Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, pop up bruker skrev:

Jeg tror ikke TV2 skriver dette fordi de mener det er en viktig sak. Jeg tror de lager et oppslag om dette for å promotere sin egen serie om bloggerne. 

Hadde de tatt denne saken på alvor hadde selvsagt trukket henne fra programmet. De hadde også skrevet mer inngående om hvilken rolle hun faktisk har hos TV2. 

Det bør være null problem for TV2 å ta kontakt med henne. Hun var på en fest i regi av TV2 i går. Selv om det er ulike avdelinger som lager bloggerne og som lager nyhetsstoff er det ikke slik publiserer stoff som kan være til skade for andre avdelinger i Tv2 liksom. 

Dette! 
Og kanskje også for å ta litt «luven fra» Vixen-oppstyret og KGs flammende kritikk - som ganske sikkert blir tema i Debatten i kveld

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Fjugur skrev:

Dette! 
Og kanskje også for å ta litt «luven fra» Vixen-oppstyret og KGs flammende kritikk - som ganske sikkert blir tema i Debatten i kveld

Jeg er usikker på hvor mye seriøs debatt det faktisk blir hos NRK i kveld. De har invitert to bloggere og en far, så vet ikke hvor mye TV2 har å frykte av den debatten akkurat 😛

Men ja, ta fokuset bort og skap drama tenker jeg de jobber for. Dessverre. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Stargaze skrev:

Ferie? I «syden» og stikker hodet i sanden da kanskje? 

Nei, hun er på «ferie» hos den nye daten.

Og på ferie fra hva da? Ser jo ut som om hver dag er en ferie der i gården.

Nei, hun er nok hjemme. Hun mener hun har gjort alt rett ( som vanlig ). Bruker advokat for å skremme. Koster sikker kr 2 000,- per time ( minst )og det har man jo kanskje råd til om man hadde 100 personer på kurset?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, pop up bruker skrev:

Jeg tror ikke TV2 skriver dette fordi de mener det er en viktig sak. Jeg tror de lager et oppslag om dette for å promotere sin egen serie om bloggerne. 

Hadde de tatt denne saken på alvor hadde selvsagt trukket henne fra programmet. De hadde også skrevet mer inngående om hvilken rolle hun faktisk har hos TV2. 

Det bør være null problem for TV2 å ta kontakt med henne. Hun var på en fest i regi av TV2 i går. Selv om det er ulike avdelinger som lager bloggerne og som lager nyhetsstoff er det ikke slik publiserer stoff som kan være til skade for andre avdelinger i Tv2 liksom. 

Enig med deg.

Det er også symptomatisk at saken er publisert under "underholdning", tenker jeg.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mistyen skrev:

Endret av Mistyen
Tar det vel i en annen setting da.....
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Elisabeth 123 skrev:

Nei, hun er nok hjemme. Hun mener hun har gjort alt rett ( som vanlig ). Bruker advokat for å skremme. Koster sikker kr 2 000,- per time ( minst )og det har man jo kanskje råd til om man hadde 100 personer på kurset?

Juridisk bistand kan vel utgiftsføres? Og med potensiell omsetning på +/- millionen så er det vel greitt å ha en på stand-by om verden går henne i mot?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mistyen skrev:

Høh? Persondebatt? 

Er det persondebatt å håpe at noen blir tatt vare på?

Nå blir du moderert på nytt, fordi du kommenterer moderering. Modering er som fotballdømming,  gjort er gjort.  De har ikke innført VAR her inne enda.(også blir jeg moderert bort og men det er helt ok)

Endret av Visnhna
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Visnhna skrev:

Nå blir du moderert på nytt, fordi du kommenterer moderering. Modering er som fotballdømming,  gjort er gjort.  De har ikke innført VAR her inne enda.(også blir jeg moderert bort og men det er helt ok)

Stemmer for VAR 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Jeg lurer på om Helene Drages engasjement i sakene om AB er et PR-triks for å få litt oppmerksomhet til eget navn/blogg? Litt merkverdig hvor hardt hun går ut mot en blogger-kollega (enn så morsomt det er dog).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest adinterim
1 minutt siden, fotballjenta skrev:

I hat-boken til AB tok hun med en stygg kommentar og lata som den var til henne. I virkeligheten var den til Helene Drage, og den handlet visst om en kjole. Da Helene spurte AB om dette ble hun ignorert. Tror det bunner i det. Alle «influensere» prøver vel få oppmerksomhet til eget navn/blogg og jeg ser ikke noe galt i det. 

Ah! Det var dette, ja, det hadde jeg glemt. 

Jeg syns dog det er merkelig å være så aktiv i debatten om AB, all den tid de er kollegaer. Til sammenligning har vi Kristin og Sofie Elise, Kristin sitter ikke å deltar aktiv i kommentarfelt i aviser hvor Sofie og hennes måte å drive business nevnes. Litt kvass sammenligning kanskje, både Kristin og Sofies bedrifter er fjell sammenlignet med grushaugen til både AB og HD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pop up bruker skrev:

Mye som bør ettergås ifht hvordan vedkommende driver sin business, men å hevde at TV2 bør trekke henne fra en pågående produksjon på grunn av det som er kommet ut så langt er vel tatt litt ut av proposjoner... Tror en aktør som TV2 må ha litt tyngre dokumentasjon før de går til et sånt skritt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, Aricia skrev:

Enig med deg.

Det er også symptomatisk at saken er publisert under "underholdning", tenker jeg.

Ligger under nyheter på Facebook. TV2 nyheter. Må bare scrolle litt ned 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Saken nevnes også i nyhetssendingene til TV2 nå i morges, med henvisning til artikkelen på nettsidene deres (https://www.tv2.no/underholdning/11188784/). Så ingen tvil om at ABs omdømme får seg en alvorlig knekk, når også en landsdekkende nyhetskanal omtaler Abip-kritikken. 

Om ikke AB kommer med noe i dag så er det noe som sier meg att dette blir bare kokt bort og glemt.. Håper jeg tar feil

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om hun sitter stille i båten og håper at alle sakene om Kristin Gjelsvik og Sophie Elise skal overskygge sakene om henne. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...