Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10821 Del Skrevet 6. februar 2020 Fra Jodel: "Dama er klin gæærn. Har erfart henne selv på nært hold da jeg trakk meg fra et par samarbeid 😳🙃 koko" https://share.jodel.com/post?postId=5e3c14743a37fd001cb76299&channel=other&_branch_match_id=718871525296132220 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 6. februar 2020 #10822 Del Skrevet 6. februar 2020 I følge IG i kveld kjører hun bakekurs lørdag 14 mars. I tilfelle noen føler seg fristet 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 6. februar 2020 #10823 Del Skrevet 6. februar 2020 8 minutter siden, Jammf skrev: På IG-story er det nå lagt ut en reprise på noe av det som skjedde på Vixen for..tja...leeeenge siden. Det var vel de gode, gamle dager det da, når den ene bloggeren skjelte ut den andre for en eller annen rumpejobb. Noen som husker? Greit å flytte fokus? Hvilken IG-story? Jeg følger ikke AB på IG. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 6. februar 2020 #10824 Del Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, nomore82 skrev: I følge IG i kveld kjører hun bakekurs lørdag 14 mars. I tilfelle noen føler seg fristet Vi får spleise og sende en "undercover" 😂😂 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 6. februar 2020 #10825 Del Skrevet 6. februar 2020 Skjønner ikke hvorfor hun så veldig insisterer på at hun ser så mye yngre ut enn hun er, hun gjør jo ikke det - men er jo en vakker kvinne likevel! Embrace it, woman. Og gjør noe med innsiden før det går ut over utseendet, for det er tydelig hva som er viktigst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10826 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Advokaten har oppgitt navnet til tre fornøyde deltakere til Dagbladet. En av disse er Aina Sjo. Hun skriver følgende: - Mitt helhetsinntrykk er at det handler om hvor mye man selv ønsker å jobbe. Anne Brith kan ikke bære oss på gullstol. Ja, tilbakemeldingene er krasse, men det er det jeg lærer av. Hvis jeg skulle gjort ting på min måte, hadde jeg ikke trengt Anne Brith. Deltakerne krever vel ikke akkurat å bli båret på gullstol, de vil ha det de har betalt for. Det er ironisk at Aina Sjo heller ikke har fått det hun har betalt for. Ett av punktene i ABIP-reklamen er Merking av reklame i sosiale medier. Klarer Aina Sjo det? Neida, jeg ramlet rett inn på umerket reklame. Her må nok Anne Brith være litt krassere. Imgur (3 bilder, bla nedover) https://imgur.com/a/GsPFEvd Endret 6. februar 2020 av Felis 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. februar 2020 #10827 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 14 minutter siden, Felis skrev: Advokaten har oppgitt navnet til tre fornøyde deltakere til Dagbladet. En av disse er Aina Sjo. Hun skriver følgende: - Mitt helhetsinntrykk er at det handler om hvor mye man selv ønsker å jobbe. Anne Brith kan ikke bære oss på gullstol. Ja, tilbakemeldingene er krasse, men det er det jeg lærer av. Hvis jeg skulle gjort ting på min måte, hadde jeg ikke trengt Anne Brith. Deltakerne krever vel ikke akkurat å bli båret på gullstol, de vil ha det de har betalt for. Det er ironisk at Aina Sjo heller ikke har fått det hun har betalt for. Det første punktet i ABIP-reklamen er Merking av reklame i sosiale medier. Klarer Aina Sjo det? Neida, jeg ramlet rett inn på umerket reklame. Her må nok Anne Brith være litt krassere. Imgur (3 bilder, bla nedover) https://imgur.com/a/GsPFEvd Å merke reklame er noe alle vet, trenger ikke ABIP for lære det. Bortkasta penger allerede der.. Endret 6. februar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. februar 2020 #10828 Del Skrevet 6. februar 2020 13 minutter siden, Felis skrev: Advokaten har oppgitt navnet til tre fornøyde deltakere til Dagbladet. En av disse er Aina Sjo. Hun skriver følgende: - Mitt helhetsinntrykk er at det handler om hvor mye man selv ønsker å jobbe. Anne Brith kan ikke bære oss på gullstol. Ja, tilbakemeldingene er krasse, men det er det jeg lærer av. Hvis jeg skulle gjort ting på min måte, hadde jeg ikke trengt Anne Brith. Deltakerne krever vel ikke akkurat å bli båret på gullstol, de vil ha det de har betalt for. Det er ironisk at Aina Sjo heller ikke har fått det hun har betalt for. Det første punktet i ABIP-reklamen er Merking av reklame i sosiale medier. Klarer Aina Sjo det? Neida, jeg ramlet rett inn på umerket reklame. Her må nok Anne Brith være litt krassere. Imgur (3 bilder, bla nedover) https://imgur.com/a/GsPFEvd Elsker hvordan en forsvarer ender opp med å bekrefte det negative inntrykket #krass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. februar 2020 #10829 Del Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Å merke reklame er noe alle vet, trenger ikke ABIP for lære det. Det er på læreplanen... Men ja, det burde vært innlysende. Tenker det sier noe om hvilke mennesker Anne Brith har henvendt seg til. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aidensfield Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10830 Del Skrevet 6. februar 2020 Sendte en konstruktiv meldig privat til denne Britt raugstad.. Vips så blokkerte AB meg på IG😀😀😀 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10831 Del Skrevet 6. februar 2020 Leser kommentarfeltet til Dagbladet på FB. Det virker ikke som folk har skjønt poenget i det hele tatt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10832 Del Skrevet 6. februar 2020 50 minutter siden, nomore82 skrev: I følge IG i kveld kjører hun bakekurs lørdag 14 mars. I tilfelle noen føler seg fristet Nesten fristet men blir for mye planlegging til at jeg gidder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 6. februar 2020 #10833 Del Skrevet 6. februar 2020 3 minutter siden, Diamant skrev: Leser kommentarfeltet til Dagbladet på FB. Det virker ikke som folk har skjønt poenget i det hele tatt. Jeg ser det. Ettersom det kommer fra Blogglandia ser det ut til at de har problemer med å ta det seriøst. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10834 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 2 timer siden, Felis skrev: Takk! Hvordan så du det? Er en av mine favoritter. Kjente den igjen på fargen (og det lille jeg så av logoen) Pleier å ha den og den blå i hus. Endret 6. februar 2020 av Fru Uperfekt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. februar 2020 #10835 Del Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, Emmelise skrev: Jeg ser det. Ettersom det kommer fra Blogglandia ser det ut til at de har problemer med å ta det seriøst. Har ikke lest kommentarene under DB-artikkelen, men fordi jeg selv får det med meg har jeg spurt noen av mine venner i dag om de har fått med seg disse artiklene, svarene er "hva da"? "hvem er det"? og Nei... (=trykker ikke inn på de for å lese) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10836 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg har skrevet litt om hvorfor juks og bedrag i Blogglandia blir avfeiet som offentlig skittentøyvask, for de er bare bloggere. Disse bloggerne omsetter for en kvart milliard i året. Akkurat samme valuta som bompenger og eldreomsorg. Men det ser ut til at pengene blir monopolpenger så fort det dreier seg om influencere. Folk flest skjønner ikke greia og har ikke evne eller vilje til å se det store bildet. Men så tenker jeg at det ikke er så viktig om trailersjåfører, kiwiansatte, elektrikere og sykepleiere skjønner dette. Det som er viktig er at annonsører og potensielle kunder ser det. Og det gjør de, for de leser slike saker. Målet er å stoppe Anne Brith, ikke drive voksenopplæring. 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 6. februar 2020 #10837 Del Skrevet 6. februar 2020 9 minutter siden, Diamant skrev: Leser kommentarfeltet til Dagbladet på FB. Det virker ikke som folk har skjønt poenget i det hele tatt. Hva Jens Åge og Bjørg Randi lirer ut av seg i diverse kommentarfelt på Facebook hver kveld er ikke representativt for hva folk skjønner. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 6. februar 2020 #10838 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Jeg tror uansett at det er viktigst at de som leser blogger, de som ønsker å bli influencere og sponsorer får det med seg. Og det gjør de jo. At onkel Kjell på 62 som jobber i jernbanen ikke leser artikkelen er ikke så farlig. Tenker jeg da. EDIT: ser jeg kom sent til festen, og at jeg skrev nøyaktig det samme som mange andre påpekte 😅 Endret 6. februar 2020 av fotballjenta 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10839 Del Skrevet 6. februar 2020 3 timer siden, Aidensfield skrev: Svar på nr 2: gutter/menn i den alderen vil gjerne ha damer i den alderen. Men det er kun for en ting Kjenner flere damer 40+ som er i forhold med menn i 20 årene (da snakker vi om langvarige forhold). Men når det er sagt så tror jeg AB sin personlighet gjør det vanskelig å kunne ha et langvarig forhold med henne. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10840 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Har mange sider å lese meg opp på, men må bare si WOW til journalisten i Dagbladet / Se&Hør for en grundig, saklig og svært god reportasje: https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 Her burde alle sende en mail til henne og gi henne kred for reportasjen -så følger hun det forhåpentligvis videre. Og vi burde også alle sende mail til TV2/bloggerene -hvis de etter denne avsløringen promoterer Anne Brith som en gründer som lykkes og har et fantastisk kursopplegg for nye influencere (som vil si reklamering for svindelkurset ABIP, så er de medskyldige. Håper flere henger seg på her. Nå skal jeg 10 sider bakover og lese om alt dere har skrevet -gleder meg! (Og jepp -vet nå hvem som "truet meg"/ba meg holde kjeft -var en av ABIP deltagerene..Vi har felles bekjente -derfor fikk hun tak på instabrukeren min.) Endret 6. februar 2020 av Cessa74 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg