Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Var ikke originalprisen for kurset egentlig 14 500,-? Viser til prisen nå er 14 599,- satt ned til 9 990,-

Du har rett. Dette er vel nok en sak for forbrukerrådet? De bruker ikke å like at bedrifter setter opp den opprinnelige prisen før de selger en vare på tilbud.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Var ikke originalprisen for kurset egentlig 14 500,-? Viser til prisen nå er 14 599,- satt ned til 9 990,-

Psykologisk prising.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Prisen har vel fluktuert mellom 8500 og 14500, ettersom det har fremkommet her på forumet og i diverse blogger.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, Felis skrev:

Jeg ser at kurset er et onlinekurs. Kan man kalle det "på tilbud" hvis det ikke er samme vare?

Skjermbilde 2020-02-10 kl. 23.30.36.png

9900 kr for et online kurs 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spaniasol

Til Felis: Poden ble spilt inn på slutten av 2019.

Ad pris på nytt kurs. 14.500 var i fjor. Det er først lagt på en prisstigning på årets kurs, for deretter å gi et avslag. For øvrig nøyaktig det samme som "alle" gjør når de går ut med sine Black Friday tilbud. Dette vet jeg fordi jeg gikk gjennom en del priser på både klær of hvitevarer tidligere på året, og på Black Friday. Jeg skrev en forbrukerartikkel om det, for de av dere som lurer på om jeg er helt psycho. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Jeg som surret i natten - samarbeide med Palladino står omtalt på nettsiden fremdeles.

——

Hva skjedde med samarbeidet med hun som solgte Instagram-kurs? Husker dessverre ikke navnet.

At det Instagram-kurset, verdt 4000 kr (?), var inkludert i prisen ble promotert og brukt som salgspitch da ‘influencer programmet’ startet. Det var vel den delen av programmer Mette Ask bl.a sa seg fornøyd med.

Nå nevnes det ikke på nettsiden til ABIP, som jeg kan se?

Endret av Eveliina
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Eveliina skrev:

Hva skjedde med samarbeidet med hun som solgte Instagram-kurs? Husker dessverre ikke navnet.

At det Instagram-kurset, verdt 4000 kr (?), var inkludert i prisen ble promotert og brukt som salgspitch da ‘influencer programmet’ startet. Det var vel den delen av programmer Mette Ask bl.a sa seg fornøyd med.

Nå nevnes det ikke på nettsiden til ABIP, som jeg kan se?

Det er i det minste en form for samarbeid enda

Bare lurer på hvem som har gått fra 700 til nesten 7000 følgere.

Screenshot_20200211-040411.png

Endret av Fru Uperfekt
La til en setning
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Det er i det minste en form for samarbeid enda

Bare lurer på hvem som har gått fra 700 til nesten 7000 følgere.

[/snip]

Ah, takk for korrigering, da var det bare jeg som surret i natten :) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det Instagram kurset som hun Hilde Palladino selger koster kr. 9997,- ( antagelig ikke samme kurs hun holdt for ABIP deltagere. Før og nå prisen på kurset, stemmer IKKE, da det ikke er samme kurs som tilbys. Hvor dum tror AB at folk er? 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blokkert meg på snapchat også, det samme har Wenche Larsen. Sistnevnte sendte jeg en melding her om dagen så den så jeg komme. Ikke frekk eller stygg på noe som helst måte, jeg stilte kun spørsmål ved at hun kalte det Mette driver med for kvinner som hater kvinner. For det er jo ikke det det dreier seg om i det hele tatt. 

Jeg har aldri fulgt noen av dem på IG, for jeg er selektiv på hva jeg vil ha i IG-feeden min. 

In other news, jodel sier at hun nå har slettet NY-innlegget på IG. Så nå håper hun vel at alle har glemt det. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...