Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, anno1 skrev:

Har fulgt AB i 14 år nå. Helt siden jeg satt gravid med første på dinbaby.com

Hun er seg selv lik i alle de årene og jeg synes dere er naive som tror hun stopper på grunn av dette. Eller penere sagt, dere har ikke fått med dere alt. 
Gi henne toppen 2 mnd og hun er i full vigør igjen. 
om det er med unnskyldninger, halvsannheter og tårer hun skal snu det, får vi se. 
men tro meg, dette oppstyret som er nå vil hun snu til sin fordel. Fengselsstraff, bøter eller ei. 

Det tror jeg absolutt på. Hun vet å vri om på ting. Er bare ta boken hennes som et godt eksempel. Blir vel en ny bok om hvordan media og deltakerne "løy" om henne etc.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Miss.Wildfox said:

Jeg har vært inne å lest kommentarene og hun skriver så detaljert at det ikke var noe problem å identifisere henne. Hun har jo til og med linket til sin private blogg på det tidspunktet. 

Ja det er sant. Hun opererte med minimum to nick der inne. Var kanskje opptil fire. Når det ble for hett rundt ørene, seilte hun inn med nytt navn, nye håp og drømmer. Alt gammel kritikk ble glemt. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Nå tar du det ut av sammenheng. Vi diskuterer ikke utseende til Anne Brith. For mitt vedkommende var det en kommentar til at ABD ikke var interresant for Kristin Gjelsvik å ta opp, med hentydning til at hun fokuserer mer på kroppspress enn svindel i så måte når det kommer til uetisk forretningsdrift og påvirkning. Det er forskjell på å ta opp at ABD har tydd til plastisk kirurgi, som hun selv er åpen om, og debattere hvordan kroppen hennes ser ut. 

Når det er sagt er det merkelig hvordan SE blir sosialt lynsjet for sine operasjoner fordi hun er så åpen om det, mens de som som holder en lav profil om plastisk kirurgi slipper unna. Er det greit sålenge man er middelaldrende og ikke snakker aktivt om det? 

Jeg har ikke sagt et ord om hva jeg mener om diverse kropspress, jeg sa min mening om å holde debatten saklig. Om du virkelig mener det jeg siterte går under saklig debatt,  så må du selvfølgelig få mene det. Jeg er uenig.  

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Siteringene dine har lite betydninger. Det er igrunn bra at alt ved AB kommer fram. Om det er fra silikon til ungene har fått siste nytt av innkjøp. Alt må fram nå uansett hva. For slik det ser ut til nå pga svindel skandalen så kan det ses ut til at forretningen hennes er basert på uærlige strategie for å fått husdrømmen oppfylt. Noe som det har blitt gjort. Så blir spørmålet om; hvordan hadde det gått seg til om hun ikke hadde svindlet til seg alle pengene, men drevet på en ærlig vis og gitt deltakerne den oppfølgingen som hun lovet. Begge deler av saken er like interessant synes jeg.

Igjen, latterliggjøring og kommentarer om utseende har ingenting i en konstruktiv debatt om en bedrift og ABs ledelse av bedriften og gjøre. Det drar diskusjonen ned etter min mening. Du må selvfølgelig få være uenig.... 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Leselusa skrev:

Jeg har ikke sagt et ord om hva jeg mener om diverse kropspress, jeg sa min mening om å holde debatten saklig. Om du virkelig mener det jeg siterte går under saklig debatt,  så må du selvfølgelig få mene det. Jeg er uenig.  

Igjen, latterliggjøring og kommentarer om utseende har ingenting i en konstruktiv debatt om en bedrift og ABs ledelse av bedriften og gjøre. Det drar diskusjonen ned etter min mening. Du må selvfølgelig få være uenig.... 

Og jeg er uenig med deg. Alt må og skal fram nå om den dama. Jeg er sjokkert over hvor lite jeg visste om henne til det ble lagt ut enn kun om bedriften. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leselusa skrev:

Jeg er for å være uenig. Det er ikke meningen eller behov for mitt vedkommende å diskutere plastisk kirurgi og influensere som markedsfører dette, men at den debatten igjen skulle vært usaklig synes ikke å være tilfellet. For Kristin Gjelsvik vant nettopp pris for Årets sterke mening etter å ha bydd opp til dans i hele debatt-Norge (blogg, aviser, radio og nyhetssendinger) på bakgrunn av SE sine plastiske operasjoner. Det er et høyst aktuelt tema. Men enig i at det ikke er det som er mest interresant tilknyttet ABD i dag. Poenget mitt i motsvaret var bare at ingen har sagt noe negativt eller positivt om ABD sitt utseende annet enn å konstatere fakta om at hun har tatt plastisk operasjon. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg er for å være uenig. Det er ikke meningen eller behov for mitt vedkommende å diskutere plastisk kirurgi og influensere som markedsfører dette, men at den debatten igjen skulle vært usaklig synes ikke å være tilfellet. For Kristin Gjelsvik vant nettopp pris for Årets sterke mening etter å ha bydd opp til dans i hele debatt-Norge (blogg, aviser, radio og nyhetssendinger) på bakgrunn av SE sine plastiske operasjoner. Det er et høyst aktuelt tema. Men enig i at det ikke er det som er mest interresant tilknyttet ABD i dag. Poenget mitt i motsvaret var bare at ingen har sagt noe negativt eller positivt om ABD sitt utseende annet enn å konstatere fakta om at hun har tatt plastisk operasjon. 

Og det syntes jeg var bra at du la fram, siden det var jeg som skrev at Kristin G burde komme på banen i hennes sak også ang svindel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Felis skrev:

For å balansere diskusjonen litt legger jeg ut lenken til en svært fornøyd ABIP'er.

Hun har ikke oppnådd det hun er blitt lovet hun heller, og det er hun kjempefornøyd med! Hun meldte seg bare på for å "strukturere skrivingen sin". Hun drev med selvrealisering, og tok ting i sitt eget tempo. Og nå går hun til frontalangrep på Mette og de andre som har klaget. 

Hvor langt er noen villig til å gå? Og da mener jeg ikke antall skritt eller kilometer..Men selge en historie til media fordi man vil komme til toppen.. bloggtoppen. Burde vært Galdhøpiggen de gikk opp.

Det er mange frustrerte fruer om dagen som vil "mele sin egen kake".

Hun har tydeligvis null forståelse for at noen ønsker å få hva de faktisk betalte for. 

Jeg synes denne damen har skremmende likheter med WL. Hun må jo ha hatt noen ambisjoner da hun meldte seg på? Ingen betaler slike summer for å "strukturere" skrivingen sin! Det koster langt mindre med et skikkelig skrivekurs. Men i likhet med WL har hun justert forventningene og er nå fornøyd med å være akkurat like langt og skrive akkurat like intetsigende som før, bare 14500 kr fattigere.

Denne damen og Anne Brith har mange av de samme vendingene. Alle nyoppstartede firmaer har barnesykdommer.  Man må gjøre jobben selv. En sak har to sider. Hun kjenner seg ikke igjen... Jeg mener å huske at WL har vært inne på det samme. Her mangler vi bare "offentlig skittentøyvask" og "ta det med den det gjelder", så er lista komplett. 

Hva er det Anne Brith forer dem med? Hvordan i all verden får hun vridd det til at det er deres feil at drømmen de kjøpte ikke ble noe av. OG at de er strålende fornøyd med (det uteblitte) resultatet?

https://www.evaarnesen.com/post/den-som-lyver-hele-tiden-må-før-eller-senere-snakke-sant-lars-saabye-christensen

Vedkommende jobber forøvrig i barnevernet.

Oh Shit.... 😳 Takk for alt du finner fram til, @Felis

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Leste det innlegget i stad! Det er jo så fantastisk selvmotsigende, for det er en kommentar der som er i disfavør AB og da svarer hun «Ta det med den det gjelder», men hun vier altså et helt innlegg til å disse Mette...
Ganske likt hun som var innom forumet her en dag og slo litt fra seg med «hvis du ikke har noe positivt å si så hold kjeft» samtidig som hun kalte andre brukere både det ene og det andre...

Like selvmotsigende som deres mentor der med andre ord...

Haha, jeg så ikke den kommentaren da jeg leste det. Det kunne jo vært hysterisk morsomt, hadde det ikke vært så trist. Da mangler bare "offentlig skittentøyvask". Eller er det flere ord og vendinger som går igjen hos de som har blitt sendt ut av forsvarer Anne Brith?

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Felis skrev:

Haha, jeg så ikke den kommentaren da jeg leste det. Det kunne jo vært hysterisk morsomt, hadde det ikke vært så trist. Da mangler bare "offentlig skittentøyvask". Eller er det flere ord og vendinger som går igjen hos de som har blitt sendt ut av forsvarer Anne Brith?

Ja, det er jo veldig åpenbart hva som skjer. Triste greier. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Castor Troy skrev:

Ja hun har tatt det opp i bloggerne, hun satt med en gjeng influencere i 20 årene og tok et realt tak i puppene sine og sa "Jeg har litt sillikon her vettu" tydelig fornøyd. Er man influencer, blond og har sillikon er man jo en i gjengen med de unge kule influencerne 🤩

:hoho: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Felis skrev:

For å balansere diskusjonen litt legger jeg ut lenken til en svært fornøyd ABIP'er.

Hun har ikke oppnådd det hun er blitt lovet hun heller, og det er hun kjempefornøyd med! Hun meldte seg bare på for å "strukturere skrivingen sin". Hun drev med selvrealisering, og tok ting i sitt eget tempo. Og nå går hun til frontalangrep på Mette og de andre som har klaget. 

Hvor langt er noen villig til å gå? Og da mener jeg ikke antall skritt eller kilometer..Men selge en historie til media fordi man vil komme til toppen.. bloggtoppen. Burde vært Galdhøpiggen de gikk opp.

Hun har tydeligvis null forståelse for at noen ønsker å få hva de faktisk betalte for. 

Jeg synes denne damen har skremmende likheter med WL. Hun må jo ha hatt noen ambisjoner da hun meldte seg på? Ingen betaler slike summer for å "strukturere" skrivingen sin! Det koster langt mindre med et skikkelig skrivekurs. Men i likhet med WL har hun justert forventningene og er nå fornøyd med å være akkurat like langt og skrive akkurat like intetsigende som før, bare 14500 kr fattigere.

Denne damen og Anne Brith har mange av de samme vendingene. Alle nyoppstartede firmaer har barnesykdommer.  Man må gjøre jobben selv. En sak har to sider. Hun kjenner seg ikke igjen... Jeg mener å huske at WL har vært inne på det samme. Her mangler vi bare "offentlig skittentøyvask" og "ta det med den det gjelder", så er lista komplett. 

Hva er det Anne Brith forer dem med? Hvordan i all verden får hun vridd det til at det er deres feil at drømmen de kjøpte ikke ble noe av. OG at de er strålende fornøyd med (det uteblitte) resultatet?

https://www.evaarnesen.com/post/den-som-lyver-hele-tiden-må-før-eller-senere-snakke-sant-lars-saabye-christensen

Hun er for øvrig en av de som er mest aktiv på felles-snappen  deres- altså jeg ser at den «indre kjernen» på, jeg vil tippe en 7-8 stk,de bruker den snappen til små hverdags glimt, og selv- reklame( insta og blogg). Det har jo ikke vist så mye resultater i tall og følgere, men tror gjerne på at disse føler seg fornøyde da de tydeligvis føler på et felleskap, og de får «vist» seg frem offentlig i større grad tror jeg enn om de kun hadde hatt egen snap. Blir litt sånn «i vår egen lille verden i stua på Sørumsand er vi store» vibber jeg får av dette. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillesnøfnugg
14 timer siden, Felis skrev:

Så fordi Eva Arnesen  opplever at dette er nok: " Hun har ikke oppnådd det hun er blitt lovet hun heller, og det er hun kjempefornøyd med. Hun meldte seg bare på for å "strukturere skrivingen sin" så skal andre ABIP deltagere som ikke opplever det slik bli "hengt ut " på hennes blogg? Det gir overhodet ingen mening,  ei heller  trekke inn arbeidet sitt som ansatt i barnevernet er heller ikke relevant i forhold til den alvorlige saken som omhandler ABIP. Noe sier meg at et par poeng har gått henne forbi.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Felis skrev:

Jeg er ganske sikker på at enkelte har fått bedre oppfølging enn andre. Eva her er nok en av de som har fått litt mer. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...