Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Illusen skrev:

100 kursdeltagere, til 14 000 per hode i kursavgift.
Det er godt betalt om dagen å ligge på sofaen med trutmunn og klappe katten...

De pengene brukte hun nok opp fort som faan....

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk artikkel! Såg at noen linket til den på Anne Brith sin instaprofil, men den kommentaren ble kjapt slettet :fnise:

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Eksklusivt kurs, kun 10 som får plass... så får alle som kan betale plass🤔

Som om jeg kjøpte ett kunstverk i begrenset opplag på 10, betaler i dyre dommer for eksklusivitet, så plutselig er det uendelig med det kunstverket til salgs... Det er jo svindel, så jeg tenker om det står skriftlig så har ab ett problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Angeleye skrev:

Fantastisk artikkel! Såg at noen linket til den på Anne Brith sin instaprofil, men den kommentaren ble kjapt slettet :fnise:

Det ble nok de også! Anne Brith må nok tilbringe mye av premierefesten med nesa i telefonen for å slukke branner og blokkere kritikere. Og det har hun innmari godt av!

Jeg synes det er utrolig bra at dette kom frem, men det kom litt for sent. Nye deltakere har allerede meldt seg på nettkurset hun annonserte etter jul. Hun har åpenbart lært av klagene og lover ikke lenger personlige telefonsamtaler. Likevel håper jeg de nye deltakerne leser seg opp og bruker angreretten. Hun ene hadde jo brukt hele månedslønna på dette.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Rossibella.no skriver at hun hadde en dårlig magefølelse for ABIP og at hun gikk ut allerede i juli 2019. Hun skriver hun er glad de nå er flere som går videre med saken...

Hvilken sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 100 betalende kursdeltakere, de aller fleste med 14500 i kursavgift. Hvordan kan hun være så blakk at det er tatt ut pant på snaue 70 000 på huset hennes?

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Felis skrev:

Over 100 betalende kursdeltakere, de aller fleste med 14500 i kursavgift. Hvordan kan hun være så blakk at det er tatt ut pant på snaue 70 000 på huset hennes?

Etter moms og skatt er det jo et mye mindre beløp igjen, men hadde ikke hatt noe i mot å se regnskapet. De fleste roter jo bort for mye så lenge det er tilgang

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommunikasjonen som ble publisert mellom Mette og AB overrasket meg veldig.Herunder AB sine kampord i diverse sammenhenger, som om hun skal komme seirende ut av krigen.

Dersom jeg kunne gitt henne et råd, ville det vært å omstille tankegangen sin. Jeg tror hun kunne unngått dette etterspillet ved å vise mer ydmykhet og forståelse. Hun tror at hun er veldig smart og tar strategiske avgjørelser, men det er jeg ikke enig i. For gud så mye man kan slippe unna med ved å vise ydmykhet og forståelse. 

Jeg har ikke så mye i mot henne. Men for meg sier det mye om karakteren hennes at hun ikke kommer med en beklagelse til de berørte privat eller en offentlig uttalelse om at hun lover bedring.

Jeg tror det er fordi hun er i kampmodus.

Endret av Nova sofie
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Smugleseren skrev:

Etter moms og skatt er det jo et mye mindre beløp igjen, men hadde ikke hatt noe i mot å se regnskapet. De fleste roter jo bort for mye så lenge det er tilgang

Det forutsetter at det blir rapportert og betalt.... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...