Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

58 minutter siden, adinterim skrev:

Dette er vel ikke helt Kristin sitt område? 

Anne Brith har silikon hun også, så kanskje hun er innenfor interessefeltet til Kristin likevel?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

«– Vet du det at når man googler Anne Brith, så er det første som kommer opp «bryn» og «føflekk»?»

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Å gud, for mye sukkerete ord det var i den artikkelen. Hvert eneste ord og bevegelser av AB ble notert ned🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Anne Brith har silikon hun også, så kanskje hun er innenfor interessefeltet til Kristin likevel?

Har hun det? Når ble det gjort?

Herregud så lite jeg vet om den dama😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Ja hun har tatt det opp i bloggerne, hun satt med en gjeng influencere i 20 årene og tok et realt tak i puppene sine og sa "Jeg har litt sillikon her vettu" tydelig fornøyd. Er man influencer, blond og har sillikon er man jo en i gjengen med de unge kule influencerne 🤩

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Ja hun har tatt det opp i bloggerne, hun satt med en gjeng influencere i 20 årene og tok et realt tak i puppene sine og sa "Jeg har litt sillikon her vettu" tydelig fornøyd. Er man influencer, blond og har sillikon er man jo en i gjengen med de unge kule influencerne 🤩

Åååå Gud så kleint å pinlig🙈🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

ja det var herlig god underholdning, superpinlig og kleint på en gang 😍 just the way I like it! 

Hun skulle så gjerne vært 20 år igjen, hun koser seg virkelig med de unge kollegaene sine 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, fotballjenta skrev:

Det står også at forbrukertilsynet tidligere har gitt bøter opptil en million. Dette er det forbrukertilsynet selv som sier til avisen, så da er det jo nærliggende å tro at dette kan skje Anne Brith Influenserprogram også. 

Så hvordan er utsiktene nå? Millionbot og fengselsstraff for skattefusk? 

slike bøter står vel gjerne i forhold til inntekt, og den er vel ikke så høy (på papiret) der i gården

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Castor Troy skrev:

ja det var herlig god underholdning, superpinlig og kleint på en gang 😍 just the way I like it! 

Hun skulle så gjerne vært 20 år igjen, hun koser seg virkelig med de unge kollegaene sine 

Vet du noe om hva som skjedde mellom han unge eksen og henne?

Endret av Uglesjel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Er vel kun Kristin G, Linnéa Myhre og Annijor fra bloggverden som jeg vet av som ikke har tatt silikon.

Kristin kunne aldri gjort det nå, det hadde vært karriere-selvmord 😅 Hun får holde fast ved sine prinsipper

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Leselusa skrev:

Men i alle dager hva skjer på de siste sidene her? Fra saklig diskusjon rundt AB sitt firma og roller ble det plutselig diskusjon om utseende!! DET bør vi holde oss unna!!

Utseendet? Ser kun diskusjon om svindel saken jeg og noen tanker på hva pengene er blitt brukt på.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

30 minutter siden, Uglesjel skrev:

27 minutter siden, Castor Troy skrev:

25 minutter siden, Uglesjel skrev:

18 minutter siden, Uglesjel skrev:

Er vel kun Kristin G, Linnéa Myhre og Annijor fra bloggverden som jeg vet av som ikke har tatt silikon.

3 minutter siden, Uglesjel skrev:

Utseendet? Ser kun diskusjon om svindel saken jeg og noen tanker på hva pengene er blitt brukt på.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for kritikk av AB og håndtering av firma og media, men slik som dette jeg siterte her over drar fokuset over på utseende og personlige forhold.  Noe som gjør debatten mye dårligere,  etter min mening. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Leselusa skrev:

Men i alle dager hva skjer på de siste sidene her? Fra saklig diskusjon rundt AB sitt firma og roller ble det plutselig diskusjon om utseende!! DET bør vi holde oss unna!!

Nå tar du det ut av sammenheng. Vi diskuterer ikke utseende til Anne Brith. For mitt vedkommende var det en kommentar til at ABD ikke var interresant for Kristin Gjelsvik å ta opp, med hentydning til at hun fokuserer mer på kroppspress enn svindel i så måte når det kommer til uetisk forretningsdrift og påvirkning. Det er forskjell på å ta opp at ABD har tydd til plastisk kirurgi, som hun selv er åpen om, og debattere hvordan kroppen hennes ser ut. 

Når det er sagt er det merkelig hvordan SE blir sosialt lynsjet for sine operasjoner fordi hun er så åpen om det, mens de som som holder en lav profil om plastisk kirurgi slipper unna. Er det greit sålenge man er middelaldrende og ikke snakker aktivt om det? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leselusa skrev:

Jeg er for kritikk av AB og håndtering av firma og media, men slik som dette jeg siterte her over drar fokuset over på utseende og personlige forhold.  Noe som gjør debatten mye dårligere,  etter min mening. 

Siteringene dine har lite betydninger. Det er igrunn bra at alt ved AB kommer fram. Om det er fra silikon til ungene har fått siste nytt av innkjøp. Alt må fram nå uansett hva. For slik det ser ut til nå pga svindel skandalen så kan det ses ut til at forretningen hennes er basert på uærlige strategie for å fått husdrømmen oppfylt. Noe som det har blitt gjort. Så blir spørmålet om; hvordan hadde det gått seg til om hun ikke hadde svindlet til seg alle pengene, men drevet på en ærlig vis og gitt deltakerne den oppfølgingen som hun lovet. Begge deler av saken er like interessant synes jeg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, anno1 skrev:

Har fulgt AB i 14 år nå. Helt siden jeg satt gravid med første på dinbaby.com

Hun er seg selv lik i alle de årene og jeg synes dere er naive som tror hun stopper på grunn av dette. Eller penere sagt, dere har ikke fått med dere alt. 
Gi henne toppen 2 mnd og hun er i full vigør igjen. 
om det er med unnskyldninger, halvsannheter og tårer hun skal snu det, får vi se. 
men tro meg, dette oppstyret som er nå vil hun snu til sin fordel. Fengselsstraff, bøter eller ei. 

Jeg har vært inne å lest kommentarene og hun skriver så detaljert at det ikke var noe problem å identifisere henne. Hun har jo til og med linket til sin private blogg på det tidspunktet. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...