Pust Skrevet 3. mars 2020 #11841 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 14 timer siden, FotbaIlflua skrev: Har (...) skrevet noe på instainnlegget? Ikke hva jeg kunne se, men hun er generelt forsiktig med hva hun legger ut på nett. Endret 3. mars 2020 av Pust 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 3. mars 2020 #11842 Del Skrevet 3. mars 2020 Jeg ser ikke på bloggerne. Trodde at greia med å ha henne i programmet var at hun skulle fremstå som en slags bloggmamma? Hun er jo heller ikke blogger? Hva blir hun fremstilt som nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. mars 2020 #11843 Del Skrevet 3. mars 2020 Takk for recap @Felis (dere som ikke orker å se bloggerne finner recap`ene her: https://kgfelis.com/ Hvor mange episoder er en sesong av bloggerne? Nå burde de vel snart vise Gründer/Bloggmanager-AB hvis det var det som var litt av konseptet med å ha henne med denne sesongen? For hvis ikke - hvorfor er hun egentlig med. Hun er jo ex-blogger mener jeg. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 3. mars 2020 #11844 Del Skrevet 3. mars 2020 35 minutter siden, Nina1975 said: Jeg ser ikke på bloggerne. Trodde at greia med å ha henne i programmet var at hun skulle fremstå som en slags bloggmamma? Hun er jo heller ikke blogger? Hva blir hun fremstilt som nå? Foreløpig bare som en skrytende, mannfolkgal og selvopptatt eksblogger. Tinderdating og festing er tema. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. mars 2020 Populært innlegg #11845 Del Skrevet 3. mars 2020 12 minutter siden, Villroses hage skrev: Foreløpig bare som en skrytende, mannfolkgal og selvopptatt eksblogger. Tinderdating og festing er tema. Som sagt så tror jeg det der var ment som "krydder" i alt det seriøse businessgreiene. Søte lille Anne Brith søker en mann, knis knis.Men materialet de hadde på Anne Brith var ikke så omfattende som pressesjefen til TV2 trodde. Nå som business og unger er klippet ut så er det det eneste de har igjen, og dermed fremstår det bare rart. Som Gunilla på speed. Generelt må jeg si at jeg synes Bloggerne fremstiller alle deltakerne negativt. Noen har et par lysglimt, hvor jeg ser noe ekte og likandes, men på generell basis må jeg si at klipperne har gjort en utmerket jobb i å drite dem ut alle mann. Lurer på hva de får betalt for å bli med på dette? Jeg tror ikke det finnes nok penger i verden for å få meg med på noe sånt. Men så kommer jeg på at folk frivillig er med på Ex on the beach og Paradise Hotel også. Det slutter aldri å forundre meg hva folk er villige til å gjøre for å bli kjendiser. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. mars 2020 #11846 Del Skrevet 3. mars 2020 36 minutter siden, Felis skrev: Som sagt så tror jeg det der var ment som "krydder" i alt det seriøse businessgreiene. Søte lille Anne Brith søker en mann, knis knis.Men materialet de hadde på Anne Brith var ikke så omfattende som pressesjefen til TV2 trodde. Nå som business og unger er klippet ut så er det det eneste de har igjen, og dermed fremstår det bare rart. Som Gunilla på speed. Generelt må jeg si at jeg synes Bloggerne fremstiller alle deltakerne negativt. Noen har et par lysglimt, hvor jeg ser noe ekte og likandes, men på generell basis må jeg si at klipperne har gjort en utmerket jobb i å drite dem ut alle mann. Lurer på hva de får betalt for å bli med på dette? Jeg tror ikke det finnes nok penger i verden for å få meg med på noe sånt. Men så kommer jeg på at folk frivillig er med på Ex on the beach og Paradise Hotel også. Det slutter aldri å forundre meg hva folk er villige til å gjøre for å bli kjendiser. Det samme skjer i Charterfeber, Ja, vi elsker camping, Rednecks-serien, Paradise Hotel, serien fra Stena Line, Fire stjerners middag, etc. De som er med syns det er kult å være på TV og produksjonen fremstiller deltakerne som hjernedøde tullinger. Jeg har ikke orket å se på Bloggerne, men nå må jeg nok få med meg en episode for å kunne sammenligne med de andre såpe-reality-seriene. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 3. mars 2020 #11847 Del Skrevet 3. mars 2020 Hvis hun virkelig vil ha en mann, hvilken mann går med på å pusse opp huset hennes på de første datene? Skal hun liksom teste de om de er verdige, eller har hun nå egentlig gitt opp å finne en mann og bruker Tinder for å få hjelp til huset? Vanskelig å si. Virker som det er de som skal bevise seg verdige for henne og ikke omvendt. For hun kan nå krysse av for eget hus, barn og bil og trenger kun en grepa kar som hun kan piske rundt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hukulebonusmammaen Skrevet 3. mars 2020 Populært innlegg #11848 Del Skrevet 3. mars 2020 Hun trenger ingen mann nå. Det hun trenger er ryggrad . Innrømme feil, beklage , og gjøre opp for seg .. Krype til korset med andre ord. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. mars 2020 #11849 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 1 time siden, Pust skrev: Det samme skjer i Charterfeber, Ja, vi elsker camping, Rednecks-serien, Paradise Hotel, serien fra Stena Line, Fire stjerners middag, etc. De som er med syns det er kult å være på TV og produksjonen fremstiller deltakerne som hjernedøde tullinger. Jeg har ikke orket å se på Bloggerne, men nå må jeg nok få med meg en episode for å kunne sammenligne med de andre såpe-reality-seriene. Det er vel en gjenganger å marinere disse wannabe-kjendisene i alkohol også. En allerede sviktende evne til konsekvensanalyse blir mange ganger verre av to i promille. Det tipper jeg Anne Brith kan skrive under på. Endret 3. mars 2020 av Felis 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 3. mars 2020 Populært innlegg #11850 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Jeg var så uheldig (dum) å kikke innom Bloggerne, siste episode der Anne-Brith legger ut om at hun trenger en mann til å skru opp ting i huset. Og antagelig ikke bare det, i følge den rørende scenen i senga. Men altså - hun sveiper vekk leger, advokater og piloter. TROR hun at hun kan velge fritt på øverste hylle blant velutdannede menn? Og at hun er så fantastisk attraktiv at håndverkerne står i kø for å pusse opp huset hennes på første date? Ryddet for persondebatt. Sol, admin. Endret 5. mars 2020 av Sol Rampelyset 102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hukulebonusmammaen Skrevet 3. mars 2020 #11851 Del Skrevet 3. mars 2020 På 3.3.2020 den 18.00, Lopploella skrev: Jeg var så uheldig (dum) å kikke innom Bloggerne, siste episode der Anne-Brith legger ut om at hun trenger en mann til å skru opp ting i huset. Og antagelig ikke bare det, i følge den rørende scenen i senga. Men altså - hun sveiper vekk leger, advokater og piloter. TROR hun at hun kan velge fritt på øverste hylle blant velutdannede menn? Og at hun er så fantastisk attraktiv at håndverkerne står i kø for å pusse opp huset hennes på første date? Slikt som skjer når man blir for høy på deg selv 😅😅 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 3. mars 2020 #11852 Del Skrevet 3. mars 2020 4 timer siden, Nina1975 skrev: Jeg ser ikke på bloggerne. Trodde at greia med å ha henne i programmet var at hun skulle fremstå som en slags bloggmamma? Hun er jo heller ikke blogger? Hva blir hun fremstilt som nå? Som en skrulle 🙈 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hukulebonusmammaen Skrevet 3. mars 2020 #11853 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Jeg spår følgende , ABD vil gjøre alt hun kan denne sesongen for å redde egen ræv, samt virke troverdig med at hun ALDRI har lurt noen. Samtidig spår jeg at denne sesongen er sesongen hvor hun kommer til å latterliggjøre seg selv enda mer og tape mer ansikt . Prove me wrong ABD Endret 3. mars 2020 av Hukulebonusmammaen Skrivefeil 😂 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 3. mars 2020 #11854 Del Skrevet 3. mars 2020 20 timer siden, Zenhouse skrev: Det vet jeg ikke. Men hun har hvertfall vært på sydhavsferie med sin kjære nå nylig mens bestevenninnen går gjennom sin største(?) livskrise. Ser ikke at AB har «liket» feriebildene hennes. ( så bare etter på de to siste da) Hvem er gulroten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hukulebonusmammaen Skrevet 3. mars 2020 #11855 Del Skrevet 3. mars 2020 21 minutter siden, Nor skrev: Hvem er gulroten ? Samme lurer jeg på😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. mars 2020 #11856 Del Skrevet 3. mars 2020 37 minutter siden, Nor skrev: Hvem er gulroten ? Venninnen Isabell som driver Spraytanhuset el noe. Hun er stadig oransje pga spraytan, derfor kallenavnet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ostepooopp Skrevet 3. mars 2020 Populært innlegg #11857 Del Skrevet 3. mars 2020 Det er veldig tydelig at tv2 har klippet vekk en hel del her (som flere også skriver tidligere i tråden). Da jeg så dagens episode bet jeg meg merke i at nesten alle klippene med denne dama er klipp hun filmer selv. De andre deltagerne har en god blanding av begge deler. Så tydelig at tv2 har droppet 99 % av det kamerateamet har filmet. Nå er det kun selfiefilming og nærbildet av halve øyevipper (det var helt umulig å ikke legge merke til). 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 3. mars 2020 #11858 Del Skrevet 3. mars 2020 13 minutter siden, Ostepooopp skrev: Det er veldig tydelig at tv2 har klippet vekk en hel del her (som flere også skriver tidligere i tråden). Da jeg så dagens episode bet jeg meg merke i at nesten alle klippene med denne dama er klipp hun filmer selv. De andre deltagerne har en god blanding av begge deler. Så tydelig at tv2 har droppet 99 % av det kamerateamet har filmet. Nå er det kun selfiefilming og nærbildet av halve øyevipper (det var helt umulig å ikke legge merke til). Det tror jeg også. Vi ser ikke mye til "business-kvinnen" 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 3. mars 2020 #11859 Del Skrevet 3. mars 2020 Tenker det er lurt av tv2 hvis de har fjernet businessAnne-Brith. Hvordan hadde reaksjonene vært hvis tv2 reklamerte for svindlerkurs på tv? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg TinaG Skrevet 3. mars 2020 Populært innlegg #11860 Del Skrevet 3. mars 2020 Jeg dør av kirkeorgelet TV2 har lagt i bakgrunnen mens hun filmer seg selv og sier at hun ber kveldsbønn hveeeeer kveld. 😂 Hvis det er noen du (AB) skal ta for latterliggjøring er det ikke Kvinneguiden. ..😬 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg