MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #11641 Del Skrevet 25. februar 2020 8 timer siden, Elisiaflisa skrev: Dumpe drømmemannen fordi han ikke kom på innflyttningsfesten, da kunne det ikke stikke så dypt som hun bretter ut om i store ord 🙈🤪 Enig. Spesielt å dumpe noen som sender blomster men ikke dukke opp. Han ville vel ikke bli filmet. Hun er ekspert på og bruke store ord på småe ting🤪 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 25. februar 2020 Populært innlegg #11642 Del Skrevet 25. februar 2020 Hvis blomstermannen faktisk eksisterer, så er det vel overhodet ikke rart om han ikke ønsket å hilse på alle hennes venner på en fest som ble filmet - for å bli vist på TV. Hadde de ikke kjent hverandre i kun 14 dager da? Det heter vel ikke forhold da, da heter det at man har truffet noen et par ganger. Dette kjøper jeg ikke (dette heller) Er det forresten disse blomstene som ble kastet i en slags "seremoni" med hun Isabell og trenings-Tina? Handlet vel mest om manuset til den seremonien dette da. For å lage innhold. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 25. februar 2020 Populært innlegg #11643 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg tror at denne drømmemannen, eller "Marius" som han heter på podcasten, er noe Anne Brith kom opp med i full fart da blind daten ikke dukket opp. Anne Brith er tydelig giret og spent og jeg tolker det som om hun gleder seg. Da Isabel kommer tilbake og sier at han ikke dukket opp, faller hun helt sammen. Ikke bare ble hun skuffet, men hun taper ansikt også. Hun redder seg inn med at hun egentlig ikke ønsket denne daten, for hun har truffet en annen. Så gjentar hun hvor lettet hun er så mange ganger at alle skjønner at det er løgn. Om hun innviet Isabel i fantasi-forholdet sitt før festen vet jeg ikke. Isabel virker så snill at jeg tror hun kunne vært med på bløffen for at ikke Anne Brith skulle bli såret. Som @Isild sier, så er dette opptakten til rosesermonien, hvor damene holt "lank" og kastet buketten demonstrativt i søpla. Etterpå utbroderte de dette påståtte forholdet i 8-9 episoder av podcasten. Mulig jeg teller feil, jeg har skrevet recaps og burde husket det. Men sannheten er at livene deres har så lite innhold at de kverner på det samme igjen og igjen. Jeg går helt i surr. Men fra hva jeg kan erindre skal denne Marius (som var i samme bransje, men ikke på sosiale medier) ha truffet Anne Brith i en uke. Uka etter var han vanskelig å få tak i, og da hun endelig fikk tak i han var det vanskelig å få avtalt noe konkret. Så de traff hverandre ikke. Og så kom innflytningsfesten, hvor han sendte blomster, men ikke dukket opp. Så kom de til konklusjonen at han ikke visste at det han og AB hadde var et forhold. Som flere her har sagt, hun kunne sagt at han ikke kom på grunn av kameraene. Det som kjennetegner et ekte forhold er at det ikke synes, hevder Anne Brith. Men da måtte hun jo ha hold løgnen i live en stund til, og da fikk de ikke innhold til Bloggerne. Dessuten jobbet Anne Brith hardt på flere sjekkemarkedet, og hvordan skulle hun forklare det, hvis hun hadde møtt The One? 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #11644 Del Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, Isild skrev: Hvis blomstermannen faktisk eksisterer, så er det vel overhodet ikke rart om han ikke ønsket å hilse på alle hennes venner på en fest som ble filmet - for å bli vist på TV. Hadde de ikke kjent hverandre i kun 14 dager da? Det heter vel ikke forhold da, da heter det at man har truffet noen et par ganger. Dette kjøper jeg ikke (dette heller) Er det forresten disse blomstene som ble kastet i en slags "seremoni" med hun Isabell og trenings-Tina? Handlet vel mest om manuset til den seremonien dette da. For å lage innhold. Det blir i så fall ikke første gangen hun lyver på seg noe slikt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 25. februar 2020 Populært innlegg #11645 Del Skrevet 25. februar 2020 Hun burde få sortert tankene sine hos en profesjonell. Det virker som det er kaos i topplokket, og det minner litt om pubertet i mine øyne. Hun er så usikker på seg selv og hvem hun vil være at hun ikke klarer være ekte. Ene dagen er hun mor godhjerta som kjemper og sliter for å få hverdagen med fire små til å gå opp, mens dagen etter en hun luksusdiva med ungdomsvenner og en utsvevende livsstil. Jeg tror ikke på noen av delene. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 25. februar 2020 #11646 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) 2 hours ago, Isild said: Hvis blomstermannen faktisk eksisterer, så er det vel overhodet ikke rart om han ikke ønsket å hilse på alle hennes venner på en fest som ble filmet - for å bli vist på TV. Hadde de ikke kjent hverandre i kun 14 dager da? Det heter vel ikke forhold da, da heter det at man har truffet noen et par ganger. Dette kjøper jeg ikke (dette heller) Er det forresten disse blomstene som ble kastet i en slags "seremoni" med hun Isabell og trenings-Tina? Handlet vel mest om manuset til den seremonien dette da. For å lage innhold. Enig. Hun sa jo i en tidligere episode at en fremtidig kjæreste som ikke befinner seg i mediebransjen er varmt velkommen. Da hadde jeg blitt glad jeg, hvis jeg fikk en bukett blomster på døren fra han i stedet for at han kom på denne festen med tv2kamera på slep. I mitt hode høres det ut som en fornuftig mann som er glad i henne fordi hun er Anne Brith og ikke Anne Brith AS. I stedet blir hun sur og dumper han? 🤔 Endret 25. februar 2020 av this_is_she 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 25. februar 2020 Populært innlegg #11647 Del Skrevet 25. februar 2020 8 minutter siden, this_is_she skrev: Enig. Hun sa jo i en tidligere episode at en fremtidig kjæreste som ikke befinner seg i mediebransjen er varmt velkommen. Da hadde jeg blitt glad jeg, hvis jeg fikk en bukett blomster på døren fra han i stedet for at han kom på denne festen med tv2kamera på slep. I mitt hode høres det ut som en fornuftig mann som er glad i henne fordi hun er Anne Brith og ikke Anne Brith AS. I stedet blir hun sur og dumper han? 🤔 Hvis denne mannen virkelig eksisterer er han nok særdeles lykkelig over å ha kommet seg unna i tide. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. februar 2020 #11648 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg synes hele opplegget rundt blomstene virket konstruert. Ingen glede,ingen overraskelse å spore, bare jaha, blomster - bare en (i hele verden) som vet at jeg liker hvite roser. At det kan ha vært tilfeldig at det ble valgt hvite streifer henne ikke. Synes også det er utrolig merkelig hvis en hun virkelig er i et forhold til, skriver et anonymt kort med "Hurra for innflyttingsfest". Så hvis hun ikke har bestilt blomster til seg selv, tror jeg vi kan konstatere at denne mannen ikke var klar over at han faktisk var i et forhold til AB😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #11649 Del Skrevet 25. februar 2020 1 minutt siden, Finlay skrev: Jeg synes hele opplegget rundt blomstene virket konstruert. Ingen glede,ingen overraskelse å spore, bare jaha, blomster - bare en (i hele verden) som vet at jeg liker hvite roser. At det kan ha vært tilfeldig at det ble valgt hvite streifer henne ikke. Synes også det er utrolig merkelig hvis en hun virkelig er i et forhold til, skriver et anonymt kort med "Hurra for innflyttingsfest". Så hvis hun ikke har bestilt blomster til seg selv, tror jeg vi kan konstatere at denne mannen ikke var klar over at han faktisk var i et forhold til AB😅 Jo mer jeg leser om dette å sett episoden. Jo mer tror jeg virkelig på at det hele er skuespill å løgn. Så da kan vi være for sikkert at barnan ikke vet en gang at deres mor liker hvite roser, når hun klarer å presse ut av seg at det er kun EN i hele verden som vet om det, liksom. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 25. februar 2020 Populært innlegg #11650 Del Skrevet 25. februar 2020 Hvis den eneste i hele verden som vet at hun liker hvite roser er en fyr hun har kjent i 14 dager - da har hun holdt den hemmeligheten rimelig tett til brystet vil jeg si. Nok om det. Jeg tror hun ønsker akkurat dette -at KG og alle andre skal spekulere, irritere seg, lure, "plukke det fra hverandre" ++, mest av alt ønsker hun nok kanskje å skape et image som omsvermet, kul, rik, kjendis, spennende og lykkelig. Jeg aner ikke, håper igrunn det er ekte jeg, at ikke det er skuespill for å overbevise seg selv og andre - for da er det trist. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 25. februar 2020 Populært innlegg #11651 Del Skrevet 25. februar 2020 24 minutter siden, Isild skrev: Hvis den eneste i hele verden som vet at hun liker hvite roser er en fyr hun har kjent i 14 dager - da har hun holdt den hemmeligheten rimelig tett til brystet vil jeg si. Nok om det. Jeg tror hun ønsker akkurat dette -at KG og alle andre skal spekulere, irritere seg, lure, "plukke det fra hverandre" ++, mest av alt ønsker hun nok kanskje å skape et image som omsvermet, kul, rik, kjendis, spennende og lykkelig. Jeg aner ikke, håper igrunn det er ekte jeg, at ikke det er skuespill for å overbevise seg selv og andre - for da er det trist. Hun har skrevet mangt et tankefullt blogginnlegg akkopagnert av en bukett rosa roser. Hun har presisert at hun har kjøpt de selv, for rosa er yndlingsfargen hennes, selv om hun alltid nevnte navnet på blomsterbutikken. Hun skrev også et dystert innlegg om en tidligere mann som bare kjøpte røde roser til henne. Hun påpekte at hun likte rosa roser bedre, men han fortsatte å gi henne røde, og det ble hun så deprimert av at hun byttet ut hele garderoben sin til grå klær. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. februar 2020 #11652 Del Skrevet 25. februar 2020 6 minutter siden, Felis skrev: Hun har skrevet mangt et tankefullt blogginnlegg akkopagnert av en bukett rosa roser. Hun har presisert at hun har kjøpt de selv, for rosa er yndlingsfargen hennes, selv om hun alltid nevnte navnet på blomsterbutikken. Hun skrev også et dystert innlegg om en tidligere mann som bare kjøpte røde roser til henne. Hun påpekte at hun likte rosa roser bedre, men han fortsatte å gi henne røde, og det ble hun så deprimert av at hun byttet ut hele garderoben sin til grå klær. Blir tom for ord jeg. Venter på en måte på at hun skal stå frem og fortelle at denne damen hun spiller, - er nettopp skuespill. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 25. februar 2020 #11653 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg har alltid stusset på om AB og Lene Alexandea er virkelig gode venner, eller bare noe hun innbiller seg. LA følger ingen an av kontone til AB på Instagram. Også synes jeg hun virket ganske utilpass og hadde bare latterkrampe hver gang AB snakket. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #11654 Del Skrevet 25. februar 2020 16 minutter siden, Felis skrev: Hun har skrevet mangt et tankefullt blogginnlegg akkopagnert av en bukett rosa roser. Hun har presisert at hun har kjøpt de selv, for rosa er yndlingsfargen hennes, selv om hun alltid nevnte navnet på blomsterbutikken. Hun skrev også et dystert innlegg om en tidligere mann som bare kjøpte røde roser til henne. Hun påpekte at hun likte rosa roser bedre, men han fortsatte å gi henne røde, og det ble hun så deprimert av at hun byttet ut hele garderoben sin til grå klær. Ble helt målløs nå.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #11655 Del Skrevet 25. februar 2020 Akkurat nå, Nathalie skrev: Jeg har alltid stusset på om AB og Lene Alexandea er virkelig gode venner, eller bare noe hun innbiller seg. LA følger ingen an av kontone til AB på Instagram. Også synes jeg hun virket ganske utilpass og hadde bare latterkrampe hver gang AB snakket. LA så desperat rundt seg for å se om det var noen som kunne redde henne på en eller annen måte😅 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. februar 2020 #11656 Del Skrevet 25. februar 2020 Lene Alexandra er en av de som går «way back» med AB. De har kjent hverandre i mange år, LA har blitt nevnt flere ganger i gamle bloggen som nær. I 2013 laget AB kake til La,tror det var da de ble kjent. https://www.facebook.com/154213101286319/posts/558408057533486/?d=n Og forresten- latteren til LA er ikke et spesielt fenomen i denne settingen. Hun ler høyt og mye- alltid. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 25. februar 2020 #11657 Del Skrevet 25. februar 2020 4 minutter siden, Zenhouse said: Lene Alexandra er en av de som går «way back» med AB. De har kjent hverandre i mange år, LA har blitt nevnt flere ganger i gamle bloggen som nær. I 2013 laget AB kake til La,tror det var da de ble kjent. https://www.facebook.com/154213101286319/posts/558408057533486/?d=n Og forresten- latteren til LA er ikke et spesielt fenomen i denne settingen. Hun ler høyt og mye- alltid. Men pleier ikke gode venner å følge hverandre på sosiale medier? LA følger jo nærmest 5k personer på insta. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 25. februar 2020 #11658 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg mener at LA la ut et bilde hvor hun poserte med et av barna til AB og at det var i dennes konfirmasjon. Jeg husker det fordi jeg visste ikke at de kjente hverandre privat, og bare "ok, de er visst private venner", uten at jeg la noe spesielt i det. Jeg finner ikke igjen det bildet på Instagram kontoen til LA. Barnet hadde konfirmasjon i september og jeg har sjekket på den tiden. Men, det kan ha vært i en annen kanal. Så veldig overrasket blir jeg ikke om de ikke har relasjon lenger, begge kan gi litt inntrykk av å skifte ut relasjonene sine med mer eller mindre jevne mellomrom. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. februar 2020 #11659 Del Skrevet 25. februar 2020 15 minutter siden, Nathalie skrev: Men pleier ikke gode venner å følge hverandre på sosiale medier? LA følger jo nærmest 5k personer på insta. Det aner jeg ikke og vil ikke spekulere i. Ville bare få frem at de HAR kjent hverandre lenge. 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 25. februar 2020 #11660 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) Vet ingenting om personen bak Anne Brith AS sine mer eller mindre nære venner, men får et inntrykk av at disse som fremstilles som nære i en filmet innflytningsfest eller et barns konfirmasjon er der for å lage innhold til et TV-program eller sosiale medier. Man får inntrykk av at det er flest forretningsforbindelser til stede. De kan tenkes å være der for å fremmes på sosiale medier eller få TV-blest selv. Evenementene i seg selv er jo også fulle av produktplasseringer og spons. Fryktelig trist når selv noe så privat som en konfirmasjon selges ut slik. "Influenser"-bloggerne lever av å være levende reklameplakater, og "Bloggerne" på TV2 er åpenbart finansiert av produktplasseringer og spons. Nettopp derfor er det ikke bare-bare for TV2/Salto å kutte ut AB-innslagene med avtalt reklame heller. Håper likevel det skjer. Endret 26. februar 2020 av Villroses hage tyrkleif 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg