enkefru Skrevet 4. februar 2020 #10621 Del Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, pop up bruker skrev: Jeg tror ikke TV2 skriver dette fordi de mener det er en viktig sak. Jeg tror de lager et oppslag om dette for å promotere sin egen serie om bloggerne. Hadde de tatt denne saken på alvor hadde selvsagt trukket henne fra programmet. De hadde også skrevet mer inngående om hvilken rolle hun faktisk har hos TV2. Det bør være null problem for TV2 å ta kontakt med henne. Hun var på en fest i regi av TV2 i går. Selv om det er ulike avdelinger som lager bloggerne og som lager nyhetsstoff er det ikke slik publiserer stoff som kan være til skade for andre avdelinger i Tv2 liksom. Dette! Og kanskje også for å ta litt «luven fra» Vixen-oppstyret og KGs flammende kritikk - som ganske sikkert blir tema i Debatten i kveld 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #10622 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 8 minutter siden, Fjugur skrev: Dette! Og kanskje også for å ta litt «luven fra» Vixen-oppstyret og KGs flammende kritikk - som ganske sikkert blir tema i Debatten i kveld Jeg er usikker på hvor mye seriøs debatt det faktisk blir hos NRK i kveld. De har invitert to bloggere og en far, så vet ikke hvor mye TV2 har å frykte av den debatten akkurat 😛 Men ja, ta fokuset bort og skap drama tenker jeg de jobber for. Dessverre. Endret 4. februar 2020 av pop up bruker 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth 123 Skrevet 4. februar 2020 #10623 Del Skrevet 4. februar 2020 46 minutter siden, Stargaze skrev: Ferie? I «syden» og stikker hodet i sanden da kanskje? Nei, hun er på «ferie» hos den nye daten. Og på ferie fra hva da? Ser jo ut som om hver dag er en ferie der i gården. Nei, hun er nok hjemme. Hun mener hun har gjort alt rett ( som vanlig ). Bruker advokat for å skremme. Koster sikker kr 2 000,- per time ( minst )og det har man jo kanskje råd til om man hadde 100 personer på kurset? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. februar 2020 #10624 Del Skrevet 4. februar 2020 46 minutter siden, pop up bruker skrev: Jeg tror ikke TV2 skriver dette fordi de mener det er en viktig sak. Jeg tror de lager et oppslag om dette for å promotere sin egen serie om bloggerne. Hadde de tatt denne saken på alvor hadde selvsagt trukket henne fra programmet. De hadde også skrevet mer inngående om hvilken rolle hun faktisk har hos TV2. Det bør være null problem for TV2 å ta kontakt med henne. Hun var på en fest i regi av TV2 i går. Selv om det er ulike avdelinger som lager bloggerne og som lager nyhetsstoff er det ikke slik publiserer stoff som kan være til skade for andre avdelinger i Tv2 liksom. Enig med deg. Det er også symptomatisk at saken er publisert under "underholdning", tenker jeg. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 4. februar 2020 #10625 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 2 timer siden, Mistyen skrev: Endret 4. februar 2020 av Mistyen Tar det vel i en annen setting da..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 4. februar 2020 #10626 Del Skrevet 4. februar 2020 16 minutter siden, Elisabeth 123 skrev: Nei, hun er nok hjemme. Hun mener hun har gjort alt rett ( som vanlig ). Bruker advokat for å skremme. Koster sikker kr 2 000,- per time ( minst )og det har man jo kanskje råd til om man hadde 100 personer på kurset? Juridisk bistand kan vel utgiftsføres? Og med potensiell omsetning på +/- millionen så er det vel greitt å ha en på stand-by om verden går henne i mot? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. februar 2020 #10627 Del Skrevet 4. februar 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visnhna Skrevet 4. februar 2020 #10628 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 2 minutter siden, Mistyen skrev: Høh? Persondebatt? Er det persondebatt å håpe at noen blir tatt vare på? Nå blir du moderert på nytt, fordi du kommenterer moderering. Modering er som fotballdømming, gjort er gjort. De har ikke innført VAR her inne enda.(også blir jeg moderert bort og men det er helt ok) Endret 4. februar 2020 av Visnhna 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 4. februar 2020 #10629 Del Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, Visnhna skrev: Nå blir du moderert på nytt, fordi du kommenterer moderering. Modering er som fotballdømming, gjort er gjort. De har ikke innført VAR her inne enda.(også blir jeg moderert bort og men det er helt ok) Stemmer for VAR 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 4. februar 2020 #10630 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg lurer på om Helene Drages engasjement i sakene om AB er et PR-triks for å få litt oppmerksomhet til eget navn/blogg? Litt merkverdig hvor hardt hun går ut mot en blogger-kollega (enn så morsomt det er dog). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10631 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, adinterim skrev: Jeg lurer på om Helene Drages engasjement i sakene om AB er et PR-triks for å få litt oppmerksomhet til eget navn/blogg? Litt merkverdig hvor hardt hun går ut mot en blogger-kollega (enn så morsomt det er dog). I hat-boken til AB tok hun med en stygg kommentar og lata som den var til henne. I virkeligheten var den til Helene Drage, og den handlet visst om en kjole. Da Helene spurte AB om dette ble hun ignorert. Tror det bunner i det. Alle «influensere» prøver vel få oppmerksomhet til eget navn/blogg og jeg ser ikke noe galt i det. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10632 Del Skrevet 4. februar 2020 5 minutter siden, adinterim skrev: Jeg lurer på om Helene Drages engasjement i sakene om AB er et PR-triks for å få litt oppmerksomhet til eget navn/blogg? Litt merkverdig hvor hardt hun går ut mot en blogger-kollega (enn så morsomt det er dog). Jeg tipper hun føler på en viss rettferdighet fordi hun også er et offer for Anne Briths drittslenging... 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hufsaaaaa Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10633 Del Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, adinterim skrev: Jeg lurer på om Helene Drages engasjement i sakene om AB er et PR-triks for å få litt oppmerksomhet til eget navn/blogg? Litt merkverdig hvor hardt hun går ut mot en blogger-kollega (enn så morsomt det er dog). Skjønner henne godt, jeg. Hun prøvde jo å diskutere med AB da AB stjal en kommentar fra KG (som omhandlet Helene) og brukte den som fyll i hatboka si, og det endte med at AB blokkerte henne til slutt fordi hun ikke hadde noe godt svar på tyveriet. Så om hun godter seg litt nå så må hun bare kjøre på, hehe! 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 4. februar 2020 #10634 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, fotballjenta skrev: I hat-boken til AB tok hun med en stygg kommentar og lata som den var til henne. I virkeligheten var den til Helene Drage, og den handlet visst om en kjole. Da Helene spurte AB om dette ble hun ignorert. Tror det bunner i det. Alle «influensere» prøver vel få oppmerksomhet til eget navn/blogg og jeg ser ikke noe galt i det. Ah! Det var dette, ja, det hadde jeg glemt. Jeg syns dog det er merkelig å være så aktiv i debatten om AB, all den tid de er kollegaer. Til sammenligning har vi Kristin og Sofie Elise, Kristin sitter ikke å deltar aktiv i kommentarfelt i aviser hvor Sofie og hennes måte å drive business nevnes. Litt kvass sammenligning kanskje, både Kristin og Sofies bedrifter er fjell sammenlignet med grushaugen til både AB og HD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. februar 2020 #10635 Del Skrevet 4. februar 2020 2 timer siden, pop up bruker skrev: Hadde de tatt denne saken på alvor hadde selvsagt trukket henne fra programmet. De hadde også skrevet mer inngående om hvilken rolle hun faktisk har hos TV2. Mye som bør ettergås ifht hvordan vedkommende driver sin business, men å hevde at TV2 bør trekke henne fra en pågående produksjon på grunn av det som er kommet ut så langt er vel tatt litt ut av proposjoner... Tror en aktør som TV2 må ha litt tyngre dokumentasjon før de går til et sånt skritt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Embla82 Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10636 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg synes det er ekstra relevant å diskutere de tingene som drar ned både kvalitet og inntrykk av egen bransje. Så ikke rart at Helene Drage engasjerer seg. Jeg synes det tvert imot er rart at ikke flere gjør det. Så langt tjener influensere mest penger på tvilsomme produkter (feks piller som lover ting de ikke kan dokumentere), alle som ønsker å gjøre en seriøs jobb som influenser vil på sikt tjene på å gjøre bransjen mer stueren. Når clickbaits og drama og redigert virkelighet er i fokus så skremmer man bort potensielle seriøse firmaer og sitter igjen med de mer shady. Og helt generelt så er det godt å se at den type oppførsel som AB driver med ikke lønner seg på sikt. At rettferdigheten seirer. Heia Mette, og Helene og alle som tør å stå imot, selv om det koster. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 5. februar 2020 #10637 Del Skrevet 5. februar 2020 7 timer siden, Aricia skrev: Enig med deg. Det er også symptomatisk at saken er publisert under "underholdning", tenker jeg. Ligger under nyheter på Facebook. TV2 nyheter. Må bare scrolle litt ned 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 5. februar 2020 Populært innlegg #10638 Del Skrevet 5. februar 2020 Saken nevnes også i nyhetssendingene til TV2 nå i morges, med henvisning til artikkelen på nettsidene deres (https://www.tv2.no/underholdning/11188784/). Så ingen tvil om at ABs omdømme får seg en alvorlig knekk, når også en landsdekkende nyhetskanal omtaler Abip-kritikken. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. februar 2020 #10639 Del Skrevet 5. februar 2020 6 minutter siden, Hedy Lamarr skrev: Saken nevnes også i nyhetssendingene til TV2 nå i morges, med henvisning til artikkelen på nettsidene deres (https://www.tv2.no/underholdning/11188784/). Så ingen tvil om at ABs omdømme får seg en alvorlig knekk, når også en landsdekkende nyhetskanal omtaler Abip-kritikken. Om ikke AB kommer med noe i dag så er det noe som sier meg att dette blir bare kokt bort og glemt.. Håper jeg tar feil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi123 Skrevet 5. februar 2020 #10640 Del Skrevet 5. februar 2020 Tro om hun sitter stille i båten og håper at alle sakene om Kristin Gjelsvik og Sophie Elise skal overskygge sakene om henne. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg