minimymlen Skrevet 6. februar 2020 #10721 Del Skrevet 6. februar 2020 Hva er dette med pant i huset? Har ikke fått med meg annet enn at det er en advokat eller firma som har tatt pant i huset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stillfaret Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10722 Del Skrevet 6. februar 2020 Anne Brith deler i dag på Instagram et skjermbilde av en artikkel hvor det står om en Tsjetsjensk blogger som er brutalt drept. Hun mener folk må roe seg og informerer oss om at hun lever. Det er lite som får meg til å tro at følgerne hennes (inkludert meg) tror det er henne det er snakk om i utgangspunktet. Jeg har vært skeptisk til denne tråden tidligere, men nå kjenner jeg på et veldig engasjement, da jeg lenge har fulgt med på denne damen. Jeg tror hun leser her inne, og da mener jeg det er viktig å opplyse om at hennes metoder å promotere seg på ikke blir sett på som troverdig en plass. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2020 #10723 Del Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, Stillfaret skrev: Anne Brith deler i dag på Instagram et skjermbilde av en artikkel hvor det står om en Tsjetsjensk blogger som er brutalt drept. Hun mener folk må roe seg og informerer oss om at hun lever. Oh my god! 😂😂 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg vedsidenav Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10724 Del Skrevet 6. februar 2020 Når man trodde hun ikke kunne synke dypere. Dagens insta med bilde av forsiden til Dagbladet der det skrives at en kjent blogger er drept. Og hvor AB da "sikkert ment for gøy" setter inn "jeg lever, men nå må folk roe seg" . Det å bruke ett tragisk mord på enTsjetsjensk regimekritiker som er funnet drept i Frankrike er så lavmål at jeg har ikke ord. 116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 6. februar 2020 #10725 Del Skrevet 6. februar 2020 10 minutter siden, Stillfaret said: Anne Brith deler i dag på Instagram et skjermbilde av en artikkel hvor det står om en Tsjetsjensk blogger som er brutalt drept. Hun mener folk må roe seg og informerer oss om at hun lever. Det er lite som får meg til å tro at følgerne hennes (inkludert meg) tror det er henne det er snakk om i utgangspunktet. Jeg har vært skeptisk til denne tråden tidligere, men nå kjenner jeg på et veldig engasjement, da jeg lenge har fulgt med på denne damen. Jeg tror hun leser her inne, og da mener jeg det er viktig å opplyse om at hennes metoder å promotere seg på ikke blir sett på som troverdig en plass. Goebbels metoder... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 6. februar 2020 #10726 Del Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, vedsidenav skrev: Når man trodde hun ikke kunne synke dypere. Dagens insta med bilde av forsiden til Dagbladet der det skrives at en kjent blogger er drept. Og hvor AB da "sikkert ment for gøy" setter inn "jeg lever, men nå må folk roe seg" . Det å bruke ett tragisk mord på enTsjetsjensk regimekritiker som er funnet drept i Frankrike er så lavmål at jeg har ikke ord. Ja det er faktisk helt sykt å bruke dette. Du vet når du tror det ikke kan bli værre så finner hun jaggu måter å overraske meg på gang etter gang. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mikrobe Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10727 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) @vedsidenav Veldig enig med deg. Og det var jo derfor han ble drept; han var regimekritiker. Det hadde ikke noe med blogging å gjøre. Det finnes mange tsjetsjenere som blogger, kvinner og menn, og de gjør det i hjemlandet. Endret 6. februar 2020 av mikrobe hun/han 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. februar 2020 #10728 Del Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, SjokoLine skrev: Er det ikke tatt pant i huset på 70k (eller noe rundt der)? Så hvis ikke AB klarer å svindle til seg disse pengene gjennom å lure flere til ABIP, så er det nok en fare for at huset ryker. AB. Suksessfull forretningskvinne der altså. #ironi 32 minutter siden, minimymlen skrev: Hva er dette med pant i huset? Har ikke fått med meg annet enn at det er en advokat eller firma som har tatt pant i huset? Panten er tatt ut for penger som hun personlig skylder. Og da er det hennes personlige eiendeler det tas pant i. Slik funker det ikke når det er et AS. Da er det firmaets eiendeler som skal dekke evt krav, ikke styreleder personlig. Og jeg tror ikke det er mye å hente i firmaene, for å si det forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillfaret Skrevet 6. februar 2020 #10729 Del Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, mikrobe skrev: @vedsidenav Veldig enig med deg. Og det var jo derfor hun ble drept; hun var regimekritiker. Det hadde ikke noe med blogging å gjøre. Det finnes mange tsjetsjenere som blogger, kvinner og menn, og de gjør det i hjemlandet. Ikke bare regimekritiker, men også mann. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 6. februar 2020 #10730 Del Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, Stillfaret skrev: Ikke bare regimekritiker, men også mann. Takk, rettet opp nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2020 #10731 Del Skrevet 6. februar 2020 Fy fader, snakk om å LAGE drama rundt seg selv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 6. februar 2020 #10732 Del Skrevet 6. februar 2020 Hun har vel sagt at det er «kampen for tilværelsen», men i hennes tilfelle minner det jo langt mer om «kampen MOT tilværelsen». 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 6. februar 2020 #10733 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg bare lurer på hvor lenge hun kan holde på sånn? Eller går det bare over denne gangen også? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10734 Del Skrevet 6. februar 2020 Anne Brith har jo allerede dratt en "tenk på Ari Behn...." Den dama er jo kjent for å innta offerrollen når det stormer. Ingen har vel glemt den gangen hun sto på broa om natten og hadde mørke tanker? Eller den gangen hun lå på badegulvet og ikke fikk puste? Jeg husker ikke etter hvilke stormer disse innleggene kom, men det er Anne Briths forsøk på å kvele kritikk. Også en tsjetsjensk regimekritiker da... Er Putin etter henne, kanskje? 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 6. februar 2020 #10735 Del Skrevet 6. februar 2020 2 hours ago, Aidensfield said: La inn en kommentar i går på berit raugstad(eller hva hun heter) om at jeg blir provosert når dama skriver at det bare er snakk om skarve 10-15 tusen i kursavgift..om hun vet hvor mye penger dette er? Slettet i dag🤔 tåler mye saklig kritikk disse damene Når eg nå tar turen innom henne på Insta står det bare "INGEN INNLEGG ENNÅ"? Har hun bare slettet alt? Eg kommer inn til henne, men det er ingenting å se. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 6. februar 2020 #10736 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 11 minutter siden, Influenseren skrev: Når eg nå tar turen innom henne på Insta står det bare "INGEN INNLEGG ENNÅ"? Har hun bare slettet alt? Eg kommer inn til henne, men det er ingenting å se. Jeg får opp kontoen hennes. En slik melding og en tilsynelatende tom konto ser man imidlertid dersom man er blitt blokkert, eller hvis man selv har blokkert brukeren man går inn på. Endret 6. februar 2020 av Aricia 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Influenseren Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10737 Del Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, Aricia said: Jeg får opp kontoen hennes. En slik melding og en tilsynelatende tom konto ser man imidlertid dersom man er blitt blokkert, eller hvis man selv har blokkert brukeren man går inn på. Da har hun blokket meg. Hun hadde slettet min kommentar som eg skrev i går. Hun begrunnet det med: "Drittslenging med at jeg er syk i hodet og trusler tas vekk, men konstruktiv kritikk tas i mot med åpne armer" - Dette henger ikkje på greip da det ikkje ble skrevet av meg. Videre skriver hun at skjermbilde ble så klart tatt, ok, eg spør om å få se hennes skjermbilde og hun lurer på hva hensikten med det er? "Vel, for å se om det står noe annet på din screenshot enn på min" ---> POFF så ble eg altså blokkert, det ga jo et veldig klart svar i seg selv Hadde eg kalt henne syk i hodet eller kommet med trusler hadde hun med glede postet den 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 6. februar 2020 #10738 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 12 timer siden, lillesnøfnugg skrev: @Pust Nå skal ikke jeg være moralen vokter eller tante Sofie, men det hadde vært fint om dere kunne fjernet dette innlegget. Utifra historikken er dette en sårbar person som ikke bør blandes inn i dette på KG. Selv om ABD er så jævlig kynisk at hun bruker sårbare mennesker til å fronte egen sak, så bør vi trå varsomt. Det forteller meg også hvor utspekulert denne bedriftseierne er, og ikke minst feig. Jeg vurderte litt fram og tilbake før jeg la ut innlegget på den måten, jeg kunne lagt bare en lenke, men uansett ville jeg at det skulle komme fram tydelig hvem som var mulvarpen, ettersom det har oppstått rykter om at det var WL. Når jeg la lenken ut som bilde, var det nettopp for å stoppe rykter på mest mulig effektiv måte; fordi vi oppfatter bilder bedre enn skrift. Instagrammerens livshistorie har jeg ikke lest og kommer heller ikke til å lese, og når hun nå får både saklig og usaklig kritikk på sin ulovlige adferd, så må hun takle dette selv. Hun har åpen konto på SoMe og kan derfor omtales på KG. Hun er aktivt medlem i ABIP, for den som ikke skjønte det. PS Si fra dersom hun stenger kontoen på IG, så sletter jeg alle innlegg her. Endret 6. februar 2020 av Pust Lagt til et PS 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 6. februar 2020 #10739 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 52 minutter siden, Influenseren skrev: Da har hun blokket meg. Hun hadde slettet min kommentar som eg skrev i går. Hun begrunnet det med: "Drittslenging med at jeg er syk i hodet og trusler tas vekk, men konstruktiv kritikk tas i mot med åpne armer" - Dette henger ikkje på greip da det ikkje ble skrevet av meg. Videre skriver hun at skjermbilde ble så klart tatt, ok, eg spør om å få se hennes skjermbilde og hun lurer på hva hensikten med det er? "Vel, for å se om det står noe annet på din screenshot enn på min" ---> POFF så ble eg altså blokkert, det ga jo et veldig klart svar i seg selv Hadde eg kalt henne syk i hodet eller kommet med trusler hadde hun med glede postet den Det er ubehagelig å få slike meldinger som du siterer, så jeg forstår henne om hun blokkerte litt for mange i farta. Kanskje det er første gang hun har fått slike? Uansett, det er synd folk ikke kan oppføre seg, og det gjelder både henne selv (som på ulovlig vis kom seg inn i en privat gruppe på FB) og de som skriver opphetede meldinger. En ting er sikkert, det er at de som er med i ABIP nok må regne med at det ikke bare er gullstøv som drysser nedover fra mentor. Endret 6. februar 2020 av Pust 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 6. februar 2020 #10740 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) 4 timer siden, Stillfaret skrev: Anne Brith deler i dag på Instagram et skjermbilde av en artikkel hvor det står om en Tsjetsjensk blogger som er brutalt drept. Hun mener folk må roe seg og informerer oss om at hun lever. Det er lite som får meg til å tro at følgerne hennes (inkludert meg) tror det er henne det er snakk om i utgangspunktet. Jeg har vært skeptisk til denne tråden tidligere, men nå kjenner jeg på et veldig engasjement, da jeg lenge har fulgt med på denne damen. Jeg tror hun leser her inne, og da mener jeg det er viktig å opplyse om at hennes metoder å promotere seg på ikke blir sett på som troverdig en plass. All ære for at hun linker til dette, og at nyheten kanskje når et bredere publikum. Men hun mister all respekt med å sammenligne seg med nevnte blogger. Han har vært kritisk til et regime og en mann (tjetjenias president ) som går under tilnavnet «Putins pitbull» AB får søkelyset på seg pga tvilsom forretningsdrift, ved å bla øke antall deltakere fra 10 til godt over 100, ikke følge opp disse i hht avtale (men tar seg likevel godt betalt), og tillegg - Ref Trultes kommentar under MA’s innlegg; selv kommer med trusler, og har en oppførsel som fremstår trakasserende med mailer, telefonoppringninger og hjemmebesøk (sic!) til alle døgnets tider, og ikke minst: truer med politianmeldelse. Jeg lar det være opp til andre å se hvem sammenligningen passer best på... Endret 6. februar 2020 av Fruktninja Skrivefeil og presisering 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg