MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11321 Del Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Noen mennesker blir starstruck av AB og hun vet å utnytte det. Enkelte har ikke godt av å være kjendiser. "Hu ekk'e kjendis" som nabo dama sier når vi snakke om henne. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11322 Del Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Uglesjel skrev: "Hu ekk'e kjendis" som nabo dama sier når vi snakke om henne. Hun er kanskje ikke en ivrig bloggleser og fan vil jeg tro 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11323 Del Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: Hun er kanskje ikke en ivrig bloggleser og fan vil jeg tro 😂 Joda.. Men hun kan ikke fordra AB.. Og det er nå forståelig. Det har alltid vært ugler i mosen og shit oppi posen med henne. Og det beviser jo denne svindel saken ganske så godt vil jeg nå si. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11324 Del Skrevet 14. februar 2020 3 minutter siden, Uglesjel skrev: Joda.. Men hun kan ikke fordra AB.. Og det er nå forståelig. Det har alltid vært ugler i mosen og shit oppi posen med henne. Og det beviser jo denne svindel saken ganske så godt vil jeg nå si. Hun hadde vel regnet med et litt annet utfall en det som vi opplever nå. Hun visste vel hun gjorde noen sleipe ting, men regnet med ingen ville rope høyt og dette ville komme ut. Eller kanskje hun trodde hun gav folk god valuta for pengene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11325 Del Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: Hun hadde vel regnet med et litt annet utfall en det som vi opplever nå. Hun visste vel hun gjorde noen sleipe ting, men regnet med ingen ville rope høyt og dette ville komme ut. Eller kanskje hun trodde hun gav folk god valuta for pengene. Kan jo ikke ha gjort det når hun sier at det skulle være et bestemt antall påmeldt, men så viser det seg at det er 100 stk istedenfor. Da får man ikke valuta for pengene når man blir løyet til. Alt hun har tatt i og gjort har hun blitt avslørt på. Dette kan være slutten på hennes karriere om hun ikke anskaffer seg en jævesk god advokat som kan sine saker. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11326 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Kan jo ikke ha gjort det når hun sier at det skulle være et bestemt antall påmeldt, men så viser det seg at det er 100 stk istedenfor. Da får man ikke valuta for pengene når man blir løyet til. Alt hun har tatt i og gjort har hun blitt avslørt på. Dette kan være slutten på hennes karriere om hun ikke anskaffer seg en jævesk god advokat som kan sine saker. Jeg ser ingen mulighet for noe comeback heller. Kan hun ha trodd deltagerne ville ende opp fornøyd bare fordi de fikk hjelp av en kjent og vellykket influencer? At det er nok å bare sette navnet sitt på noe så er det greit. Folk kan la seg underholde av henne og bloggen, men tror ingen vil gi henne noen penger i fremtiden Endret 14. februar 2020 av Castor Troy 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mikrobe Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11327 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) 4 timer siden, Honey Dew skrev: Det er nå bra at hun tar selvkritikk hvertfall At hun tar selvkritikk for noe er såpass ukarakteristisk at jeg måtte lese artikkelen. Sitat – Jeg som eier tar selvsagt kritikken og legger meg flat for at vi i starten kommuniserte uryddig. Det var ikke heldig. Jeg har oppfordret deltakerne til å ta kontakt med oss slik at vi kan rydde opp, sier hun til avisen. (Kilde tv2.no, min utheving.) Hun tar "selvsagt kritikken", hun tar ikke "selvkritikk". Og hun tar det på vegne av ABIP, ikke seg selv. Det er kanskje flisespikkeri, men det er to forskjellige ting. Endret 14. februar 2020 av mikrobe 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11328 Del Skrevet 14. februar 2020 3 minutter siden, mikrobe skrev: At hun tar selvkritikk for noe er såpass ukarakteristisk at jeg måtte lese artikkelen. Hun tar "selvsagt kritikken", hun tar ikke "selvkritikk". Og hun tar det på egne vegne av ABIP, ikke seg selv. Det er kanskje flisespikkeri, men det er to forskjellige ting. I tillegg har hun jo tidligere "oppfordret deltakerne om å ta kontakt" tidligere. Det ble lite bedre av den grunn. Det var jo da trusler om mystiske regninger og annet tull brått kom på banen. En deltaker fikk beskjed om at "klagen var avvist" og vi så jo hvordan det gikk for Mette Ask. Så jeg tenker mitt om det. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 14. februar 2020 #11329 Del Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, Emmelise skrev: I tillegg har hun jo tidligere "oppfordret deltakerne om å ta kontakt" tidligere. Det ble lite bedre av den grunn. Det var jo da trusler om mystiske regninger og annet tull brått kom på banen. En deltaker fikk beskjed om at "klagen var avvist" og vi så jo hvordan det gikk for Mette Ask. Så jeg tenker mitt om det. Det er en uttalelse som ser fin ut på trykk, men som ikke løser noe for dem det gjelder. Det er ikke så lett å ta kontakt når man er blokkert i alle kanaler. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg TinaG Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11330 Del Skrevet 14. februar 2020 Kan TV2 virkelig stå inne for å promotere henne gjennom Bloggerne nå? Det er det jeg lurer mest på. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11331 Del Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, TinaG skrev: Kan TV2 virkelig stå inne for å promotere henne gjennom Bloggerne nå? Det er det jeg lurer mest på. Selvsagt.. De snur bare det ene kinnet til slik dem gjorde med serien til SE og under NRK debatten. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Yann Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11332 Del Skrevet 14. februar 2020 3 timer siden, Justlooking skrev: Nytt hovedoppslag på tv2. https://www.tv2.no/nyheter/11210635/ Nå er det alvor .. TV 2 har flyttet artiklene fra underholdning til nyhetssiden. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 14. februar 2020 #11333 Del Skrevet 14. februar 2020 Noen har vært innom FB-sida til Tjuvstart med Kjell-Ola Kleiven og stilt han spørsmål om podkasten. Hva tenker vi om svaret hans? (Kommentarene er under linken til poden med ABD) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11334 Del Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, Morradi skrev: Noen har vært innom FB-sida til Tjuvstart med Kjell-Ola Kleiven og stilt han spørsmål om podkasten. Hva tenker vi om svaret hans? (Kommentarene er under linken til poden med ABD) Han har forsåvidt et poeng. Anne Brith er ikke dømt for noe........ enda(?). Når det gjelder denne podcasten så er det forsåvidt ikke Anne Brith sitt omdømme som blir skadelidende. Kleiven sier han ikke jobber som "svindeljeger" for denne podcasten, at konseptet er noe annet. Men problemet ligger jo nettopp i at Kleiven, takket være TV3, er storpromotert som en svindeljeger. Og dermed ser det ikke pent ut når han sitter og lager "feelgood" kaffeprat med noen som blir anklaget for å drive med nettopp svindel. Han har valgt å ikke ta stilling til det, og det har han forsåvidt rett til. Men om han tror det ikke skader omdømme hans på et vis, så tar han nok litt feil. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11335 Del Skrevet 14. februar 2020 46 minutter siden, Uglesjel skrev: Selvsagt.. De snur bare det ene kinnet til slik dem gjorde med serien til SE og under NRK debatten. Ja tv2 har ikke gjort noe galt, de bare følger livet til Anne Brith. Akkurat som de fulgte SE, som programdirektøren så fint sa det. 😛 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11336 Del Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Ja tv2 har ikke gjort noe galt, de bare følger livet til Anne Brith. Akkurat som de fulgte SE, som programdirektøren så fint sa det. 😛 Jupp.. samm gamle argumentet for å ikke bli stilt til ansvar 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 14. februar 2020 #11337 Del Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, Emmelise skrev: Han har forsåvidt et poeng. Anne Brith er ikke dømt for noe........ enda(?). Når det gjelder denne podcasten så er det forsåvidt ikke Anne Brith sitt omdømme som blir skadelidende. Kleiven sier han ikke jobber som "svindeljeger" for denne podcasten, at konseptet er noe annet. Men problemet ligger jo nettopp i at Kleiven, takket være TV3, er storpromotert som en svindeljeger. Og dermed ser det ikke pent ut når han sitter og lager "feelgood" kaffeprat med noen som blir anklaget for å drive med nettopp svindel. Han har valgt å ikke ta stilling til det, og det har han forsåvidt rett til. Men om han tror det ikke skader omdømme hans på et vis, så tar han nok litt feil. Nettopp! Han er jo svindeljeger for folk flest. Og da er det jo ikke rart at folk reagerer... 🤷🏼♀️ 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 14. februar 2020 #11338 Del Skrevet 14. februar 2020 1 time siden, Castor Troy skrev: Jeg ser ingen mulighet for noe comeback heller. Kan hun ha trodd deltagerne ville ende opp fornøyd bare fordi de fikk hjelp av en kjent og vellykket influencer? At det er nok å bare sette navnet sitt på noe så er det greit. Folk kan la seg underholde av henne og bloggen, men tror ingen vil gi henne noen penger i fremtiden Det er jo en ganske grandios oppfatning av seg selv.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11339 Del Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, ~Mocca~ skrev: Det er jo en ganske grandios oppfatning av seg selv.. Ja det passer ganske godt med AB og det hun har vist tidligere, om hva hun tenker om seg selv. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 14. februar 2020 #11340 Del Skrevet 14. februar 2020 38 minutter siden, Morradi skrev: Noen har vært innom FB-sida til Tjuvstart med Kjell-Ola Kleiven og stilt han spørsmål om podkasten. Hva tenker vi om svaret hans? (Kommentarene er under linken til poden med ABD) Klarte ikke å finne den med AB.. Er den fjernet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg