i disse sakene. Men sørger denne Ida Amalie og andre som er misfornøyde for å få informasjonen til Forbrukertilsynet/Forbrukerrådet? Tviler på at de søker aktivt etter informasjon på nettet selv, så det må jo innleveres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 9. mars 2020 Populært innlegg #12033 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) 6 minutter siden, Kritt skrev: Men sørger denne Ida Amalie og andre som er misfornøyde for å få informasjonen til Forbrukertilsynet/Forbrukerrådet? Tviler på at de søker aktivt etter informasjon på nettet selv, så det må jo innleveres. Hvis jeg husker rett så er hun Ida Amalie en av de som hadde sendt inn en klage til FT på kurset. Hun har tydeligvis blitt utsatt for oppsøkende salg, betalt penger, for så å bli glemt/ikke kontaktet. Ganske ille syns jeg. Endret 9. mars 2020 av Isild 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 9. mars 2020 #12034 Del Skrevet 9. mars 2020 16 minutter siden, Isild skrev: Hvis jeg husker rett så er hun Ida Amalie en av de som hadde sendt inn en klage til FT på kurset. Hun har tydeligvis blitt utsatt for oppsøkende salg, betalt penger, for så å bli glemt/ikke kontaktet. Ganske ille syns jeg. Stemmer. Her kan man sjekke alle dokumenter i saken: https://einnsyn.no/saksmappe?id=http%3A%2F%2Fdata.einnsyn.no%2Fnoark4%2FSaksmappe--974761335--269--2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. mars 2020 #12035 Del Skrevet 9. mars 2020 Tråden er ryddet for personangrep. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. mars 2020 #12036 Del Skrevet 9. mars 2020 4 timer siden, Lavande skrev: Stemmer. Her kan man sjekke alle dokumenter i saken: https://einnsyn.no/saksmappe?id=http%3A%2F%2Fdata.einnsyn.no%2Fnoark4%2FSaksmappe--974761335--269--2020 Så 6 klagere da, ut fra det jeg talte av inngående dokumenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 9. mars 2020 #12037 Del Skrevet 9. mars 2020 10 minutter siden, CecilieX skrev: Så 6 klagere da, ut fra det jeg talte av inngående dokumenter. Stemmer. Står også det her: https://www.tv2.no/a/11210635/ 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Walterwhite Skrevet 9. mars 2020 Populært innlegg #12038 Del Skrevet 9. mars 2020 Anne Brith, ingen glemmer at du har driti deg ut selv om du har blåflekker på beina 😊 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adc Skrevet 9. mars 2020 #12039 Del Skrevet 9. mars 2020 13 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Anne Brith, ingen glemmer at du har driti deg ut selv om du har blåflekker på beina 😊 Herregud, skjerp deg!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 9. mars 2020 #12040 Del Skrevet 9. mars 2020 Altså.. Det er ikke for å skremme noen og nei jeg vil ikke ikke gå ut med noe til noen om hva blåmerkene er.. Men hvorfor må dette deles med alle? Det finnes enkelte ting man kan holde for seg selv.. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg