Rev. Revenge Skrevet 29. februar 2020 #11741 Del Skrevet 29. februar 2020 Berettiget kritikk unnslippes ikke, det er anbefalt å bruke tiden på noe annet enn krenket kauderveldsk tilsynelatende by proxy på KG. Å sitte stille i båten er et fredsommelig syssel faktisk anbefalt av Anne Brith Davidsen selv. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11742 Del Skrevet 1. mars 2020 Det gleder meg at det linkes til svindelartikklene om henne når det skrives om Bloggerene osv nå. Dette kommer til å henge ved henne. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. mars 2020 #11743 Del Skrevet 1. mars 2020 Det gleder meg at det linkes til svindelartikklene om henne når det skrives om Bloggerene osv nå. Dette kommer til å henge ved henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 1. mars 2020 #11744 Del Skrevet 1. mars 2020 14 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Hva skjer i tråden? Er det noen som har behov for å rote til en så bra tråd? Det er ikke ment som en kommentar til modereringen men til innholdet som er moderert bort. 23 timer siden, pøbelsara skrev: Ja. Kravet om at folk må si fra face-to-face, faller jo på ABs historikk. Hun har på usedvanlig effektivt vis, sørget for at alle klager på hvordan hun driver sin kommersielle virksomhet, iKKE kan løses på laveste effektive nivå. Å bli hengt ut i hennes ulike SOme-kanaler, bli oppringt selv eller senda verre; at arbeidsgiver blir oppringt, eller bli omtalt i svært lite smigrende ordelag i SoMe eller i publiserte bøker, setter jo en effektiv stopper for de som måtte ønske å overbringe budskapet sitt selv. Jeg skrev så å si det samme som @pøbelsara her, men det ble moderert bort... Veldig rart ! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 1. mars 2020 #11745 Del Skrevet 1. mars 2020 Hun har skrevet ny IG post om at hun må trekke seg tilbake og at hun er sliten og har «sår som ikke gror». Er det blitt skrevet artikler om henne nå de siste dagene? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hukulebonusmammaen Skrevet 1. mars 2020 #11746 Del Skrevet 1. mars 2020 18 minutter siden, Hvem er dette? skrev: Hun har skrevet ny IG post om at hun må trekke seg tilbake og at hun er sliten og har «sår som ikke gror». Er det blitt skrevet artikler om henne nå de siste dagene? Kan ikke si jeg har sett noe 🤷🏽♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11747 Del Skrevet 1. mars 2020 Har ikke sett noen nye artikler. Men det er vel under en uke igjen til tilsvarsfristen hos FT, det kan vel være at det er en litt ubehagelig tid akkurat nå - uavhengig av artikler som skrives. "Kryptiske beskjeder" om personlige følelser/forhold fra influencerbedrifter blir rart. Bedre om hun bare hadde skrevet at hun kommer tilbake etter at sak(ene) er behandlet i FT. Hvis det overhodet var dette hun mente da. Det er jo ikke godt å si når det er "gjett hva jeg mener"-innlegg. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11748 Del Skrevet 1. mars 2020 Det er jo ikke spesielt vanskelig å forstå hva hun mener? Hun omtaler seg selv som «lille meg», uten krefter og at folk har sviktet. Hun er altså offeret og jeg forestiller meg derfor at det er offerrollen som skal understrekes i tilsvaret til FT. MA og hennes «gjeng» kan beskrives som de som har utnyttet henne for høye lesertall, selv har hun bare levd etter mottoet #bekind, men har i sin naivitet blitt sviktet. 😏 Hun nevner karma for disse andre, dette fremstår ikke som en person som vil beklage egne handlinger. 95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11749 Del Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Det er jo ikke spesielt vanskelig å forstå hva hun mener? Hun omtaler seg selv som «lille meg», uten krefter og at folk har sviktet. Hun er altså offeret og jeg forestiller meg derfor at det er offerrollen som skal understrekes i tilsvaret til FT. MA og hennes «gjeng» kan beskrives som de som har utnyttet henne for høye lesertall, selv har hun bare levd etter mottoet #bekind, men har i sin naivitet blitt sviktet. 😏 Hun nevner karma for disse andre, dette fremstår ikke som en person som vil beklage egne handlinger. Den dagen AB beklager noe som helst, er nok langt, langt unna. At hun inntar offerrollen er etter oppskriften. Det skjer jo hver gang hun opplever noe som ikke passer inn i narrativet hun prøver å selge inn. At hun ikke forstår alvoret i det hun har satt i gang her, er smått utrolig. Har man svindlet andre, kan man rett og slett ikke gjemme seg bak "stakkars, lille meg". 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Illusen Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11750 Del Skrevet 1. mars 2020 Sitat fra AB’s instagram «Jeg håper karma tar grep om visse mennesker!» Kjære Anne-Brith, - det var vel kanskje det den nettopp gjorde..... 177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11751 Del Skrevet 1. mars 2020 I kommentarfeltet ser jeg at en viss blogger med initialene MH sender henne en «styrkeklem». Ja, hva skal man man tro. I alle fall falt frøken MH helt til bunnen av sympatiskalaen ved å legge ut offentlig støtte til en som bevisst har lurt penger fra titallsvis av kvinner med dårlig råd og lite innsikt i influenserbransjen. Stakkars deg, liksom, som trenger styrkeklem fordi noen av de kvinnene ble forbannet over å bli lurt og valgte eneste mulige vei til å få rettferdighet, nemlig media. AB selv var ikke interessert i å gjøre opp for seg, og resten av historien får vi se hvordan går. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 1. mars 2020 #11752 Del Skrevet 1. mars 2020 Er det noen som har kommentert noe kritisk på den IG-posten? Jeg er blokkert! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. mars 2020 #11753 Del Skrevet 1. mars 2020 7 minutter siden, fotballjenta skrev: Er det noen som har kommentert noe kritisk på den IG-posten? Jeg er blokkert! Selvsagt ikke.Det skulle tatt seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hukulebonusmammaen Skrevet 1. mars 2020 #11754 Del Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, Finlay skrev: Selvsagt ikke.Det skulle tatt seg ut! 😂😂👏🏼 Ja det ville vel ikke vært innafor om hun fikk kritikk 😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 1. mars 2020 #11755 Del Skrevet 1. mars 2020 Kan noen legge ut skjermbildet av IG posten ? Jeg er også blokkert... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg nomore82 Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11756 Del Skrevet 1. mars 2020 Masse hjerter. Nesten kun hjerter faktisk. Men når jeg leser her hvor mange som blir blokkert skjønner jeg jo hvorfor. Enhver kritikker blir blokkert. Da skjønner en fort hvor vanskelig det blir å «ta det opp med vedkommende». Tipper AB er enkel å prate med og tar i mot kritikk på en god og reflektert måte. Eller vent litt... 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hukulebonusmammaen Skrevet 1. mars 2020 #11757 Del Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, nomore82 skrev: Masse hjerter. Nesten kun hjerter faktisk. Men når jeg leser her hvor mange som blir blokkert skjønner jeg jo hvorfor. Enhver kritikker blir blokkert. Da skjønner en fort hvor vanskelig det blir å «ta det opp med vedkommende». Tipper AB er enkel å prate med og tar i mot kritikk på en god og reflektert måte. Eller vent litt... Er vel derfor hun har IG’n sin låst og da. Så hun selv kan bestemme hvem som får lov å følge henne og ikke.. 🤨 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11758 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Velig synd for henne at hun går til grunne når hun er tatt i uredelig forretningsdrift. Hun må lære seg skillet mellom privat g business - og så må hun rett og slett brette opp ermene og rydde opp i kaoset hun har skapt. Har hun oppført seg dårlig mot folk/kunder, bør hun be om unnskyldning og prøve å fikse. Har hun blandet privatøkonomi og firmaets økonomi (kfr vippsingen i Tromsø) må hun rydde opp i det sammen med regnskapsføreren sin prompte. Jeg tror ikke nettrollene-er-etter-meg-strategien funker enda en gang. Endret 1. mars 2020 av pøbelsara 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11759 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Ærlig talt Anne Brith -hvor lavt kan du synke?? Du har levd luksuslivet og solgt høyt ut hvor vellykket du er med dine AS, millioninntekter, kursene dine etc. Så kommer sannheten frem; du har svindlet, lyvd og i beste fall pyntet på ting med hvite løgner. Ikke faen om du nå skal påta deg rollen som stakkarslig 4 barnsmor som er et offer!.. HVOR MANGE ligger bak deg som selv har blitt et offer for din oppførsel egentlig? Via både blogg, SoMe, bok og alle trusler du har fremført på telefon til både blogglesere og andre mammaer i din omgangskrets? Hvor mange skylder du penger? Hvor mange har du anmeldt som har måtte bruke tid og ressurser på å forsvare seg? Og selvsagt; Hvor mange såkalte influencere har du klart å få penger ut av med falske lovnader? Dette er fakta; Du må som gründer , AS eier og kursleder nå faktisk ta konsekvensene av å ha brutt norske regler og lover, for ikke å snakke om etiske retningslinjer, vær varsom plakaten og generell folkeskikk. Du har: *solgt inn kurs til svimlende summer med innhold og lovnader som ikke er fulgt/gjennomført- det er heller absolutt INGEN av de over 100 deltagerene som faktisk har lykkes heller. INGEN. Ingen har hverken blitt kjente bloggere/influencere eller dratt inn sponsoravtaler. Og hvis dine tilbakemeldinger består av at du "driter i hva bloggeren skriver om" ref den deltageren som aldri fikk tak i deg under kurset -ja så er det vel heller ikke så overraskende at de ikke blir "bedre" heller. * Du har trikset med innbetalinger og vekslet mellom purringer på telefon (?), trusler om bøter, presset på med "snart utsolgt", bedt om penger på privat konto og bedt 30 deltagere vippse deg ekstra penger. * Du har ikke merket riktig med reklame på ganske mye + har du tenkt på at ALT du reklamerer for skal skattes av? (også gulfarge -bare antall ganger du har reklamert for spraytanhuset er vel oppi minst 30 ganger siste halvåret) * Du sletter og blokkerer alt som er av saklige spørsmål og konsktruktiv kritikk * Du selger inn deg selv som bestselger (boka di floppet + ble dømt for injuriende innhold) og Norges største tv-personlighet? Generelt har du over flere år opptrått på en måte som har gitt deg mange kritiske "følgere" -dvs alle oss som ønsker du faktisk må stå til rette for det du har gjort. (Som du så fint kaller "haters" og som i ditt hode bare er misunnelige og vil ødelegge for deg. Noen gang tenkt over at disse faktisk bare vil ha en stopp på det du driver med?) Det skal ikke lønne seg å lyve, true, blokkere og svindle seg til penger og "suksess". Som du så ironisk nok sier selv; det finnes ingen heis til suksee, man må gå trappa -altså at juks og lettvinte løsninger lønner seg ikke, derimot hardt og redlig arbeid. Du burde fulgt dette ordtaket selv. Du har hele veien vært strategisk og brukt alle triks i boka for å få oppmerksomhet -inkludert en såkallt trussel mot eget barn, absolutt ingenting har vært holdt tilbake hverken av eksponering, påstander om trussler og annet fjas -"kan det selge så brukes det." At du nå må stå til rette for både forbrukertilsynet og skatteetaten er faktisk bare helt korrekt. Hvis du er uskyldig, så har du jo ingenting å frykte, har du? At dine "venner" er borte for du stå for selv. Trist selvsagt, men endel av "livet" i den bransjen. Du er en voksen kvinne -du har tjent ekstremt mye penger på uredelig buisness -at du nå må ta konsekvensene er KUN fordi du selv har satt deg i den situasjonen. Hverken Mette Ask eller andre du har lurt for penger skal ha skyld i dette. Og kom ikke her å true med karma -den beit deg akkurat i ræva sjøl. På tide du tar ansvar og gjør opp for deg. Deretter anbefaler jeg at du dropper dine luftslott og våte drømmer og berømmelse om raske penger -gjør som folk flest; ta deg en jobb. Endret 1. mars 2020 av Cessa74 203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hukulebonusmammaen Skrevet 1. mars 2020 Populært innlegg #11760 Del Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, Cessa74 skrev: Ærlig talt Anne Brith -hvor lavt kan du synke?? Du har levd luksuslivet og solgt høyt ut hvor vellykket du er med dine AS, millioninntekter, kursene dine etc. Så kommer sannheten frem; du har svindlet, lyvd og i beste fall pyntet på ting med hvite løgner. Ikke faen om du nå skal påta deg rollen som stakkarslig 4 barnsmor som er et offer!.. HVOR MANGE ligger bak deg som selv har blitt et offer for din oppførsel egentlig? Via både blogg, SoMe, bok og alle trusler du har fremført på telefon til både blogglesere og andre mammaer i din omgangskrets? Hvor mange skylder du penger? Hvor mange har du anmeldt som har måtte bruke tid og ressurser på å forsvare seg? Og selvsagt; Hvor mange såkalte influencere har du klart å få penger ut av med falske lovnader? Dette er fakta; Du må som gründer , AS eier og kursleder nå faktisk ta konsekvensene av å ha brutt norske regler og lover, for ikke å snakke om etiske retningslinjer, vær varsom plakaten og generell folkeskikk. Du har: *solgt inn kurs til svimlende summer med innhold og lovnader som ikke er fulgt/gjennomført- det er heller absolutt INGEN av de over 100 deltagerene som faktisk har lykkes heller. INGEN. Ingen har hverken blitt kjente bloggere/influencere eller dratt inn sponsoravtaler. Og hvis dine tilbakemeldinger består av at du "driter i hva bloggeren skriver om" ref den deltageren som aldri fikk tak i deg under kurset -ja så er det vel heller ikke så overraskende at de ikke blir "bedre" heller. * Du har trikset med innbetalinger og vekslet mellom purringer på telefon (?), trusler om bøter, presset på med "snart utsolgt", bedt om penger på privat konto og bedt 30 deltagere vippse deg ekstra penger. * Du har ikke merket riktig med reklame på ganske mye + har du tenkt på at ALT du reklamerer for skal skattes av? (også gulfarge -bare antall ganger du har reklamert for spraytanhuset er vel oppi minst 30 ganger siste halvåret) * Du sletter og blokkerer alt som er av saklige spørsmål og konsktruktiv kritikk * Du selger inn deg selv som bestselger (boka di floppet + ble dømt for injuriende innhold) og Norges største tv-personlighet? Generelt har du over flere år opptrått på en måte som har gitt deg mange kritiske "følgere" -dvs alle oss som ønsker du faktisk må stå til rette for det du har gjort. (Som du så fint kaller "haters" og som i ditt hode bare er misunnelige og vil ødelegge for deg. Noen gang tenkt over at disse faktisk bare vil ha en stopp på det du driver med?) Det skal ikke lønne seg å lyve, true, blokkere og svindle seg til penger og "suksess". Som du så ironisk nok sier selv; det finnes ingen heis til suksee, man må gå trappa -altså at juks og lettvinte løsninger lønner seg ikke, derimot hardt og redlig arbeid. Du burde fulgt dette ordtaket selv. Du har hele veien vært strategisk og brukt alle triks i boka for å få oppmerksomhet -inkludert en såkallt trussel mot eget barn, absolutt ingenting har vært holdt tilbake hverken av eksponering, påstander om trussler og annet fjas -"kan det selge så brukes det." At du nå må stå til rette for både forbrukertilsynet og skatteetaten er faktisk bare helt korrekt. Hvis du er uskyldig, så har du jo ingenting å frykte, har du? At dine "venner" er borte for du stå for selv. Trist selvsagt, men endel av "livet" i den bransjen. Du er en voksen kvinne -du har tjent ekstremt mye penger på uredelig buisness -at du nå må ta konsekvensene er KUN fordi du selv har satt deg i den situasjonen. Hverken Mette Ask eller andre du har lurt for penger skal ha skyld i dette. Og kom ikke her å true med karma -den beit deg akkurat i ræva sjøl. På tide du tar ansvar og gjør opp for deg. Deretter anbefaler jeg at du dropper dine luftslott og våte drømmer og berømmelse og raske penger -gjør som folk flest; ta deg en jobb. Aldri før har jeg så høyt sagt , AMEN ! 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg