Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, Emmelise skrev:

Insta er lukket, så kom med en beskrivelse av hva som skjer så vi andre forstår hva som foregår.

For meg ser det ut som hun har noen unge jenter + WL på kjøkkenet hjemme hos seg. Vet ikke om det er bakekurs, men jentene skal i hvertfall pynte en kake og det går på tid.

AB filmer og skravler i vei..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kollontaj skrev:

Jeg håper du er ironisk. 

Dampveivalsen fra Mo køler på for å redde omdømmet, men det er nok for seint. Å tro at man er uovervinnelig og bruke de skitneste knepene i boka for å hevde seg selv, fungerer ikke for ex-bloggere som kun er kjent for å selge privatliv og unger.

Ja jeg var ironisk. Det så langt fra forberedt ut. Men det er vel sånn det foregår. Har en bekjent som har vært på bakekurs, og beskrivelsen av det kvalifiserer vel og strengt tatt til å få pengene tilbake.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, foreveralone skrev:

Kleiven har lagt ut pod med ab nå

Svindleren og svindeljegeren. Ironien er helt fantastisk. 

Endret av Visnhna
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trude4 skrev:

Link? 

Vet ikke hvordan jeg legger ut link men hun håper å få 1.million i overskudd av sine AS neste å... Går det da? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Aidensfield skrev:

Vet ikke hvordan jeg legger ut link men hun håper å få 1.million i overskudd av sine AS neste å... Går det da? 

Hun er jo nesten advokat også i tillegg til en støttende bauta for kjendiser som står i stormer ( så de kommer velberget ut av uværet) så alt går an i Anne Brith land :)

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Diamant said:

For meg ser det ut som hun har noen unge jenter + WL på kjøkkenet hjemme hos seg. Vet ikke om det er bakekurs, men jentene skal i hvertfall pynte en kake og det går på tid.

AB filmer og skravler i vei..

Ikkje rart WL er så tøff i innleggene sine denne helga hvis det er ut er

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Influenseren skrev:

Må jo være dette! Her er AB og Kleiven i full vigør

https://podtail.com/no/podcast/tjuvstart-med-kleiven-spennende-mennesker-over-en-/

Hadde jeg skulle lagd egen podcast ville jeg valgt ett studio. Ikke en restaurant hvor man bare hører masse prat i bakgrunn, bestikk som blir lagt tilbake på tallerken. Og meget dårlig lyd

Kleiven spurte til slutt hva hun vil si til sine hater? Hun sier da at hun vil takke de som drar henne ned i søla, som sparker henne enda lengre ned og som kaller henne fi.. e... De gjør at hun kommer seg opp igjen og sier "i told you so"  Dette var en veldig kort versjon

Endret av Aidensfield
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Denne ble innspilt før de siste dagers hendelser. Hun er selvsikker og gråter også en skvett når hun blir spurt om hva krisesenteret har betydd for henne. Selv om det er lenge siden har hun aldri fått snakket ut om det, sier hun. Jeg avsluttet min zapping akkurat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Visnhna skrev:

Svindleren og svindeljegeren. Ironien er helt fantastisk. 

Enda mer ironisk er det at ABD omtales som Mor Teresa i podden.. Mtp at hun slettes ikke var så hellig som de fleste tror. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, FruJohansen skrev:

Kleiven burde gått litt nærmere innpå

det som er hva som er snakkisen nå for tiden når det gjelder AB, ikke alt det andre som kom frem i podcasten......og en faktafeil finnes det også i hva som står skrevet i infoen om denne podcast'n, for der står det at AB er aktuell med podcast selv, og den døde jo plutselig, så, nei, dette burde Kleiven kansellert før det i det hele tatt ble publisert

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FruJohansen skrev:

Som en faktaopplysning legger jeg til at lokasjonen til krisesentre alltid er hemmelig. Dvs at man må ha vært der, for å vite hvor de er. 

Dette stemmer ikke helt. Jeg vet at adressen er hemmelig mange steder, men feks i kommunen jeg bor i er ikke adressen hemmelig, og vil tro det gjelder flere kommuner også 🙂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillepiä skrev:

Dette stemmer ikke helt. Jeg vet at adressen er hemmelig mange steder, men feks i kommunen jeg bor i er ikke adressen hemmelig, og vil tro det gjelder flere kommuner også 🙂

Men alle som har vært der, vet hvor det er ;)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...