Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay

Er det egentlig usaklig å gripe fatt i hva bedriften annebrith.no deler på sin snap? Enten det er blåmerker eller annet?

Så vidt jeg vet er ikke bedriftseieren umyndiggjort, men var faktisk inntil nylig av mange betraktet som vellykket gründer og forretningskvinne.

Når vedkommende velger å dvelende filme sine nakne, tilsynelatende nærmest skamslåtte lår, mens hun ber om råd (det er heller ikke første gang) og tips til hva det kan være, kan det være greit å få fram i lyset at dette er en del av en strategi. I tilfelle det fremdeles finnes folk her inne som går på limpinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Finlay skrev:

Er det egentlig usaklig å gripe fatt i hva bedriften annebrith.no deler på sin snap? Enten det er blåmerker eller annet?

Så vidt jeg vet er ikke bedriftseieren umyndiggjort, men var faktisk inntil nylig av mange betraktet som vellykket gründer og forretningskvinne.

Når vedkommende velger å dvelende filme sine nakne, tilsynelatende nærmest skamslåtte lår, mens hun ber om råd (det er heller ikke første gang) og tips til hva det kan være, kan det være greit å få fram i lyset at dette er en del av en strategi. I tilfelle det fremdeles finnes folk her inne som går på limpinnen.

Og før snapen hadde hun vært hos legen, så ja hva var greia?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på når AB begynner med trenden på TikTok jeg «Hey Yo, rich girl check». For så å vise frem alle LV, Gucci, Chanel osv klær, vesker og sko. Samt Mercer, Audier og Range Rovere. 
Det er stort sett kids i 12-16 års alderen som driver med det, men er det noen som hadde likt å skryte på den måten hadde det vært denne dama. Selv om det hadde blitt mer  «Hey Yo, average women check” med «leaset bil, lite hus på bygda og én rosa genser fra Ganni».  

Dette er sikkert ikke en saklig kommentar slik noen av «sjefene» her krever det skal være. Men jeg er så dritt lei av folk som prøver å være noe annet enn de er!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder forøvrig om ny eksponering på Instagram av minstemann.(Story ikke innlegg) På det som skal være hennes "buisnesskonto". Ikke på den "private".

Når hun blander kortene er det greit da ?🤷‍♀️🤷‍♀️

Endret av TinaG
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, FruJohansen skrev:

Lurer på om de som har brukt 14.500 kroner fra sin dypeste kistebunn ble stressa da det viste seg at de hadde kjøpt katta i sekken? 

Lurer på om hun på Skatt Øst ble stressa da Anne Brith ringte arbeidsgiveren hennes og kalte henne et nettroll som hetset andre kvinner i arbeidstiden?  Tro om hun viste kollegene sine blåmerker på leggene dagen etter?

Lurer på om mammaen som ikke ville at Anne Brith skulle undervise ungdomsskoleelever om kroppspress og karrieremuligheter fikk sår som ikke ville gro, da Anne Brith skjelte henne ut etter noter over telefon? 

Lurer på om Adina følte seg liten og forsvarsløs da Anne Brith truet henne med anmeldelse, advokater og offentliggjøring av identiteten hennes. Kanskje hun også lallet i vei til vennene sine, om hvordan livet hennes føltes som en runde i Fortnite. 

Jeg er overbevist om at de ble stressa, alle sammen. Men i motsetning til Anne Brith, var det ingen av dem som rullet seg rundt i offermentalitet og pinlig gjennomsiktig sympatisanking. De sto opp for seg selv, forsvarte sitt standpunkt, kontaktet de rette instanser og satte skapet på plass, alle som en. Ikke en av dem forsøkte å bortforklare sin rolle i konflikten, eller framstille seg selv som stakkarslige, skamslåtte og uskyldige! 

For pokker, Anne Brith! Det er snart 8. mars - kvinn deg opp og ta tak! Om produktet ditt er verdt 14.500 kr, så vis det, i stedet for å avlede med blåkuler og dulgte antydninger om sykdom. (Særlig når du allerede har fått konstatert at symptomene er helt ufarlige) Dette er bare flaut! 

🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruJohansen skrev:

Lurer på om de som har brukt 14.500 kroner fra sin dypeste kistebunn ble stressa da det viste seg at de hadde kjøpt katta i sekken? 

Lurer på om hun på Skatt Øst ble stressa da Anne Brith ringte arbeidsgiveren hennes og kalte henne et nettroll som hetset andre kvinner i arbeidstiden?  Tro om hun viste kollegene sine blåmerker på leggene dagen etter?

Lurer på om mammaen som ikke ville at Anne Brith skulle undervise ungdomsskoleelever om kroppspress og karrieremuligheter fikk sår som ikke ville gro, da Anne Brith skjelte henne ut etter noter over telefon? 

Lurer på om Adina følte seg liten og forsvarsløs da Anne Brith truet henne med anmeldelse, advokater og offentliggjøring av identiteten hennes. Kanskje hun også lallet i vei til vennene sine, om hvordan livet hennes føltes som en runde i Fortnite. 

Jeg er overbevist om at de ble stressa, alle sammen. Men i motsetning til Anne Brith, var det ingen av dem som rullet seg rundt i offermentalitet og pinlig gjennomsiktig sympatisanking. De sto opp for seg selv, forsvarte sitt standpunkt, kontaktet de rette instanser og satte skapet på plass, alle som en. Ikke en av dem forsøkte å bortforklare sin rolle i konflikten, eller framstille seg selv som stakkarslige, skamslåtte og uskyldige! 

For pokker, Anne Brith! Det er snart 8. mars - kvinn deg opp og ta tak! Om produktet ditt er verdt 14.500 kr, så vis det, i stedet for å avlede med blåkuler og dulgte antydninger om sykdom. (Særlig når du allerede har fått konstatert at symptomene er helt ufarlige) Dette er bare flaut! 

Jeg ble litt uvel av å lese "Anne Brith" og "8.mars" så tett i tett. 

Usaklig, javel. Men det ble jeg.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner jo å forstå hvorfor hun ikke godtar nye følgere da ... Mtp alt dette som skjer så er det vel ikke ønskelig at andre får innsyn 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, FotbaIlflua said:

Helt riktig, men dette kommer aldri til å skje. Det hun derimot gjør, er å filme beina sine på snap, fulle i blåmerker, og spørre om råd. For så å legge ut at legen hennes sier det er pga stress. Altså... 🙄 

Jeg tviler ikke på at hun er stresset, hun er tross alt tatt med buksene nede og har store problemer med å komme seg ut av dette. Hun er alenemor, og har ikke økonomi til å betale tilbake kravene eller betale regningene sine, hus og bil kommer til å ryke og hvem vil ansette henne i en vanlig jobb nå etter at de har googlet henne? Livet hennes har falt i grus, og det er hennes egen feil. Innser hun at det er hennes egen feil? Nei, det gjør hun ikke. Hun fortsetter å skylde på alle andre. Kan det hende at AB har brukt denne modellen på whiteboardtavla si?

https://www.youtube.com/watch?v=XqTkWKNp4hU

FANTASTISK! 🤣

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo vært bare så convenient å få en skikkelig dramatisk diagnose, satt av en ekte lege! Da må vel de slemme haterne, både KG-kjerringene og de som klager på et ikke-levert-svært-dyrt-lurekurs og Forbrukertilsynet og alle andre som er slemme med "lille meg" la me....eh.....henne være i fred?

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Felis skrev:

Og så kan jeg rapportere om at ABIP har blitt bedre til å kommunisere i følge ABIPs hardest arbeidende elev, Wenche Larsen. Hun er fremdeles fornøyd med kurset og står fremdeles på stedet hvil. Derfor betaler hun nå for et nytt kurs, som leverer den samme tjenesten som ABIP. Minus de uoppnåelige løftene. Kanskje det var dette kurset hun burde brukt pengene på i utgangspunktet? 

Jeg så det du kommenterte under innlegget hennes, og for meg så virker det som om du spurte en vegg med skylapper, for den dama der vil ikke rikke seg bort fra den meningen hun klorer seg fast til 🤣

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppfattet egentlig ikke at WL mente at AB kommuniserer bedre, men at det nye kurset hun har meldt seg på rett og slett heter «kommunisere bedre.» Der betaler hun en sum i måneden, og det virker som om det er mye det samme som hun skulle fått hos ABIP. Handler om sosiale medier. Men hun skulle også fullføre kurset hos ABIP, uten at hun sa noe særlig mer om det. 

Endret av Oransjesjel
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
56 minutter siden, Skogspike skrev:

Du tuller? Skal WL betale for et nytt kurs!? 

Et annet kurs, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Felis skrev:

Slettet sitat er fjernet. Sol, admin.

Det er ikke første gangen vi ser disse blåmerkene og Ane Brith spør om hva det kan være. Og siden svært mange oppegående og kunnskapsrike brukere her inne er blokkert, så er det ikke helt unaturlig å svare her. Vi vet jo at Anne Brith har minst en bruker her inne, og følger tråden tett. Har man en sannsynlig løsning, må det være innafor å poste den? For hun spør om råd, gjør hun ikke? 

Og så kan jeg rapportere om at ABIP har blitt bedre til å kommunisere i følge ABIPs hardest arbeidende elev, Wenche Larsen. Hun er fremdeles fornøyd med kurset og står fremdeles på stedet hvil. Derfor betaler hun nå for et nytt kurs, som leverer den samme tjenesten som ABIP. Minus de uoppnåelige løftene. Kanskje det var dette kurset hun burde brukt pengene på i utgangspunktet? 

Jeg skal gi henne for innsatsvilje og utholdenhet, men jeg lurer på hva ved ABIP som gjør henne så frelst? 

@Turkis Sau forrige 8 mars kom hat-boka ut, full av udokumenterte påstander, løgn og stjålne sitater, så jeg skjønner følelsen.

@FruJohansen 👏

( @TinaG, fader ass, skulle ønske jeg kom på den selv! Men jeg må legge æren der den hører hjemme 😘)

Dette var rett og slett trist lesning. Samtidig som det er fascinerende at enkelte deltakere i ABIP er så ufattelig ukritiske og lojale. Det er som om de nekter å ta innover seg de siste ukers medieoppslag.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...