Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Lopploella skrev:

Jeg var så uheldig (dum) å kikke innom Bloggerne, siste episode der Anne-Brith legger ut om at hun trenger en mann til å skru opp ting i huset. Og antagelig ikke bare det, i følge den rørende scenen i senga. 

Men altså - hun sveiper vekk leger, advokater og piloter. TROR hun at hun kan velge fritt på øverste hylle blant velutdannede menn? Og at hun er så fantastisk attraktiv at håndverkerne står i kø for å pusse opp huset hennes på første date?

Dette var utrolig pinlig. Stakkars unger.

Ikke nok med det, hun stilte jo også seg selv spørsmål om hun var kynisk eller ikke. Hun tok det som en selvfølge at håndverkere skulle komme hjem til henne, siden hun var så snill å nedgradere sine strenge krav til menn. De skulle vel nyte en romantisk middag med henne hjemme, før de gyver løs på oppussing i hennes nye drømmehjem. Anne Brith kynisk? Det er nok mange som stiller seg det samme spørsmålet nå i disse dager..

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Det er veldig tydelig at tv2 har klippet vekk en hel del her (som flere også skriver tidligere i tråden). 
Da jeg så dagens episode bet jeg meg merke i at nesten alle klippene med denne dama er klipp hun filmer selv. De andre deltagerne har en god blanding av begge deler. Så tydelig at tv2 har droppet 99 % av det kamerateamet har filmet. Nå er det kun selfiefilming og nærbildet av halve øyevipper (det var helt umulig å ikke legge merke til). 

Lite heldig da for AB, at klippet med om hun vurderer seg selv som kynisk eller ei, ble tatt med i dagens episode. Det er vel et ord hun virkelig ikke ønsker å bli assosiert med nå for tiden.. Snakk om å tråkke i salaten 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Viking-girl skrev:

Venninnen Isabell som driver Spraytanhuset el noe. Hun er stadig oransje pga spraytan, derfor kallenavnet.  

......som man ikke bør bruke, for det er rett og slett ikke hyggelig å kalle noen for gulrot. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
19 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Enig med dere begge, beklager at jeg var klønete her. 

8 timer siden, Nor skrev:

Hvem er gulroten ?

7 minutter siden, Poppis skrev:

......som man ikke bør bruke, for det er rett og slett ikke hyggelig å kalle noen for gulrot. 

Bruker har beklaget bruken av ordet, skjønner ikke hvorfor du @Nor trekker det frem. 

Eller jo, jeg skjønner det, men påpeker at det er en ferdig diskusjon. 

#fokusflytting #strategi #mattilbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for tiden et stort dilemma i denne saken.

Er det best å lese referatene til Felis før en ser episoden, eller motsatt?

For om jeg leser først så kan jeg glede meg til scenene som det blir referert til. Og det er litt koselig. Men om jeg ser først så kan jeg nikke gjenkjennende og dele inntrykkene til Felis etterpå når jeg leser.

Valgets kval. Takk til Felis for fantastiske spot on referat 😅

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mht å klippe Anne Brith Davidsen helt ut av Bloggerne, så antar jeg det ikke er et reelt alternativ for TV2 av kontraktsmessige grunner?

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 kan nok ikke uten videre "klippe helt ut" uten at det foreligger svært tungtveiende årsaker nei. Påstandene som foreligger er lite flatterende, men veier nok ikke tungt nok til å bryte kontrakten. 

Hvis det stemmer at det var forretningskvinnen AB som skulle profileres i denne sesongen, så er det god grunn nå til å tro at de har klippet vekk det som omhandler ABIP? , for TV2 var vel faktisk med til Tromsø også? Hvor mange episoder er det igjen? Kan det komme mot slutten av sesongen? TV2 elsker jo influencere, drama og fjas, så det skal vel litt til før de klipper det vekk også, med mindre de måtte? 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB aktiv på snapp med en speilselfie, med den store inntektstavla bak seg.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva FT kommer frem til jeg. Det er det eneste som egentlig er interessant nå mener jeg. 

* Blir saken(e) henlagt fordi det viste seg at klagene var på for tynt grunnlag?  -  det var personer som ønsket å ødelegge for henne?

* Kommer de frem til at hun har drevet tvilsom virksomhet -  og visste at deler av driften var i strid med diverse? 

* Har hun drevet tvilsom virksomhet - men IKKE vært klar over at det var i strid med diverse? 

Hvis det viser seg å ha vært graverende feil ved drift, oppfølging av deltagere, markedsføring, angrerettskjema, behandling av klager etc, og hun IKKE har forstått at det har blitt gjort feil (for det kan også hende, at hun faktisk har handlet i god tro) - Så må det jo være at den grunnleggende forståelsen for å drive noe ikke god nok - og da lurer jeg på hvordan dette blir videre. 

Jeg bare tenker høyt jeg. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
21 minutter siden, Isild skrev:

Spent på hva FT kommer frem til jeg. Det er det eneste som egentlig er interessant nå mener jeg. 

* Blir saken(e) henlagt fordi det viste seg at klagene var på for tynt grunnlag?  -  det var personer som ønsket å ødelegge for henne?

* Kommer de frem til at hun har drevet tvilsom virksomhet -  og visste at deler av driften var i strid med diverse? 

* Har hun drevet tvilsom virksomhet - men IKKE vært klar over at det var i strid med diverse? 

Hvis det viser seg å ha vært graverende feil ved drift, oppfølging av deltagere, markedsføring, angrerettskjema, behandling av klager etc, og hun IKKE har forstått at det har blitt gjort feil (for det kan også hende, at hun faktisk har handlet i god tro) - Så må det jo være at den grunnleggende forståelsen for å drive noe ikke god nok - og da lurer jeg på hvordan dette blir videre. 

Jeg bare tenker høyt jeg. 

Jeg har også tenkt at dette kanskje vil renne ut i ingenting, men når du leser de svært konkrete spørsmålene hun har fått fra FT, så tenker jeg at hun umulig kan unnslippe en form for reaksjon. Spørsmålet er bare størrelsen på den.  

Og jeg er rimelig overbevist om at hennes «stakkars meg» strategi vil ha liten innvirkning på FT sin sak, og noe annet forsvar finnes jo ikke. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har også tenkt at dette kanskje vil renne ut i ingenting, men når du leser de svært konkrete spørsmålene hun har fått fra FT, så tenker jeg at hun umulig kan unnslippe en form for reaksjon. Spørsmålet er bare størrelsen på den.  

Enig! Spørsmålene er svært konkrete. Hvis FT kommer frem til at "Hun har ikke visst hva hun holder på med"/ikke forstått at hun har gjort noe galt, så tror jeg reaksjonen blir veldig mild. Kommer de frem til at hun bevisst har spekulert i å ta inn 90 fler deltagere, vel vitende om at det som var lovet i markedsføringen ikke kunne leveres.  (det er da iallefall JEG mener noe kan kalles svindel) - så blir det vel noe helt annet. 

Men jeg tipper det første. 

I følge IG-innlegget til AB så føler hun nok selv at hun er utsatt for at noen vil ødelegge for henne - igjen, og det er derfor jeg tror hun kanskje ikke vet at hun har gjort noe galt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til innlegget om "tre brødskiver fra døden" ? 
Beklager hvis noen allerede har lagt den til her, men dette MÅ jeg lese

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, MammaLinda skrev:

Noen som har link til innlegget om "tre brødskiver fra døden" ? 
Beklager hvis noen allerede har lagt den til her, men dette MÅ jeg lese

Linken ligger øverst på side 593. 🙂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett gårdagens episode , men jeg føler ikke jeg trenger det etter å ha lest @Felis sin oppsummering 😂👌

Endret av Hukulebonusmammaen
Bare meg og skrivefeilene mine 😂🙈
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Felis skrev:

Anne Brith har alltid vært underdogen i Bloggerne. Hun er den minst berømte, den minst glamorøse, minst interessante. Derfor må hun "buda på" litt mer enn de andre for å holde seg aktuell. Og hun har skrytt av at hun sender inn absolutt alt til TV2, mens de andre deltakerne klipper ut uheldige episoder før de sender inn. Hvem har vel glemt den gangen hun hadde "glemt" å ta med håndkle inn på badet? Det var ikke så mye som en klut å oppdrive, så en av ungene måtte komme med en duk? Hele seansen ble sendt på riksdekkende TV.

Eller dette klippet (dette MÅ dere se): https://www.klikk.no/side2/video/anne-brith---a-ha-barn-kan-noen-ganger-vaere-et-helvete-4653945 

Takk for hørselsskade 🙄🙈🙊

Endret av Flettfrid
Fjerna litt tekst for at innlegge ikke skulle bli så langt
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Flettfrid skrev:

Takk for hørselsskade 🙄🙈🙊

Samme sier jeg ! Hun kan da formidle budskapet sitt UTEN å rope..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...