Populært innlegg MarianneE Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10781 Del Skrevet 6. februar 2020 Tror jeg ble litt forelsket i Dagbladet 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 6. februar 2020 #10782 Del Skrevet 6. februar 2020 https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10783 Del Skrevet 6. februar 2020 3 minutter siden, MarianneE skrev: Tror jeg ble litt forelsket i Dagbladet Akkurat det har Anne Brith vært også. Hun har uttalt at det er den eneste avisen som har behandlet henne pent. Tipper de går under kategorien "hatere" nå Mette skriver forøvrig at det kommer mer. Artikkelen er delt i to. https://metteask.blogg.no 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. februar 2020 #10784 Del Skrevet 6. februar 2020 25 minutter siden, CecilieX skrev: Hun svarer ikke på spørsmål og slenger på røret flere ganger under samtale med journalisten. 😱 Står ikke noe om at hun skriker i telefonen også, men det må vi nok kunne anta 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 6. februar 2020 #10785 Del Skrevet 6. februar 2020 Noe av det beste med artikkelen i DB er at hennes "fans" kan tro at det er AB selv som føler seg lurt av en toppblogger, og så klikke inn på saken og få realiteten rett i fleisen🤭👏 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 6. februar 2020 #10786 Del Skrevet 6. februar 2020 29 minutter siden, Halle-Palle skrev: Noen som har bilde/link til den posten hvor hun ‘beroliger’ oss om at hun ikke er drept? Jeg tror det ikke før jeg får se det😉 Det ligger på instastory.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 6. februar 2020 #10787 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 53 minutter siden, Felis skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Nå braker det løs... Dette var en meget god artikkel som får fram mange flere elementer enn tidligere avisartikler. Mulig jeg ikke har fått med meg alle, men dette! Ellers må jeg, for kuriositetens skyld, nevne at i lørdagens Lørdagsråd på NRK P3, også som podcast, uttaler lege Zahid Wasim (kjent fra Hva feiler det deg på NRK1 blant annet) at han bruker Kvinneguiden som en seriøs kilde. Der fikk man det! Nå kjenner jeg ikke alle kriker og kroker på Kvinneguiden, men forstår det slik at alle grupper og tråder er brukerstyrt. Dette er en anerkjennelse at folket har en kvalifisert stemme! Juhu!!! Endret 6. februar 2020 av spaniasol skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. februar 2020 #10788 Del Skrevet 6. februar 2020 19 timer siden, Bloggleseren skrev: Leste det siste innlegget til Mette Ask. Lurer på om AB sendte tilsvarende mailer (om at de var spesielt utvalgt) til alle 100 deltagere? 😕 Det er litt sånn Ponzi scheme-aktig, hele opplegget. I stedet for å leve av å blogge, lever nå AB av å rekruttere andre mennesker til bransjen, og disse må betale henne en startavgift for å få bli med. Det loves gull og grønne skoger om hvor mye de vil tjene når de bare kommer seg i gang (noe som viser seg å ikke holde stikk), mens det AB i virkeligheten tjener penger på er å rekruttere stadig nye deltagere. Ja, det minner meg veldig om multi level marketing (MLM), aka pyramidespill slik det er særlig i USA. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tecka Skrevet 6. februar 2020 #10789 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 2 timer siden, Halle-Palle skrev: Noen som har bilde/link til den posten hvor hun ‘beroliger’ oss om at hun ikke er drept? Jeg tror det ikke før jeg får se det😉 Ligger ute på Jodel under Bloggergossip https://imgur.com/a/0NVlYJg Endret 6. februar 2020 av Tecka fjernet bilde og lagt inn link 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. februar 2020 #10790 Del Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Nobile skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 da ligger saken hos Dagbladet 👏🏻 «Dagbladet har gjentatte ganger forsøkt å få Davidsen til å svare på spørsmålene. Ved to tilfeller at hun avbrutt samtalen og lagt på røret.» 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. februar 2020 #10791 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 3 minutter siden, Tecka skrev: Ligger ute på Jodel under Bloggergossip (er det lov å legge det ut slik eller må jeg slette det?) 3 minutter siden, Fjugur skrev: «Dagbladet har gjentatte ganger forsøkt å få Davidsen til å svare på spørsmålene. Ved to tilfeller at hun avbrutt samtalen og lagt på røret.» Var det noen som sa patalogisk? Endret 6. februar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10792 Del Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Fjugur skrev: «Dagbladet har gjentatte ganger forsøkt å få Davidsen til å svare på spørsmålene. Ved to tilfeller at hun avbrutt samtalen og lagt på røret.» Det der hadde de faktisk ikke trengt å skrive, da det ikke er del av saken de dekker. Når journalisten likevel velger å ta det med sier det meg at Anne Brith har skreket til journalisten også. Jeg tipper journalisten har blitt irritert og tatt det med for å underbygge klagernes sak. Journalister er bare mennesker de også. Det vet Anne Brith meget vel, men nå er hun så sinna at hun ikke klarer å besinne seg. Tipper det er tilstander i drømmehuset. Håper egentlig at hun fremdeles er på ferie... 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. februar 2020 #10793 Del Skrevet 6. februar 2020 3 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg er enig, dette gir ikke mening. Her blandes offerrolle med selvskryt, og i tillegg så er alt pakket inn i et Reklame innlegg. Så useriøst og elendig måte å fronte den beinharde forretningskvinnen narrative på. Jeg tror at «reklameinlegget» er et frieri til sponsorene sine, så de ikke gir henne sparken. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10794 Del Skrevet 6. februar 2020 På 4.2.2020 den 10.06, Felis skrev: Jeg skriver recap, for de som ikke orker å se. Episode 1 ligger ute, episode 2 kommer i løpet av dagen. Rosa brus var vel Fanta Rosa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 6. februar 2020 #10795 Del Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Nobile skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 da ligger saken hos Dagbladet 👏🏻 Og for en artikkel. 👏 Heia Dagbladet, Se og hør og aller mest Mette og de andre som har turt å opp kampen.👏👏👏💕 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. februar 2020 #10796 Del Skrevet 6. februar 2020 6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Rosa brus var vel Fanta Rosa Takk! Hvordan så du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. februar 2020 #10797 Del Skrevet 6. februar 2020 Slang på røret til Dagbladet 😮 Da er det vel tross alt bedre å sitte rolig i båten og si "ingen kommentar" - og heller henvise til advokaten. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10798 Del Skrevet 6. februar 2020 Først og fremst må jeg si at Dagbladet har herved en ny fan i meg. Jeg elsker at de viser til tidligere episoder der hun har oppført seg alt annet enn normalt, og ikke minst får med at hun legger på røret. Herregud for en god dag! Nå skal jeg i samme slengen få med at Anne Brith hadde helt rett i at det bli et jordskjelv...lite trodde nok hun at det var hun som var hovedpersonen i negativ forstand. Jeg hadde skammet meg slik var jeg henne at jeg hadde ikke vist meg ute...men hun skal nok dure på med rød løper og spraytan og fest. Hun eier ikke skam i livet og jeg tør ikke tenke på hvordan dette påvirker de som deler adresse med henne. Vi har tenåringsbarn og de syns det er flaut nok om det kommer frem at mammaen har snakket på et foreldremøte..... Det som er herlig er at dette blir liggende - internett glemmer ikke kjære Mor Godhjerta og evig eies et dårlig rykte. 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10799 Del Skrevet 6. februar 2020 På 4.2.2020 den 13.18, mikrobe skrev: Samtlige under Amedia. https://no.wikipedia.org/wiki/Amedia#Aviser_i_Amedia Fant det i Bergen Arbeiderblad, takk til jobben til gubben som betaler 🙂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10800 Del Skrevet 6. februar 2020 På 4.2.2020 den 13.33, Fjugur skrev: ??? Det står da ikke om det i alle disse lokalavisene, selv ikke Bergensavisen har dette Bergen Arbeiderblad har det https://www.ba.no/bergenser-krever-kurspenger-tilbake-fra-eks-blogger-jeg-er-sint-skuffet-og-flau-over-det-hele/s/5-8-1227233 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg