Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Berettiget kritikk unnslippes ikke, det er anbefalt å bruke tiden på noe annet enn krenket kauderveldsk tilsynelatende by proxy på KG. Å sitte stille i båten er et fredsommelig syssel faktisk anbefalt av Anne Brith Davidsen selv.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gleder meg at det linkes til svindelartikklene om henne når det skrives om Bloggerene osv nå. Dette kommer til å henge ved henne. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Hva skjer i tråden? Er det noen som har behov for å rote til en så bra tråd?  Det er ikke ment som en kommentar til modereringen men til innholdet som er moderert bort. 

23 timer siden, pøbelsara skrev:

Ja. Kravet om at folk må si fra face-to-face, faller jo på ABs historikk. Hun har på usedvanlig effektivt vis, sørget for at alle klager på hvordan hun driver sin kommersielle virksomhet, iKKE kan løses på laveste effektive nivå. Å bli hengt ut i hennes ulike SOme-kanaler, bli oppringt selv eller senda verre; at arbeidsgiver blir oppringt, eller bli omtalt i svært lite smigrende ordelag i SoMe eller i publiserte bøker, setter jo en effektiv stopper for de som måtte ønske å overbringe budskapet sitt selv.

Jeg skrev så å si det samme som @pøbelsara her, men det ble moderert bort...

Veldig rart !

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet ny IG post om at hun må trekke seg tilbake og at hun er sliten og har «sår som ikke gror». Er det blitt skrevet artikler om henne nå de siste dagene?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Hun har skrevet ny IG post om at hun må trekke seg tilbake og at hun er sliten og har «sår som ikke gror». Er det blitt skrevet artikler om henne nå de siste dagene?

Kan ikke si jeg har sett noe 🤷🏽‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
7 minutter siden, fotballjenta skrev:

Er det noen som har kommentert noe kritisk på den IG-posten? Jeg er blokkert! 

Selvsagt ikke.Det skulle tatt seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Finlay skrev:

Selvsagt ikke.Det skulle tatt seg ut!

😂😂👏🏼

Ja det ville vel ikke vært innafor om hun fikk kritikk 😅

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, nomore82 skrev:

Masse hjerter. Nesten kun hjerter faktisk. Men når jeg leser her hvor mange som blir blokkert skjønner jeg jo hvorfor. Enhver kritikker blir blokkert. Da skjønner en fort hvor vanskelig det blir å «ta det opp med vedkommende». Tipper AB er enkel å prate med og tar i mot kritikk på en god og reflektert måte. Eller vent litt...

Er vel derfor hun har IG’n sin låst og da. Så hun selv kan bestemme hvem som får lov å følge henne og ikke..  🤨

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...